Wie moet dan doen?quote:Op zondag 30 november 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben ze die 'supporters' nu nog niet naar huis gestuurd
Binnen het stadion moet de club dat regelenquote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duidelijk wie de baas is in dat stadion
Halsema durft ook niets.
Halsema is een parodie op alles.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duidelijk wie de baas is in dat stadion
Halsema durft ook niets.
Kappen met die shit!!!!quote:
Ik zal jou eens swipenquote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Jordi Cruijff swipt Ajax naar rechts. Stukje selectie.
Dan gaan ze het op een woensdagmiddag om 2 uur uitspelen net als een paar geleden na Ajax - Feyenoord.quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Als ajax achterkomt is het klaar denk ik.
slaaayyyyyquote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat zou Jade Anna van deze situatie vinden
Wel geinig.quote:
Bedankt Hansquote:Op zondag 30 november 2025 20:36 schreef Abrikozentaart het volgende:
Schijnt voor de 27e minuut weer een sfeeractie zijn aangekondigd
Eens met mongolen, grappige is, dat een hoop van die gasten van buiten de stad komen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:29 schreef ashardalan het volgende:
Ik kijk maar met een half oog, maar begrijp uit de posts hier dat het (weer) de doorgesnoven mongolen uit de hoofdstad zijn die de boel verstieren...
Omdat de Ajax-directie als de dood is voor deze debielenquote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom wordt dit toegelaten als het aangekondigd was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |