SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon 0-3 van makenquote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef GGMM het volgende:
Oh er is weer een Ajax-supporter overleden
Waarom kan dat niet normaal herdacht worden?
Ajacieden worden niet oud.quote:Op zondag 30 november 2025 20:06 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Weer een overleden ajax supporter? Dat was bij de vorige wedstrijd toch ook al zo?
Dat scherm hadden ze er snel op staan!quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HET AFSTEKEN VAN VUURWERK IST VERBOTEN!
Stad op zijn kop.quote:30-11-2025 20:05:31 Politie Amsterdam-Amstelland P 1 Schietpartij Murillostraat Amsterdam
30-11-2025 20:05:30 Politie Amsterdam-Amstelland P 1 Schietpartij Murillostraat Amsterdam
30-11-2025 20:05:30 Politie Amsterdam-Amstelland P 1 Schietpartij Murillostraat Amsterdam
Dit ja.quote:
Er is goed gefouilleerd blijkbaarquote:Op zondag 30 november 2025 20:10 schreef xzaz het volgende:
Ook gewoon complete potten mee naar binnen genomen.
Nee, hele vak aanklagen voor poging zware mishandeling zoals ik al zei, dan leren ze het pas.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Commentator het nog goedpraten ook
Definitief staken en 0-3, de enige manier waarop ze het afleren
Commentator zit in de ESPN draaimolen , je mag niks slechts zeggen over hunnie product.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
En punten in mindering.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Wetteloosheid daarquote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een straf gekregen voor de vorige keer?
Volgende thuiswedstrijd (toevallig de Klassieker) heel dat vak leeg houdenquote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef Zorro het volgende:
Door zo weer te gaan beginnen geef je ze nog gelijk ook
Is het niveau nog niet laag genoeg dan?quote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flkker ze maar gewoon een niveautje lager.
Jong Ajax naar Cape Town.quote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flkker ze maar gewoon een niveautje lager.
Niet mijn hoofdstad vriendquote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Er staat blijkbaar niet zoveel wind in de hoofstad.
Prima, maar dit wordt wel ingehouden op zijn loonquote:Op zondag 30 november 2025 20:13 schreef fetX het volgende:
De commentator is terecht ook weggelopen.
AFC is inderdaad beterquote:Op zondag 30 november 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het niveau nog niet laag genoeg dan?
En dit dus.quote:
Die wil niet dat zijn spiegels er straks af liggen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HET AFSTEKEN VAN VUURWERK IST VERBOTEN!
Denk dat ze in dat vak gewend zijn om even goed voorover te buigen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
Hoe krijg je dat vuurwerk het stadion binnen vraag ik mij af?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Stewards bedreigenquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
Via de schoonmakersquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
Emotionele reactie op overlijden vriend, begrip voor hebbenquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het bestuur is druk aan het overleggen hoe ze dit weer moeten goedpraten.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Die knal bleef hier uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is levensgevaarlijkquote:
Elke week weer genot.quote:Op zondag 30 november 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Emotionele reactie op overlijden vriend, begrip voor hebben
Selfie graagquote:
Zo werkt een crematie meestal wel ja.quote:Op zondag 30 november 2025 20:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel of de tribune in de fik staat.
In Amsterdam zijn ze gewend iets in hun reet te steken.quote:Op zondag 30 november 2025 20:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Maar srs, als uitsupporter word ik bijna uitgekleed tijdens fouilleren..
Je bent zelf een blowerquote:Op zondag 30 november 2025 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Even de blowers uit het magazijn halen.
Hebben ze bij die criminele organisatie echt geen moeite mee.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het bestuur is druk aan het overleggen hoe ze dit weer moeten goedpraten.
Koekoekquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Schattig, ze krijgen een 2e kans. Dat zjn joden normaal niet gewend.
Soooooow koekoek.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
topsport xdquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Ajax-watchter gelooft nog in dit excuus.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Ajax-watchter gelooft nog in dit excuus.
Tegenwoordig zijn ze helemaal pro Palestina in die stad. Tijden veranderen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Kinderen horen op zondagavond in bed te liggen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor die kinderen die voetbal kwamen kijken op zondagavond en dat die wedstrijd zo afgelast gaat worden.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze helemaal pro Palestina in die stad. Tijden veranderen.
Ik zag er wel veel in het stadion. De knvb voorzitter gaat de scheidsrechter kamer in.quote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Kinderen horen op zondagavond in bed te liggen.
Wie zegt dat het afgelast gaat worden?quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor die kinderen die voetbal kwamen kijken op zondagavond en dat die wedstrijd zo afgelast gaat worden.
En je neemt je kinderen zeker niet mee naar de Arena om voetbal te kijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
En onder de behanglijm? @de_boswachterquote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Die liggen dan hun roes uit te slapen johquote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel van deze mensen hebben ook stemrecht, sta daar even bij stil.
Ik. In de zeventigste minuut gaat ze weer vuurwerk afsteken en dan is het klaar.quote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie zegt dat het afgelast gaat worden?
Waarom in de 70e minuut weer?quote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
[..]
Ik. In de zeventigste minuut gaat ze weer vuurwerk afsteken en dan is het klaar.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie zegt dat het afgelast gaat worden?
Ben je geraakt door het vuurwerk?quote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef ashardalan het volgende:
Ik kijk maar met een half oog, maar begrijp uit de posts hier dat het (weer) de doorgesnoven mongolen uit de hoofdstad zijn die de boel verstieren...
Booohquote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En onder de behanglijm? @:de_boswachter
Deze grap had ik al gemaakt.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
dagjesvolk uit F1 stroomt binnen @:chevycaprice
Duidelijk wie de baas is in dat stadionquote:Op zondag 30 november 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben ze die 'supporters' nu nog niet naar huis gestuurd
Goedenavondquote:Op zondag 30 november 2025 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
dagjesvolk uit F1 stroomt binnen @:chevycaprice
Jij verwacht daadkrachtig handelen bij Ajaxquote:Op zondag 30 november 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
Wie moet dan doen?quote:Op zondag 30 november 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
Binnen het stadion moet de club dat regelenquote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duidelijk wie de baas is in dat stadion
Halsema durft ook niets.
Halsema is een parodie op alles.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duidelijk wie de baas is in dat stadion
Halsema durft ook niets.
Kappen met die shit!!!!quote:
Ik zal jou eens swipenquote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Jordi Cruijff swipt Ajax naar rechts. Stukje selectie.
Dan gaan ze het op een woensdagmiddag om 2 uur uitspelen net als een paar geleden na Ajax - Feyenoord.quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Als ajax achterkomt is het klaar denk ik.
slaaayyyyyquote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zou Jade Anna van deze situatie vinden
Wel geinig.quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
Schijnt voor de 27e minuut weer een sfeeractie zijn aangekondigd
Eens met mongolen, grappige is, dat een hoop van die gasten van buiten de stad komen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef ashardalan het volgende:
Ik kijk maar met een half oog, maar begrijp uit de posts hier dat het (weer) de doorgesnoven mongolen uit de hoofdstad zijn die de boel verstieren...
Omdat de Ajax-directie als de dood is voor deze debielenquote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom wordt dit toegelaten als het aangekondigd was?
Normaal rollen ze een spandoek uit met RIP Japiequote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Omdat Ajax niet durft in te grijpen tegen hun harde kern.quote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Op zich doet Ajax het prima wat dat betreft. Bijna 40 minuten geleden begonnen en nog steeds geen goals tegen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verwacht daadkrachtig handelen bij Ajax
Dat ben ik met jou eensquote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.
Dan wordt het kantoor van de KNVB gratis gerenoveerd, deze debielen hebben vrij spel, overal trouwens.quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Stukje pappen en nathouden van justitie in Nederland.quote:Op zondag 30 november 2025 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan wordt het kantoor van de KNVB gratis gerenoveerd, deze debielen hebben vrij spel, overal trouwens.
'dan kreeg je gewoon een paar kankerklappen'quote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Vroeger sloeg de ME zo'n vak gewoon leeg, mooie tijden.
De-escaleren!quote:Op zondag 30 november 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stukje pappen en nathouden van justitie in Nederland.
Handig dat de directie zo onder druk is gezet dat ze het dak open hebben gelaten.quote:Op zondag 30 november 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
27ste minuut doet een groepje vlak buiten het stadion het gewoon
Veel te weinig capaciteit, net als de politie, er wordt al tig jaar op bezuinigd.quote:Op zondag 30 november 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stukje pappen en nathouden van justitie in Nederland.
Vuurwaterquote:
Voetbalmanager3quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Nee, ik vind 0.0 biertjes gewoon erg lekker, en ik heb dit weekend wel genoeg alcohol gedronken.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eens met dat tweede.quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik vind 0.0 biertjes gewoon erg lekker, en ik heb dit weekend wel genoeg alcohol gedronken.
Zul je zien dat ze het dadelijk weer vergeten zijn dat het verboden is. Laat het dan ook staanquote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
De vuurwerk teksten op het scherm zijn weer ingeruild voor die inktvlek.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het dadelijk weer vergeten zijn dat het verboden is. Laat het dan ook staan
Als je een kwartje erin gooitquote:Op zondag 30 november 2025 20:45 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Gaan ze nog omroepen dat het bij de eerstvolgende keer vuurwerk dat de wedstrijd afgelast wordt?
Op zondagmorgen en -middag, in de kerk.quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Zien we Weghorst weleens met gewoon droog haar?
Waarom flikkeren ze hun het stadion niet uit?quote:
Al die etentjes, gala’s, borrels. En dan moet december en het WK Darts nog beginnen.quote:
Bolle buik genot.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al die etentjes, gala’s, borrels. En dan moet december en het WK Darts nog beginnen.
Wie moet dat gaan doenquote:Op zondag 30 november 2025 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
Veeg dat vak dan leeg zo moeilijk is het niet toch
KNVB heeft geen regels. LeKKeR uitspelen zonDeR publiek.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gewoon maar een 0-3 geven lijkt me.
Maar dit is de KNVB.
De samenleving kan wel wat testosteron gebruiken. Straks zit iedereen in het schuttersputje te klagen over de tegenstander.quote:Op zondag 30 november 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:Wotte heeft de fles nog in de hand.
Sws niet wanneer het gaat om ajaxquote:Op zondag 30 november 2025 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KNVB heeft geen regels. LeKKeR uitspelen zonDeR publiek.
Wellicht zonder publiek Ajax-Feyenoord over twee weken. Dat lijkt mij een kansloze onderneming zo.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gewoon maar een 0-3 geven lijkt me.
Maar dit is de KNVB.
En 10 punten in mindering.quote:
Misschien dat die ipv Barcelona in Amerika gespeeld kan worden.quote:Op zondag 30 november 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zonder publiek Ajax-Feyenoord over twee weken. Dat lijkt mij een kansloze onderneming zo.
Kluivert?quote:Op zondag 30 november 2025 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
Buschauffeur van Groningen heeft de motor al gestart
Nou ja, Groningen heeft dit twee jaar terug ook gedaan, wat dat betreft staan ze quittequote:Op zondag 30 november 2025 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Pure competitievervalsing als deze op een later moment alsnog gespeeld mag worden. Walgelijk gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |