Ik vind het bizarquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Andere begeleiding wil me niet hebben want ik te suïcidaal ben en ze dat risico niet willen nemen
De crisisdienst bellen voelt niet echt als een optie. Ben in een bui waarin ik heel snel geïrriteerd impulsief kan worden
Dus tja... een gevalletje van red je maar en als het niet lukt dan is het niet hun schuld
Ik denk dat Boca Raton hier kletsen bedoelt ook .....quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Beetje reality televisie
Misschien zo toch even mijn hobbykamer proberen
Niks doen is ook lekker.quote:Op vrijdag 5 december 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat weet ik
[..]
Eigenlijk niks
Lekker dat je aan het haken bent!
Hier zit ik nogal vast in mijn bol
[..]
Niet zo lekker
Misschien moet ik zo ook proberen even echt wat te doen
Nou je doet het prima zo tochquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry ik let niet goed op...
Ik ga toch naar hobbykamer
Driedubbele afleiding:
1. Jullie
2. Handwerk
3. Serie
Even vol de aanval
Kanjerrrrrrrrrrr. Lekker bakkie thee, lekker leuten. Een kerstdeken, die zal wel groot zijn. Gaat ie over je bed? Is dat wel warm genoeg?quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
De Bondgenoten kreeg ik niet echt mee. Saai
Dat andere programma was niet wat ik hoopte
Mijn huidige serie leik
En ik haak een kerstdeken
Ik heb thee gezet
Nu eens zien wat gaat lukken
Dank jequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kanjerrrrrrrrrrr. Lekker bakkie thee, lekker leuten. Een kerstdeken, die zal wel groot zijn. Gaat ie over je bed? Is dat wel warm genoeg?
Ik snap niet dat ze die haakboekjes begrijpen. Dan staat er één stokje links een rechte rechts etcquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
ja rechttoe rechtaan
sjaals enzo
maar het is niet echt mijn hobby
Ik heb in mijn leven twee gordijnen gehaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb vroeger een gordijn gehaakt. Maar het schoot niet op en toen heb ik er aan getrokken. Toen was ie af. Hij was lila.
hou op schei uit, dan heb ik er al geen zin meer inquote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die haakboekjes begrijpen. Dan staat er één stokje links een rechte rechts etc
Ze worden zo zwaar die dingen, ze zakken uit!quote:Op vrijdag 5 december 2025 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven twee gordijnen gehaakt.
Eentje van 3 meter breed en 1 meter hoog, ook met een patroon
Was blij dat het af was
En eentje van plm 1 x 1,5 dat precies voor een raam in een deur paste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |