Commentator zit in de ESPN draaimolen , je mag niks slechts zeggen over hunnie product.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Commentator het nog goedpraten ook
Definitief staken en 0-3, de enige manier waarop ze het afleren
En punten in mindering.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Wetteloosheid daarquote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Hebben ze eigenlijk al een straf gekregen voor de vorige keer?
Volgende thuiswedstrijd (toevallig de Klassieker) heel dat vak leeg houdenquote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef Zorro het volgende:
Door zo weer te gaan beginnen geef je ze nog gelijk ook
Is het niveau nog niet laag genoeg dan?quote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flkker ze maar gewoon een niveautje lager.
Jong Ajax naar Cape Town.quote:Op zondag 30 november 2025 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Flkker ze maar gewoon een niveautje lager.
Niet mijn hoofdstad vriendquote:Op zondag 30 november 2025 20:11 schreef Voetbalmanager3 het volgende:
Er staat blijkbaar niet zoveel wind in de hoofstad.
Prima, maar dit wordt wel ingehouden op zijn loonquote:Op zondag 30 november 2025 20:13 schreef fetX het volgende:
De commentator is terecht ook weggelopen.
AFC is inderdaad beterquote:Op zondag 30 november 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het niveau nog niet laag genoeg dan?
En dit dus.quote:
Die wil niet dat zijn spiegels er straks af liggen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HET AFSTEKEN VAN VUURWERK IST VERBOTEN!
Denk dat ze in dat vak gewend zijn om even goed voorover te buigen.quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
Hoe krijg je dat vuurwerk het stadion binnen vraag ik mij af?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Stewards bedreigenquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
Via de schoonmakersquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef Toine51 het volgende:
Emotionele reactie op overlijden vriend, begrip voor hebbenquote:Op zondag 30 november 2025 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het bestuur is druk aan het overleggen hoe ze dit weer moeten goedpraten.
quote:Op zondag 30 november 2025 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]Die knal bleef hier uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is levensgevaarlijkquote:
Elke week weer genot.quote:Op zondag 30 november 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Emotionele reactie op overlijden vriend, begrip voor hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |