Koekoekquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Schattig, ze krijgen een 2e kans. Dat zjn joden normaal niet gewend.
Soooooow koekoek.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
topsport xdquote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Ajax-watchter gelooft nog in dit excuus.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Ajax-watchter gelooft nog in dit excuus.
Tegenwoordig zijn ze helemaal pro Palestina in die stad. Tijden veranderen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Kinderen horen op zondagavond in bed te liggen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor die kinderen die voetbal kwamen kijken op zondagavond en dat die wedstrijd zo afgelast gaat worden.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze helemaal pro Palestina in die stad. Tijden veranderen.
Ik zag er wel veel in het stadion. De knvb voorzitter gaat de scheidsrechter kamer in.quote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Kinderen horen op zondagavond in bed te liggen.
Wie zegt dat het afgelast gaat worden?quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor die kinderen die voetbal kwamen kijken op zondagavond en dat die wedstrijd zo afgelast gaat worden.
En je neemt je kinderen zeker niet mee naar de Arena om voetbal te kijkenquote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
En onder de behanglijm? @de_boswachterquote:Op zondag 30 november 2025 20:28 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |