SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook moeders hebben slechte dagen eh. Misschien gaat het morgen weer beter met haar.quote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Wilde net mijn moeder bellen om te vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken
Deed ze ineens heel kattig
Vast stress en het verkeerde moment. Alleen ik voel me heel rot...
Ga daar maar vanuitquote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Wilde net mijn moeder bellen om te vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken
Deed ze ineens heel kattig
Vast stress en het verkeerde moment. Alleen ik voel me heel rot...
Ze bedoelt het vast niet slecht en stel ik me aan.
Gezien wat ik heb gelezen over haar moeder lijkt me dit gewoon weer de moeder zoals ze altijd al was.. Ik denk niet dat ChildoftheStars er baat bij heeft dat het onnodig kattige gedrag tegen haar goedgepraat wordt.. niet verkeerd bedoeld want ik weet dat je het goed bedoeltquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal als mensen kattig/kribbig doen, heeft dat (veel) meer te maken met hun eigen shit dan met degene waar ze kattig/kribbig tegen zijn.
Het is een beetje zoals met kinderen; waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken. Dat geldt dus niet alleen voor kinderen, maar gewoon voor mensen.
Was sich liebt, das neckt sichquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal als mensen kattig/kribbig doen, heeft dat (veel) meer te maken met hun eigen shit dan met degene waar ze kattig/kribbig tegen zijn.
Het is een beetje zoals met kinderen; waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken. Dat geldt dus niet alleen voor kinderen, maar gewoon voor mensen.
Ik praat het niet goed. Ik zeg alleen dat ze het gedrag van haar moeder vooral niet bij zichzelf moet zoeken, dat het alles te maken heeft met moeder, en niets (of heel weinig) met haar.quote:Op maandag 1 december 2025 21:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gezien wat ik heb gelezen over haar moeder lijkt me dit gewoon weer de moeder zoals ze altijd al was.. Ik denk niet dat ChildoftheStars er baat bij heeft dat het onnodig kattige gedrag tegen haar goedgepraat wordt.. niet verkeerd bedoeld want ik weet dat je het goed bedoelt
Ik zie het niet alsof ze shit heeft en dat een enkele keer afreageert zoals soms mensen doen. Maar als ze shit heeft dat ze dan weet dat ze fel kan reageren tegen haar dochter en dat ook doet.. een boksbal
Dus eigenlijk wat je hier zegt "waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken." klopt naar mijn idee wel
Daarom, geen zorgenquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen is wel eens kattig... daarna was ze weer normaal. Alleen het viel eventjes verkeerd
Waarschijnlijk was ze objectief gezien alleen wat kortaf
Misschien wilde ze jou in bescherming nemen (zeker nu) en toen jij kwam met "vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken" dat ze dacht .... nee, doe dat nou nie-hiet! Je heb genoeg aan jezelf!quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen is wel eens kattig... daarna was ze weer normaal. Alleen het viel eventjes verkeerd
Waarschijnlijk was ze objectief gezien alleen wat kortaf
quote:
Waarschijnlijk ja!quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien wilde ze jou in bescherming nemen (zeker nu) en toen jij kwam met "vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken" dat ze dacht .... nee, doe dat nou nie-hiet! Je heb genoeg aan jezelf!
(zomaar een herenscheet van mij ... jeweetwel, jezelf op #1 zetten, niet op #4)
Tweeënhalf uur EMDRquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag tweeënhalf uur trauma gehad
Ja vind je het gek ....quote:Ben gesloopt
Een uur IE en anderhalf uur emdrquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Tweeënhalf uur EMDR.... sodeknetters
[..]
Ja vind je het gek ....
Dan nogquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een uur IE en anderhalf uur emdr
Dat is behoorlijk zwaar... hopelijk heb je een goede avond en nacht gehad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesloopt. Vrees dat ik de avond niet zonder crisisdienst doorkom. Heb moeten beloven te bellen als het nodig is. En morgen komt de psych even naar mijn huis toe
Ik schaam me zo. Weet je, ik schaam niet omdat ik misbruikt wel. Alleen ik schaam me ongelooflijk als ik expliciet moet zijn. Zulke dingen behoor je niet te benoemen
Het is zo ongemakkelijk, zo raar...
Plus dat sommige dingen vind ik in de categorie "nait soezen" vallen, maar dan maken zij er een heel groot ding van. Sommigen dingen zijn gewoon zoals ze zijn en niet leuk, maar geen ramp.
Naja... nu bijkomen
Ik vind het erg stoer dat je dit doet, je bent veel sterker dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesloopt. Vrees dat ik de avond niet zonder crisisdienst doorkom. Heb moeten beloven te bellen als het nodig is. En morgen komt de psych even naar mijn huis toe
Ik schaam me zo. Weet je, ik schaam niet omdat ik misbruikt wel. Alleen ik schaam me ongelooflijk als ik expliciet moet zijn. Zulke dingen behoor je niet te benoemen
Het is zo ongemakkelijk, zo raar...
Plus dat sommige dingen vind ik in de categorie "nait soezen" vallen, maar dan maken zij er een heel groot ding van. Sommigen dingen zijn gewoon zoals ze zijn en niet leuk, maar geen ramp.
Naja... nu bijkomen
*aai over de bol geeft*quote:Op woensdag 3 december 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefDank jullie wel
Na mijn kopje koffie ga ik met hobby's bezig. Om twee uur komt de psych even langs.
Ben blij dat het huisbezoek is
Nu eerst koffie en daarna ga ik proberen om met mijn hobby's bezig te gaan. Weet nog niet wat en heb nog geen zin, maar bezig gaan is goed voor me
Zit nu alleen pieker nu over wat dan... heb nergens zin in
dan even niks ?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefDank jullie wel
Na mijn kopje koffie ga ik met hobby's bezig. Om twee uur komt de psych even langs.
Ben blij dat het huisbezoek is
Nu eerst koffie en daarna ga ik proberen om met mijn hobby's bezig te gaan. Weet nog niet wat en heb nog geen zin, maar bezig gaan is goed voor me
Zit nu alleen pieker nu over wat dan... heb nergens zin in
quote:Op woensdag 3 december 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*
Nergens zin in kan ook he, is niet per definitie slecht.
Het is een optiequote:Op woensdag 3 december 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan even niks ?
is dat een optie?
fijnquote:Op woensdag 3 december 2025 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Het is een optie
Maar zit nu lekker te borduren en dat geeft wel rust
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:15 schreef StevenHyde het volgende:
Je doet echt zoveel goeds voor jezelf. Schamen is echt niet nodig. Blozen omdat je trots mag zijn op jezelf des temeer! Geniet van je hobby
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |