Kun je hem niet blokkeren?quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn broer appte me ineens
Een meme...
Niks ergs... alleen wat moet hij van me...
Ik ben in de war en voel me ineens een stuk naarder
En liever even niet dit bagatelliseren ... er is daarvoor teveel gebeurd
Doe hetzelfde als wat je hier doet. Als je merkt dat je er naar van wordt, geef het aan en creeer weer ruimte voor jezelf.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Blokkeer hemquote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Hoezo wat moet hij van je? Hij stuurt je toch gewoon iets.. Als je contact met hem als zo negatief ervaart waarom geef je dat niet aan en stop je het contact? Als iemand al niet eens een meme kan sturen zonder dat het negatief opgevat wordt.. lijkt me voor jullie allebei niet geweldig leuk contact..quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Als je hem niet wilt blokkeren kan je hem muten en archiveren op whatsapp.quote:Op zaterdag 6 december 2025 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een meme...
Dat hoeft niet. Je broer heeft een negatieve "invloed" op jou.quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Blokken wordt hem niet...
Muten is wel een goede![]()
Dat niet bereikbaar hoeven zijn is heel moeilijk.
Heb mijn telefoon nu wel zo ingesteld dat als hij op niet-storen staat enkel mijn moeder doorkomt
Maar bah voel me nu nog slechter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan snappen jullie als ik morgen minder online ben of warrig
Shitshitshit
Sorry
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in een spoiler
Geen zorgen makenMaak het niet erger dan het is CotS. Het is vervelend dat het zo gegaan is maar deze uitkomst was niet jouw bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan snappen jullie als ik morgen minder online ben of warrig
Shitshitshit
Sorry
In plaats van jezelf ook nog eens keihard te veroordelen probeer deze mantra maar eens:
"Ik mag fouten maken."
Ook dit komt wel weer goed![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2025 23:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in een spoiler
Geen zorgen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan snappen jullie als ik morgen minder online ben of warrig
Shitshitshit
Sorry![]()
![]()
veel knuffels voor jou
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Fijn dat je nog even een update gaf.quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Veel geslapen
Ge weer verder netbskaoen
Morge begeleider...znehw3b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |