SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook moeders hebben slechte dagen eh. Misschien gaat het morgen weer beter met haar.quote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Wilde net mijn moeder bellen om te vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken
Deed ze ineens heel kattig
Vast stress en het verkeerde moment. Alleen ik voel me heel rot...
Ga daar maar vanuitquote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Wilde net mijn moeder bellen om te vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken
Deed ze ineens heel kattig
Vast stress en het verkeerde moment. Alleen ik voel me heel rot...
Ze bedoelt het vast niet slecht en stel ik me aan.
Gezien wat ik heb gelezen over haar moeder lijkt me dit gewoon weer de moeder zoals ze altijd al was.. Ik denk niet dat ChildoftheStars er baat bij heeft dat het onnodig kattige gedrag tegen haar goedgepraat wordt.. niet verkeerd bedoeld want ik weet dat je het goed bedoeltquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal als mensen kattig/kribbig doen, heeft dat (veel) meer te maken met hun eigen shit dan met degene waar ze kattig/kribbig tegen zijn.
Het is een beetje zoals met kinderen; waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken. Dat geldt dus niet alleen voor kinderen, maar gewoon voor mensen.
Was sich liebt, das neckt sichquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal als mensen kattig/kribbig doen, heeft dat (veel) meer te maken met hun eigen shit dan met degene waar ze kattig/kribbig tegen zijn.
Het is een beetje zoals met kinderen; waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken. Dat geldt dus niet alleen voor kinderen, maar gewoon voor mensen.
Ik praat het niet goed. Ik zeg alleen dat ze het gedrag van haar moeder vooral niet bij zichzelf moet zoeken, dat het alles te maken heeft met moeder, en niets (of heel weinig) met haar.quote:Op maandag 1 december 2025 21:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Gezien wat ik heb gelezen over haar moeder lijkt me dit gewoon weer de moeder zoals ze altijd al was.. Ik denk niet dat ChildoftheStars er baat bij heeft dat het onnodig kattige gedrag tegen haar goedgepraat wordt.. niet verkeerd bedoeld want ik weet dat je het goed bedoelt
Ik zie het niet alsof ze shit heeft en dat een enkele keer afreageert zoals soms mensen doen. Maar als ze shit heeft dat ze dan weet dat ze fel kan reageren tegen haar dochter en dat ook doet.. een boksbal
Dus eigenlijk wat je hier zegt "waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken." klopt naar mijn idee wel
Daarom, geen zorgenquote:Op dinsdag 2 december 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen is wel eens kattig... daarna was ze weer normaal. Alleen het viel eventjes verkeerd
Waarschijnlijk was ze objectief gezien alleen wat kortaf
Misschien wilde ze jou in bescherming nemen (zeker nu) en toen jij kwam met "vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken" dat ze dacht .... nee, doe dat nou nie-hiet! Je heb genoeg aan jezelf!quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen is wel eens kattig... daarna was ze weer normaal. Alleen het viel eventjes verkeerd
Waarschijnlijk was ze objectief gezien alleen wat kortaf
quote:
Waarschijnlijk ja!quote:Op dinsdag 2 december 2025 14:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien wilde ze jou in bescherming nemen (zeker nu) en toen jij kwam met "vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken" dat ze dacht .... nee, doe dat nou nie-hiet! Je heb genoeg aan jezelf!
(zomaar een herenscheet van mij ... jeweetwel, jezelf op #1 zetten, niet op #4)
Tweeënhalf uur EMDRquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag tweeënhalf uur trauma gehad
Ja vind je het gek ....quote:Ben gesloopt
Een uur IE en anderhalf uur emdrquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Tweeënhalf uur EMDR.... sodeknetters
[..]
Ja vind je het gek ....
Dan nogquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een uur IE en anderhalf uur emdr
Dat is behoorlijk zwaar... hopelijk heb je een goede avond en nacht gehad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesloopt. Vrees dat ik de avond niet zonder crisisdienst doorkom. Heb moeten beloven te bellen als het nodig is. En morgen komt de psych even naar mijn huis toe
Ik schaam me zo. Weet je, ik schaam niet omdat ik misbruikt wel. Alleen ik schaam me ongelooflijk als ik expliciet moet zijn. Zulke dingen behoor je niet te benoemen
Het is zo ongemakkelijk, zo raar...
Plus dat sommige dingen vind ik in de categorie "nait soezen" vallen, maar dan maken zij er een heel groot ding van. Sommigen dingen zijn gewoon zoals ze zijn en niet leuk, maar geen ramp.
Naja... nu bijkomen
Ik vind het erg stoer dat je dit doet, je bent veel sterker dan je denkt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben gesloopt. Vrees dat ik de avond niet zonder crisisdienst doorkom. Heb moeten beloven te bellen als het nodig is. En morgen komt de psych even naar mijn huis toe
Ik schaam me zo. Weet je, ik schaam niet omdat ik misbruikt wel. Alleen ik schaam me ongelooflijk als ik expliciet moet zijn. Zulke dingen behoor je niet te benoemen
Het is zo ongemakkelijk, zo raar...
Plus dat sommige dingen vind ik in de categorie "nait soezen" vallen, maar dan maken zij er een heel groot ding van. Sommigen dingen zijn gewoon zoals ze zijn en niet leuk, maar geen ramp.
Naja... nu bijkomen
*aai over de bol geeft*quote:Op woensdag 3 december 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefDank jullie wel
Na mijn kopje koffie ga ik met hobby's bezig. Om twee uur komt de psych even langs.
Ben blij dat het huisbezoek is
Nu eerst koffie en daarna ga ik proberen om met mijn hobby's bezig te gaan. Weet nog niet wat en heb nog geen zin, maar bezig gaan is goed voor me
Zit nu alleen pieker nu over wat dan... heb nergens zin in
dan even niks ?quote:Op woensdag 3 december 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na mijn kopje koffie ga ik met hobby's bezig. Om twee uur komt de psych even langs.
Nu eerst koffie en daarna ga ik proberen om met mijn hobby's bezig te gaan. Weet nog niet wat en heb nog geen zin, maar bezig gaan is goed voor me
quote:Op woensdag 3 december 2025 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*aai over de bol geeft*
Nergens zin in kan ook he, is niet per definitie slecht.
Het is een optiequote:Op woensdag 3 december 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan even niks ?
is dat een optie?
fijnquote:Op woensdag 3 december 2025 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Het is een optie
Maar zit nu lekker te borduren en dat geeft wel rust
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:15 schreef StevenHyde het volgende:
Je doet echt zoveel goeds voor jezelf. Schamen is echt niet nodig. Blozen omdat je trots mag zijn op jezelf des temeer! Geniet van je hobby
Oh, dat klinkt niet fijn, dan zal ik duimen dat ze een plekje voor je hebben.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een time-out gevraagd (weekje kliniek) het gaat even niet goed. Dus nu hopen en bidden dat ze een plekje hebben voor me. Dat hoor ik morgen
Sowieso een temazepam vanavond. Net een lorazepam genomen.
Ik heb het heel erg moeilijk
Goed van je dat je hierom gevraagd hebt, ik zal voor een plekje duimenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een time-out gevraagd (weekje kliniek) het gaat even niet goed. Dus nu hopen en bidden dat ze een plekje hebben voor me. Dat hoor ik morgen
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dit echt niet vreemd na 2 en half uur trauma therapiequote:Op woensdag 3 december 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 3 december 2025 16:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet vreemd na 2 en half uur trauma therapie
Ik vind het echt knap dat je dat aan kan
Wat ontzettend goed dat je dat hebt aangegevenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk werkt je uitje naar de kliniek. Succes!quote:
Knufs en veel sterkte.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update: om 14.00 gesprek met de psycholoog en de psychiater
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte vandaag, wat er ook uitkomt, je bent een goed persoon, jij verdient hulp en liefde en er zijn veel mensen die om je gevenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bummerquote:Op donderdag 4 december 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle zorg en bedden zijn vol
En al je dat wél zou gaan doen, is er nóg geen (crisis)bed vrij?quote:Dus ik moet mezelf zien te redden en hopen dat ik niet impulsief wat doms doe
Nee dan ook nietquote:Op donderdag 4 december 2025 17:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Bummer
[..]
En al je dat wél zou gaan doen, is er nóg geen (crisis)bed vrij?
(of gaan we de put pas dempen al het kalf verdronken is?)
Ik ben -denk ik- vannacht wel online hier op Fok!quote:Op donderdag 4 december 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dan ook niet
En ik ga proberen geen domme dingen te doen
Vol is vol en ik ga het niet manipuleren.
Alleen het is wel zeven keer misgegaan met IC als gevolg. Dus daar maakt iedereen zich zorgen om.
Nu volhouden tot morgenochtend. Doel één. Vanavond bellen met een vriendin en de crisisdienst. Hopen dat ik slaap
Ik weet niet hoe en of ik alles ga volhouden
Kunnen wij hier iets voor je doen om je te helpen vanavond?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dan ook niet
En ik ga proberen geen domme dingen te doen
Vol is vol en ik ga het niet manipuleren.
Alleen het is wel zeven keer misgegaan met IC als gevolg. Dus daar maakt iedereen zich zorgen om.
Nu volhouden tot morgenochtend. Doel één. Vanavond bellen met een vriendin en de crisisdienst. Hopen dat ik slaap
Ik weet niet hoe en of ik alles ga volhouden
Moet jij niet gewoon lekker slapen vannacht johquote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben -denk ik- vannacht wel online hier op Fok!
(en manipuleren is wel het laatste wat bij jou past; zo bedoelde ik het ook niet, wel dat als er echte crisis is. Maar dan wordt het dus IC)
Als je wilt kan ik zondag wel met je gamen ofzo hoor. Geen idee of je überhaupt gamed maar anders samen via beeldbellen een film kijken is ook prima. Hou vol meisquote:Op donderdag 4 december 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon lekker slapen vannacht joh
Ja... dan wordt het ziekenhuis. Als iemand het tenminste merkt en ingrijpt
Maar goed... straks eerst bellen met mijn bestie en misschien even samen denken over het weekend vast? Als dat lukt... op dit moment zijn basale dingen als thee zetten een enorme onderneming.
En ik vind het naar dat fact gefrustreerd is hierdoor. Die willen heel graag een bed oid, maar dat is er niet
Maar goed... zit nu in mijn veilige hoek. Met mijn fidget en probeer mezelf af te leiden
Stom gedoe
Super liefquote:Op donderdag 4 december 2025 18:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik zondag wel met je gamen ofzo hoor. Geen idee of je überhaupt gamed maar anders samen via beeldbellen een film kijken is ook prima. Hou vol meis
bedenkquote:Op donderdag 4 december 2025 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super liefmaar hoeft niet... dank je wel. Waardeer je aanbod enorm. Echt super lief
Een vriendin gaat dan al videobellen met me. Even ieder in eigen hobbykamer en zk
(En ik speel domme games hoordingen als Disneys Dreamlight Valley en Farm Togheter om maar wat te noemen
)
Nee, heb een deadline morgen te halen én ik ben 's nachts het meest productief. Dus 1+1=3quote:Op donderdag 4 december 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet jij niet gewoon lekker slapen vannacht joh
Waardevolle achtervangquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update:
Beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en zij vinden de situatie niet kunnen.
Afspraken met hen gemaakt:
• elk dagdeel bellen (al is het maar vijf minuten)
• per dagdeel een planning voor het volgende deel maken
• zij nemen ook contact op met Lentis van dit is onverantwoordelijk
• als we gebeld hebben ga ik een mok thee zetten (halve liter mokken) en een kop koffie en wat eten
• ik bel de crisisdienst of hen voordat ik wat doe
Ze vinden openheid fijnEn willen me graag helpen
Ik ben een gezegend mens met zulke vrienden
Heel goed van dat bellenquote:Op donderdag 4 december 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update:
Beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en zij vinden de situatie niet kunnen.
Afspraken met hen gemaakt:
• elk dagdeel bellen (al is het maar vijf minuten)
• per dagdeel een planning voor het volgende deel maken
• zij nemen ook contact op met Lentis van dit is onverantwoordelijk
• als we gebeld hebben ga ik een mok thee zetten (halve liter mokken) en een kop koffie en wat eten
• ik bel de crisisdienst of hen voordat ik wat doe
Ze vinden openheid fijnEn willen me graag helpen
Ik ben een gezegend mens met zulke vrienden
Ja... enormquote:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2025 20:36 schreef maily het volgende:
[..]
Heel goed van dat bellen
En van daaruit verder kijken of er actie moet worden ondernomen, en zo ja; wat voor actie.![]()
Ik weet het niet... als ik de trein ervoor zou moeten pakken zou ik het doen...quote:Op donderdag 4 december 2025 20:38 schreef moemoe het volgende:
Is opvang in een andere regio (nabij) niet mogelijk?
Het is misschien wat meer regelwerk voor het GGZ, maar dat is dan maar zo. Of misschien voelt dat niet prettig voor jou, een andere regio.
Houd vol.
Volgens mij zouden ze dan een ambulance kunnen regelen die je ophaalt en naar de locatie brengt. Ik weet het niet zeker, maar naar de mogelijkheden informeren kan geen kwaad toch..?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het niet... als ik de trein ervoor zou moeten pakken zou ik het doen...
Mocht je je bedenken, je kan me altijd dmmen. Geen probleem, en ik speel nog wel dommere games hoor haha.quote:Op donderdag 4 december 2025 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super liefmaar hoeft niet... dank je wel. Waardeer je aanbod enorm. Echt super lief
Een vriendin gaat dan al videobellen met me. Even ieder in eigen hobbykamer en zk
(En ik speel domme games hoordingen als Disneys Dreamlight Valley en Farm Togheter om maar wat te noemen
)
Candy Crush?quote:Op donderdag 4 december 2025 20:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken, je kan me altijd dmmen. Geen probleem, en ik speel nog wel dommere games hoor haha.
Fijn dat je ook zulke goeie vrienden hebt en wellicht kan je buiten je gebied opgenomen worden
Ook Minesweeper?quote:
Zeg, ga jij eens even thee maken! Flink veel..quote:Op donderdag 4 december 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeg wel telkens thee te zetten, maar doe het niet
Helpt het als je een lichtje snachts aanlaat? Doe ikzelf ook wel eens als ik angstig ben. Of misschien een fijne serie op de achtergrond?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... morgen vragen over of er ook niks buiten de stad mogelijk is... dit is zo'n gok.
Misschien ga ik dadelijk gamen
Ben nog even niet toe aan het in het donker liggen.
En nog een andere reden
Nu eerst maar even thee
Audiobook!quote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Helpt het als je een lichtje snachts aanlaat? Doe ikzelf ook wel eens als ik angstig ben. Of misschien een fijne serie op de achtergrond?
Ga het zo op de bank proberen. Dat voelt soms fijner. Kan niet uitleggen waaromquote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Helpt het als je een lichtje snachts aanlaat? Doe ikzelf ook wel eens als ik angstig ben. Of misschien een fijne serie op de achtergrond?
Hoe geordender, hoe minder urgentie wordt ingeschat.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien bel ik dadelijk de crisisdienst. Alleen ik moet mijn hoofd geordend hebben
De crisisdienst kan toch juist helpen met je hoofd ordenen?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga het zo op de bank proberen. Dat voelt soms fijner. Kan niet uitleggen waarom
En idd even een radio aan is een goeie.
Misschien bel ik dadelijk de crisisdienst. Alleen ik moet mijn hoofd geordend hebben
Ben eigenlijk bang voor hulpverlener die de urgentie niet zo voelt. Dan stort ik in
Snuit, zit je in een goeie dip? Vertelquote:Op donderdag 4 december 2025 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet straks naar bed
Even een ernstig gebrek aan motivatie
Who cares ...
Als ik er niet meer ben ik het voor iedereen een opluchting
Neem een plek in op deze wereld die niet voor mij bedoeld is
Zit ik met een stomme series en mijn fidgetzooi... op mijn "veilige" plekje
Dat maakt me gefrustreerd
Het kan me allemaal niet meer boeien
Ik weet het even niet meerquote:Op vrijdag 5 december 2025 00:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snuit, zit je in een goeie dip? Vertel
Oké. Vind je het fijn om te babbelen of… waar heb je behoefte aan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer
Kan het niet uitleggen
Straks maar naar boven denk ik
Hopen dat de nacht snel voorbij is en dan mijn begeleider me belt om half elf
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 5 december 2025 00:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Vind je het fijn om te babbelen of… waar heb je behoefte aan?
Oké. Vind je het fijn om te babbelen of… waar heb je behoefte aan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer
Kan het niet uitleggen
Straks maar naar boven denk ik
Hopen dat de nacht snel voorbij is en dan mijn begeleider me belt om half elf
Als je slaapt tikt de tijd vanzelf door, dan merk je niet hoe moeilijk je het hebt. Heb je een goede slaaptablet?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Ben niet zo gezellig
Ben in discussie met mezelf over slaap
Of ik trek de nacht door. Kan ook.
Ben gewoon vaag-hoofdig
Misschien zo nog een belletje crisisdienst
Snuit, het is nu half twee en ik hoop dat je in slaap bent gevallen. Ik ga ook zo slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Zit zo in dubio
Ga even mijn telefoon wegleggen. Dan word ik misschien rustiger en slaperig
Cots, Ik weet even niet hoe te reageren. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop je volgend jaar (en over 3 jaar ook) weer vrolijk te zien typen hier.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat een gedoe weer jongens...
Ja hoiquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Over een paar uur al zijn je Fans er weer.
avondquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank jullie wel
Iedereen om me heen heeft het vertrouwen dat de vrolijke CotS weer komt. Alleen even een dalletje waar ik doorheen moet
Straks contact met mijn begeleider en dan een plan maken voor deze dag en misschien alvast de avond als het lukt
Mijn bestie viert vanavond sinterklaas met d'r gezin. Dus ik hoop dat jullie mee willen denken over de avond
van mij mag je gerust die fidgetzooi tegen de muur rammenquote:Op donderdag 4 december 2025 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet straks naar bed
Even een ernstig gebrek aan motivatie
Who cares ...
Als ik er niet meer ben ik het voor iedereen een opluchting
Neem een plek in op deze wereld die niet voor mij bedoeld is
Zit ik met een stomme series en mijn fidgetzooi... op mijn "veilige" plekje
Dat maakt me gefrustreerd
Het kan me allemaal niet meer boeien
Tja...neem ze maar braaf. Word er wel rustig van iigquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Werken de pammetjes goed? Word je er suf van? En heb je een slaappil voor het slapen?
Hoe denk je zelf hoe je de avond wil/kan doorkomen? Wat wil jij/wat zie je zitten? En hoe laat naar bed?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja...neem ze maar braaf. Word er wel rustig van iig
2.5mg lorazepam overdag
En een temazepam voor bed
Tv en naar bedquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe denk je zelf hoe je de avond wil/kan doorkomen? Wat wil jij/wat zie je zitten? En hoe laat naar bed?
Doe geen gekke dingen hequote:Op vrijdag 5 december 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tv en naar bed
Zit te overwegen om elke pam in te nemen. Dan slaap ik dit weekend wel door
Edit: maar ik maak plannen met vrienden om me bezig te houden
Daar zijn de pammetjes niet voor, lieve meid.quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tv en naar bed
Zit te overwegen om elke pam in te nemen. Dan slaap ik dit weekend wel door
Edit: maar ik maak plannen met vrienden om me bezig te houden
Endat programma van 5 days inside. Lijkt me een interessante afleveringquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke programma’s ga je kijken? Bondgenoten zeker toch?
Waar gaat dat over?quote:Op vrijdag 5 december 2025 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Endat programma van 5 days inside. Lijkt me een interessante aflevering
Over een containerdorp waar mensen die teveel overlast bezorgen gedropt worden. Aldus het televisiekrantjequote:
Ja doe ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 16:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je voelt dat je de verkeerde ideeën krijgt bel je de crisisdienst, afgesproken?
Hou contact, hier en met je vrienden![]()
![]()
Goed idee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan het eind van de avond, als ik zeker weet dat haar kinderen op bed liggen, even mijn bestie appen
We zijn een eindje verder. Hoe gaat het nu?quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan het eind van de avond, als ik zeker weet dat haar kinderen op bed liggen, even mijn bestie appen
Dat weet ikquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Goed idee.
En hier zijn ook vaak wel mensen, dus als je erg omhoog zit, vergeet ons dan niet.
Eigenlijk niksquote:Op vrijdag 5 december 2025 19:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat ben je aan het doen CotS?
Ik ben lekker aan het haken nu
Niet zo lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
We zijn een eindje verder. Hoe gaat het nu?
Als je denkt dat je het niet meer zelf kunt behappen BELLENquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Eigenlijk niks
Lekker dat je aan het haken bent!
Hier zit ik nogal vast in mijn bol
[..]
Niet zo lekker
Misschien moet ik zo ook proberen even echt wat te doen
Jammer dat je geen bed krijgt maar is er op geen andere manier hulp te krijgen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit in een heel obsessieve bui
Ik moet moet moet moet alle benzo's innemen
Ik moet moet moet moet wakker blijven zo nee van de benzo's
Ik moet moet moet moet mezelf pijn doen
Het is even alles of niks
Het is zoveel dwang en druk en obsessie
Andere begeleiding wil me niet hebben want ik te suïcidaal ben en ze dat risico niet willen nemenquote:Op vrijdag 5 december 2025 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jammer dat je geen bed krijgt maar is er op geen andere manier hulp te krijgen?
Vind het best bizar dat je in jou situate alleen bent
Helpt afleiding?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Andere begeleiding wil me niet hebben want ik te suïcidaal ben en ze dat risico niet willen nemen
De crisisdienst bellen voelt niet echt als een optie. Ben in een bui waarin ik heel snel geïrriteerd impulsief kan worden
Dus tja... een gevalletje van red je maar en als het niet lukt dan is het niet hun schuld
Ik vind het bizarquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Andere begeleiding wil me niet hebben want ik te suïcidaal ben en ze dat risico niet willen nemen
De crisisdienst bellen voelt niet echt als een optie. Ben in een bui waarin ik heel snel geïrriteerd impulsief kan worden
Dus tja... een gevalletje van red je maar en als het niet lukt dan is het niet hun schuld
Ik denk dat Boca Raton hier kletsen bedoelt ook .....quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Beetje reality televisie
Misschien zo toch even mijn hobbykamer proberen
Niks doen is ook lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Eigenlijk niks
Lekker dat je aan het haken bent!
Hier zit ik nogal vast in mijn bol
[..]
Niet zo lekker
Misschien moet ik zo ook proberen even echt wat te doen
Nou je doet het prima zo tochquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry ik let niet goed op...
Ik ga toch naar hobbykamer
Driedubbele afleiding:
1. Jullie
2. Handwerk
3. Serie
Even vol de aanval
Kanjerrrrrrrrrrr. Lekker bakkie thee, lekker leuten. Een kerstdeken, die zal wel groot zijn. Gaat ie over je bed? Is dat wel warm genoeg?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
De Bondgenoten kreeg ik niet echt mee. Saai
Dat andere programma was niet wat ik hoopte
Mijn huidige serie leik
En ik haak een kerstdeken
Ik heb thee gezet
Nu eens zien wat gaat lukken
Dank jequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kanjerrrrrrrrrrr. Lekker bakkie thee, lekker leuten. Een kerstdeken, die zal wel groot zijn. Gaat ie over je bed? Is dat wel warm genoeg?
Ik snap niet dat ze die haakboekjes begrijpen. Dan staat er één stokje links een rechte rechts etcquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
ja rechttoe rechtaan
sjaals enzo
maar het is niet echt mijn hobby
Ik heb in mijn leven twee gordijnen gehaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb vroeger een gordijn gehaakt. Maar het schoot niet op en toen heb ik er aan getrokken. Toen was ie af. Hij was lila.
hou op schei uit, dan heb ik er al geen zin meer inquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die haakboekjes begrijpen. Dan staat er één stokje links een rechte rechts etc
Ze worden zo zwaar die dingen, ze zakken uit!quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven twee gordijnen gehaakt.
Eentje van 3 meter breed en 1 meter hoog, ook met een patroon
Was blij dat het af was
En eentje van plm 1 x 1,5 dat precies voor een raam in een deur paste.
Borduren dat doet CotS volgens mij ook?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Vroeger veel gelezen. En geborduurd. En gemozaiekt.
Maar echtquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Eigenlijk ongelofelijk wat je met haken kunt maken
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt![]()
Ik heb al diverse tassen en sjaals gemaakt. Nu bezig met een platte kerstboom van graswol (wat een klotewol, hierna nooit meer
Allemaal van patroon? Hoe begrijp je dat?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar echt![]()
Ik heb al diverse tassen en sjaals gemaakt. Nu bezig met een platte kerstboom van graswol (wat een klotewol, hierna nooit meer)
Sommige wel. Meeste gewoon op eigen gevoel.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Allemaal van patroon? Hoe begrijp je dat?
Maar die gaatjes liggen zo dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sommige wel. Meeste gewoon op eigen gevoel.
Meestal heb ik eerst een paar minuten dat ik naar een patroon kijk en denk: wtf. Maar als ik het begin snap en gewoon begin, valt alles ineens op zn plek. En anders youtube
Ligt eraan hoe dik je wol/naald isquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar die gaatjes liggen zo dicht bij elkaar
Ik kon het vroeger, maar nu…. Kweet t niet.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je wol/naald is
misschien maar met iets heel simpels beginnen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kon het vroeger, maar nu…. Kweet t niet.
Zitten ook gaatjes in.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
misschien maar met iets heel simpels beginnen.
pannenlap ofzo.
Ja en sowieso, je kan ook "gewoon" gaan haken, en weer uithalen, opnieuw beginnen, een nieuwe steek leren, leuke wolletjes kopen en je krijgt vanzelf inspiratie voor nieuwe projectenquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
misschien maar met iets heel simpels beginnen.
pannenlap ofzo.
Het voordeel van haken is dat je het mee kunt nemen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja en sowieso, je kan ook "gewoon" gaan haken, en weer uithalen, opnieuw beginnen, een nieuwe steek leren, leuke wolletjes kopen en je krijgt vanzelf inspiratie voor nieuwe projecten![]()
Ik heb veel dingen die ik nog wil maken, maar zin en tijd..
Ja, maar het voelt wat raar om te gaan zitten haken op werk, bij een verjaardag of in een restaurant oidquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het voordeel van haken is dat je het mee kunt nemen.
In de trein dan? Het ziet er in ieder geval gezellig uit.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt wat raar om te gaan zitten haken op werk, bij een verjaardag of in een restaurant oid
Ik heb een mevrouw gekend en haar man was vrachtwagenchauffeur.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In de trein dan? Het ziet er in ieder geval gezellig uit.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb een mevrouw gekend en haar man was vrachtwagenchauffeur.
Zij reed weleens mee, en dan breide ze kindersokken onderweg.
Een op de heenweg, en een op de terugweg
nee zij breide ze voor haar kleinzoonsquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]die kun je nog verkopen ook.
Girl kun jij ook breien
Johquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou een soort van lange sliert van stof
Is handig voor gordijnenquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
nee zij breide ze voor haar kleinzoons
ik kan ook wel een beetje breien, maar ook rechttoe rechtaan
Ik zit nooit in de treinquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In de trein dan? Het ziet er in ieder geval gezellig uit.
Herkenbaar. Maar het was wel saai!quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar ik was toen 13 jaar ofzo
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een paddestoel was het
[ afbeelding ]
Wat is een suikertest?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nooit in de treinMaar dat zou kunnen ja. Wel eens bij de kapper zitten haken. En toen ik voor suikertest 2 uur moest wachten in de wachtruimte.
Bij zwangerschap, als ze zwangerschapsdiabetes vermoedenquote:
Oh oké. Is alles goedgekomen?quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij zwangerschap, als ze zwangerschapsdiabetes vermoeden
Vind het ook niks.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat breien ik werd er gek van. Ik stak die naald niet goed, ik vond er ook geen klap aan. Weg ermee.
Genoeg mannen die haken en breienquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Er is op tiktok een vent die doet de hele dag niets anders dan haken.
quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar het valt wel op. Zo’n stoere bouwvakker met zo’n broddellapje…
Slapen denk ik niet. Misschien appen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoop dat ze zit te appen met haar bestie.
en anders lekker ligt te slapen.
Nee, zeker niet. Heb het wel van zijn moeder geleerdquote:
Ja ach, ook als dat niet zo is dan overleeft ze het wel gezien eerdere ervaringen. Ze zat een deken te maken in haar laatste post, hebben wel ergere laatste posts gezien dus ze zal wel slapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:27 schreef Armani XL het volgende:
Laten we maar hopen dat de stilte gewoon betekent dat ze lekker aan het slapen is.
Grappig, ik ookquote:
Ik had niet zo'n mooie, gewoon een houten garenklosjequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar ik was toen 13 jaar ofzo
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een paddestoel was het
[ afbeelding ]
Verstandig, slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe
Ik ga nog even slapen tot acht uur
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtjequote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe
Goedemorgen of misschien goedemiddag,quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.
Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.
Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.
Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.
We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)
Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/
Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
Ik zie het zeker en waardeer het enorm. Jullie zijn echt fantastischquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.
Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.
Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.
Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.
We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)
Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/
Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
Sorryquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtje
Even gedutquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:21 schreef Nijna het volgende:
Als je zo moe bent, geef dan maar toe aan het slapen
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan voor nu
• thee en haken
• brunch
• hobbykamer
• 16.00 naar beneden voor thee
Dan een nieuw plan maken
Misschien moet ik wat eten bestellen bij Flink. Heb enkel wat pitabroodjes en rijstwafels en wat broodboter liggen
Gewoon wat simpels
Flink is een supermarktquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.
Ja... ik doe mijn best om niet verder te gaan met een maarquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
CotS, laat de acties bij anderen en verontschuldig je nooit.![]()
Dat zijn hun goed bedoelde, en dan misschien gisteravond wat overdone ideeën om je erdoor te trekken.
Jij reageert wel of niet, dat is aan jou.
Zeg geen sorry voor de acties van anderen, laat het bij hen.
En een hele dikke knuffel
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belde de crisisdienst net. Was fijn. Toch een paar uurtjes "iets" gedaan, teveel, ben helemaal op
En op zijn maakt me suïcidaler en dat was ik al genoeg. Dus nu even rust en afleiding en hopen dat het zakt.
Zo nee... dan bel ik weer de crisisdienst, vanavond sowieso bellen met mijn bestie.
Dus ik ga even een serie kijken, even bijkomen
Wel lachen, bel je de crisisdienst en dan vragen of ik zin heb om te wandelen. Kijk naar buiten, natuurlijk niet. Zit droog in mijn snuggle en pyjamabroek. Psychiatrisch patiënten moeten al de problemen maar oplossen met wandelen. Zwaar irritant. Mijn vrienden hoeven niet te wandelen en mogen ook een pyjamadag in het weekend. Laat mij dan ook. Beetje frustreren. Morgen sowieso naar de supermarkt om de kerstkaarten te posten, dat moet ook gebeuren
Even de leuke positivo spelen:
Nu ook wachten op Shein. Heb vijf truien en drie broeken gekregen. Ja, overdaad, ik weet het. Alleen ik loop al vijf jaar rond in dezelfde kleding. Dus wat nieuws is gewoon nodig en leuk
maar ik voel me obstinaat vandaag...
Eerst dat uitslapen. Nu NIET wandelen...
Bah bleh bah
Sorry
En toch ben ik het er wel mee eens dat wandelen niet voor iedereen dat effect heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgen
Snap ik wel en helpt soms wel. Alleen het is een stom standaard advies. Soms heb ik wel eens een week binnen en als ik dan eruit gestuurd word; terecht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgen
en nee snap volkomen dat je nu geen zin hebt om in de regen te gaan stampen
(ook al is even keihard in de plassen stampen soms ook gewoon dom plezier)
je bent niet obstinaat
je kiest je eigen pad
En dit ook jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:35 schreef Remco het volgende:
[..]
En toch ben ik het er wel mee eens dat wandelen niet voor iedereen dat effect heeft.
Haha geweldig! Soms is dat wel lekker ja.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:40 schreef Nijna het volgende:
Vooral doen wat voor jou nu het beste voelt.
Morgen lijkt het iets minder rottig weer te worden, dat is misschien een beter moment om even naar buiten te gaan.
Volgens mij ben je niet obstinaat maar probeer je te blijven staan, niet alles hoeft strak in regeltjes gegoten! Zeker nu mag je best mild zijn tegen jezelf.
Ik moet zeggen dat ik het soms wel "lekker" (ik zet vaak een podcast op als ik ga lopen, geeft mij afleiding) vind om te gaan wandelen als mijn hoofd vol is, maar wellicht ben jij dat punt al een eind voorbij nu.
In de plassen stampen heb ik een keer gedaan toen ik in de kliniek zat, toen ik zo gespannen was en de verpleging me naar buiten stuurde voor een frisse neus. Ik had de modder tot in mijn haren zitten, maar was de spanning wel voor een deel kwijt.
Leuk dat je geshopt hebt online!
Sterkte
quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Als je denkt iets nodig te hebben van de mensen hier, laat het ze dan weten. Ze staan echt helemaal aan jouw kant en willen echt graag! iets voor je doen als het jou helpt. En hulp vragen is ook voor jezelf zorgen.
Dat klinkt heel verstandig en zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
Misschien heel stom, maar ik probeer alles wat comfortabel kan dat ook te maken
Harry Potter aan en lezen, want dat is fijn
Lekkere thee en dekentje
Ik heb wat gegeten
Zoals het nu met je gaat is het echt een goed idee om 'met de dag' te leven. Iedere dag alleen maar richten op vandaag en daar het beste van makenquote:Het is heel lastig. Meerdere mensen (hier, vrienden irl, hulpverlening) vragen mij wat ik nodig heb. Alleen ik weet het oprecht niet. Dat zeg ik niet om vervelend en dwars te zijn. Ik heb een enorme error
Maandag komt mijn begeleider en dan maar weer een nieuw plannetje maken. Het is nu leven van plannetje naar plannetje en hopen dat het snel beter wordt
Ik heb er vertrouwen in dat je hier ook wel weer uit komtquote:Normaal gesproken deel ik pas een probleem als ik de oplossing heb (en het liefst al uitgevoerd heb)
Echter blijf ik steken bij het probleem
Niks mis mee!quote:Maar eerst deze avond
• film + boeken
• thee
• bellen bestie
• DBG en WIDM
En dan zien we weer verder
Comfort is echt even belangrijk merk ik. Als ik buiten mijn hoofd om het nog moeilijker ga maken...quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat klinkt heel verstandig en zouden meer mensen moeten doen
[..]
Zoals het nu met je gaat is het echt een goed idee om 'met de dag' te leven. Iedere dag alleen maar richten op vandaag en daar het beste van makenHou het klein en eenvoudig; Hoe kan ik vandaag lief voor mezelf zijn, hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen en wat heb ik nodig. En Harry Potter en een lekker dekentje is dan ook hartstikke goed!
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat je hier ook wel weer uit komt
[..]
Niks mis mee!
Comfort is nu heuuuul belangrijk en je mag je nu best gewoon even pamperenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Comfort is echt even belangrijk merk ik. Als ik buiten mijn hoofd om het nog moeilijker ga maken...
Nog beter!quote:Ik probeer een beetje per dagdeel te leven zelfs
Een hele dagen plannen is al zo groot in mijn hoofd. Dus drie of vier uurtjes op papier zetten en daarna weer... het is even niet anders...
Bewuste afleiding is nu gewoon prima. Vooral zelf actief je brein bezighouden met wat jij kiest, en niet andersom.quote:Mijn obsessieve brein schiet verder door als ik stress heb. Dus ik houd het maar klein Echt top dit!![]()
Helpt ook tegen frustratie en boosheid
quote:Dank je wel
Fantastisch! Alleen maar focussen op nu. Wat voel ik en waar kies ik voor om nu te doen. Zo houdt je regie over je eigen procesquote:Net een klein pammetje erin gegooid... dat helpt een klein beetje
En vooral niet denken aan morgen
Of aan de nacht
Ze appt me rond bedtijdquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Meis, helpt bestie jou om te gaan slapen?
Dank jequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Comfort is nu heuuuul belangrijk en je mag je nu best gewoon even pamperenJe voelt je daar gewoon beter bij dus dat is alleen maar winst
[..]
Nog beter!
[..]
Bewuste afleiding is nu gewoon prima. Vooral zelf actief je brein bezighouden met wat jij kiest, en niet andersom.
[..]
[..]
Fantastisch! Alleen maar focussen op nu. Wat voel ik en waar kies ik voor om nu te doen. Zo houdt je regie over je eigen proces![]()
Ik hoor alleen maar goeie dingen hoor CotS
Mooi! Dat is veel beter dan geïrriteerd!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Net even gebeld met bestie en dat helpt in logisch denken. Ze stuurt me een beetje bij
De begon met een heel boze en geirriteerde CotS en eindigt met een rustige
Goed gedaan CotSquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Net even gebeld met bestie en dat helpt in logisch denken. Ze stuurt me een beetje bij
Fijn dat je iemand om je heen hebt die je zo goed kan helpen in deze strugglequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Kun je hem niet blokkeren?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn broer appte me ineens
Een meme...
Niks ergs... alleen wat moet hij van me...
Ik ben in de war en voel me ineens een stuk naarder
En liever even niet dit bagatelliseren ... er is daarvoor teveel gebeurd
Doe hetzelfde als wat je hier doet. Als je merkt dat je er naar van wordt, geef het aan en creeer weer ruimte voor jezelf.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Blokkeer hemquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Hoezo wat moet hij van je? Hij stuurt je toch gewoon iets.. Als je contact met hem als zo negatief ervaart waarom geef je dat niet aan en stop je het contact? Als iemand al niet eens een meme kan sturen zonder dat het negatief opgevat wordt.. lijkt me voor jullie allebei niet geweldig leuk contact..quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Als je hem niet wilt blokkeren kan je hem muten en archiveren op whatsapp.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Dat hoeft niet. Je broer heeft een negatieve "invloed" op jou.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Blokken wordt hem niet...
Muten is wel een goede![]()
Dat niet bereikbaar hoeven zijn is heel moeilijk.
Heb mijn telefoon nu wel zo ingesteld dat als hij op niet-storen staat enkel mijn moeder doorkomt
Maar bah voel me nu nog slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan snappen jullie als ik morgen minder online ben of warrig
Shitshitshit
Sorry
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in een spoiler
Geen zorgen makenMaak het niet erger dan het is CotS. Het is vervelend dat het zo gegaan is maar deze uitkomst was niet jouw bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan snappen jullie als ik morgen minder online ben of warrig
Shitshitshit
Sorry
In plaats van jezelf ook nog eens keihard te veroordelen probeer deze mantra maar eens:
"Ik mag fouten maken."
Ook dit komt wel weer goed![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in een spoiler
Geen zorgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan snappen jullie als ik morgen minder online ben of warrig
Shitshitshit
Sorry![]()
![]()
veel knuffels voor jou
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Fijn dat je nog even een update gaf.quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Veel geslapen
Ge weer verder netbskaoen
Morge begeleider...znehw3b
't Is middag.quote:
Maar wel goed leesbaarquote:Op maandag 8 december 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hay
Nog erg moe en warrig
Komt weinig uit handen
Wist ik het maar
Hopelijk lukt het morgen om naar de winkel te gaan en zo
Kan ze wel tegen.quote:
Ze is er weerquote:Op maandag 8 december 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hay
Nog erg moe en warrig
Komt weinig uit handen
Wist ik het maar
Hopelijk lukt het morgen om naar de winkel te gaan en zo
quote:Op maandag 8 december 2025 18:26 schreef Tengano het volgende:
Wat heb je nodig? Kunnen we je ergens mee steunen?
Geen idee. Ik ken haar persoonlijk niet.quote:Op maandag 8 december 2025 15:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan ze wel tegen.
Ze heeft gevoel voor humor
Fok is fantastischquote:Op maandag 8 december 2025 18:44 schreef Tengano het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je nu ontzettend moe voelt en dat alles zo veel lijkt. En het is helemaal oké en heel begrijpelijk dat je nu even moeite hebt met concentratie en keuzes maken en zo.....![]()
Maar fijn dat je straks om half elf weer contact hebt, want dat geeft weer een klein rustpuntje.
En iedereen is er hier voor je, dus je hoeft dit niet alleen te doen. En je mag gewoon een beetje op adem komen.
![]()
De druk van je begeleiders op deze manier is inderdaad niet fijn! zeker niet als jij tegelijkertijd keihard je best doet. Wij zien dat in ieder geval wel en je doet het dus helemaal prima. En misschien doe je nog wel meer dan dat je aankunt zelfs.quote:De begeleider is gefrustreerd over dat ze niks kunnen doen
En ondertussen doe ik mijn best
En hartstikke goed dat je nu al weer dingetjes plant en bewust uit je hoofd wilt blijven.quote:Op maandag 8 december 2025 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fok is fantastisch
Op dit moment ben ik vooral bezig met slappe series en simpele boeken. Uit dat hoofd
Straks weer het kreng uithalen bij DBG
Daarna Hunted kijken (of dat gezin op sbs) en dan wisselen
Daarna is het 22.30.
Tijd om te gaan douchen en lezen in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |