Normaal rollen ze een spandoek uit met RIP Japiequote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom wordt dit toegelaten als het aangekondigd was?
Omdat Ajax niet durft in te grijpen tegen hun harde kern.quote:Op zondag 30 november 2025 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom wordt dit toegelaten als het aangekondigd was?
Op zich doet Ajax het prima wat dat betreft. Bijna 40 minuten geleden begonnen en nog steeds geen goals tegen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Als ajax achterkomt is het klaar denk ik.
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.quote:Op zondag 30 november 2025 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verwacht daadkrachtig handelen bij Ajax
Dat ben ik met jou eensquote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik verwacht niets met deze amateurs bij Ajax maar het beste is definitief staken, 0-3 uitslag, vak rest van het jaar sluiten en een forse boete. Het moet maar eens klaar zijn hiermee.
Dan wordt het kantoor van de KNVB gratis gerenoveerd, deze debielen hebben vrij spel, overal trouwens.quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Stukje pappen en nathouden van justitie in Nederland.quote:Op zondag 30 november 2025 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan wordt het kantoor van de KNVB gratis gerenoveerd, deze debielen hebben vrij spel, overal trouwens.
'dan kreeg je gewoon een paar kankerklappen'quote:Op zondag 30 november 2025 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Vroeger sloeg de ME zo'n vak gewoon leeg, mooie tijden.
De-escaleren!quote:Op zondag 30 november 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stukje pappen en nathouden van justitie in Nederland.
Handig dat de directie zo onder druk is gezet dat ze het dak open hebben gelaten.quote:Op zondag 30 november 2025 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
27ste minuut doet een groepje vlak buiten het stadion het gewoon
Veel te weinig capaciteit, net als de politie, er wordt al tig jaar op bezuinigd.quote:Op zondag 30 november 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stukje pappen en nathouden van justitie in Nederland.
Vuurwaterquote:
Voetbalmanager3quote:Op zondag 30 november 2025 20:35 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Als ajax achterkomt is het klaar denk ik.
Nee, ik vind 0.0 biertjes gewoon erg lekker, en ik heb dit weekend wel genoeg alcohol gedronken.quote:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eens met dat tweede.quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, ik vind 0.0 biertjes gewoon erg lekker, en ik heb dit weekend wel genoeg alcohol gedronken.
Zul je zien dat ze het dadelijk weer vergeten zijn dat het verboden is. Laat het dan ook staanquote:Op zondag 30 november 2025 20:43 schreef Zipportal het volgende:
De vuurwerk teksten op het scherm zijn weer ingeruild voor die inktvlek.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het dadelijk weer vergeten zijn dat het verboden is. Laat het dan ook staan
Als je een kwartje erin gooitquote:Op zondag 30 november 2025 20:45 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Gaan ze nog omroepen dat het bij de eerstvolgende keer vuurwerk dat de wedstrijd afgelast wordt?
Op zondagmorgen en -middag, in de kerk.quote:Op zondag 30 november 2025 20:44 schreef spapaars het volgende:
Zien we Weghorst weleens met gewoon droog haar?
Waarom flikkeren ze hun het stadion niet uit?quote:
Al die etentjes, gala’s, borrels. En dan moet december en het WK Darts nog beginnen.quote:
Bolle buik genot.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al die etentjes, gala’s, borrels. En dan moet december en het WK Darts nog beginnen.
Wie moet dat gaan doenquote:Op zondag 30 november 2025 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
Veeg dat vak dan leeg zo moeilijk is het niet toch
KNVB heeft geen regels. LeKKeR uitspelen zonDeR publiek.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gewoon maar een 0-3 geven lijkt me.
Maar dit is de KNVB.
De samenleving kan wel wat testosteron gebruiken. Straks zit iedereen in het schuttersputje te klagen over de tegenstander.quote:Op zondag 30 november 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:Wotte heeft de fles nog in de hand.
Sws niet wanneer het gaat om ajaxquote:Op zondag 30 november 2025 20:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
KNVB heeft geen regels. LeKKeR uitspelen zonDeR publiek.
Wellicht zonder publiek Ajax-Feyenoord over twee weken. Dat lijkt mij een kansloze onderneming zo.quote:Op zondag 30 november 2025 20:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gewoon maar een 0-3 geven lijkt me.
Maar dit is de KNVB.
En 10 punten in mindering.quote:
Misschien dat die ipv Barcelona in Amerika gespeeld kan worden.quote:Op zondag 30 november 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zonder publiek Ajax-Feyenoord over twee weken. Dat lijkt mij een kansloze onderneming zo.
Kluivert?quote:Op zondag 30 november 2025 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
Buschauffeur van Groningen heeft de motor al gestart
Nou ja, Groningen heeft dit twee jaar terug ook gedaan, wat dat betreft staan ze quittequote:Op zondag 30 november 2025 20:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Pure competitievervalsing als deze op een later moment alsnog gespeeld mag worden. Walgelijk gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |