Voetbalmanager3quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Als ajax achterkomt is het klaar denk ik.
Nee, ik vind 0.0 biertjes gewoon erg lekker, en ik heb dit weekend wel genoeg alcohol gedronken.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.
Eens met dat tweede.quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik vind 0.0 biertjes gewoon erg lekker, en ik heb dit weekend wel genoeg alcohol gedronken.
Zul je zien dat ze het dadelijk weer vergeten zijn dat het verboden is. Laat het dan ook staanquote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
De vuurwerk teksten op het scherm zijn weer ingeruild voor die inktvlek.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het dadelijk weer vergeten zijn dat het verboden is. Laat het dan ook staan
Als je een kwartje erin gooitquote:Op zondag 30 november 2025 20:45 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Gaan ze nog omroepen dat het bij de eerstvolgende keer vuurwerk dat de wedstrijd afgelast wordt?
Op zondagmorgen en -middag, in de kerk.quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Zien we Weghorst weleens met gewoon droog haar?
Waarom flikkeren ze hun het stadion niet uit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |