abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker vrijdag 5 december 2025 @ 22:17:58 #201
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219420826
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar is lieve CotS?
ik hoop dat ze zit te appen met haar bestie.
en anders lekker ligt te slapen.
  vrijdag 5 december 2025 @ 22:18:04 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219420827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:17 schreef maily het volgende:

[..]
mwah.
Jij bent een veel rustiger tiep.
  vrijdag 5 december 2025 @ 22:18:50 #203
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219420830
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:17 schreef maily het volgende:

[..]
ik hoop dat ze zit te appen met haar bestie.
en anders lekker ligt te slapen.
Slapen denk ik niet. Misschien appen.
  vrijdag 5 december 2025 @ 22:21:52 #204
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219420847
Hoe kom je aan je taalvaardigheid?
  Spellchecker vrijdag 5 december 2025 @ 22:22:17 #205
197773 crew  maily
pi_219420850
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe kom je aan je taalvaardigheid?
erfelijk. mijn moeder had het ook :P
  vrijdag 5 december 2025 @ 22:27:19 #206
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219420869
Nou we hebben geprobeerd haar de broodnodige afleiding te bezorgen. Het is even onduidelijk wat ze nu doet. Ik wil wel nog wachten om te zorgen dat ze niet alleen wakker is.
  vrijdag 5 december 2025 @ 23:08:55 #207
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_219421042
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2025 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Girl haakt jouw man ook?
Nee, zeker niet. Heb het wel van zijn moeder geleerd
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  Forum Admin vrijdag 5 december 2025 @ 23:27:41 #208
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_219421122
Laten we maar hopen dat de stilte gewoon betekent dat ze lekker aan het slapen is.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  vrijdag 5 december 2025 @ 23:36:36 #209
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219421142
Naar bed, naar bed, zei CotS heel vlug.
Nog even wat drinken zei Snoesje Knuffelrug c_/

Waarvan zullen we dromen? vroeg Dromer Joop.
Van sterren en maanlicht! zei Pluisje Hoop *O*

En wie doet het licht uit? vroeg @maily zacht.
Dat doet onze CotS :Y) en die wenst iedereen een goede nacht! :W

:Z
pi_219421156
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 december 2025 23:27 schreef Armani XL het volgende:
Laten we maar hopen dat de stilte gewoon betekent dat ze lekker aan het slapen is.
Ja ach, ook als dat niet zo is dan overleeft ze het wel gezien eerdere ervaringen. Ze zat een deken te maken in haar laatste post, hebben wel ergere laatste posts gezien dus ze zal wel slapen
pi_219421268
Lieve mensen hier O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_219421743
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:53 schreef Masberum het volgende:
Ik heb vroeger gepunnikt
Grappig, ik ook :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja maar ik was toen 13 jaar ofzo

[ afbeelding ]

Zoiets maar dan met een paddestoel was het

[ afbeelding ]
Ik had niet zo'n mooie, gewoon een houten garenklosje

met wat spijkertjes erin ;(
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219421926
Goedemorgen,

Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe

Ik ga nog even slapen tot acht uur
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 december 2025 @ 06:38:28 #214
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219421939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,

Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe

Verstandig, slaap lekker!
pi_219422553
Slaap lekker
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219422607
Slaap lekker,
  zaterdag 6 december 2025 @ 11:01:55 #217
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219423087
quote:
Goedemorgen,

Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtje :*
pi_219423186
Als je zo moe bent, geef dan maar toe aan het slapen :*
Fake it till you make it...
pi_219423275
quote:
Goedemorgen,

Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.

Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.

Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.

Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.

We hebben het in dms er al vaker samen over gesproken, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)

Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen.

Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 11:36:06 #220
197773 crew  maily
pi_219423282
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:

[..]

Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.

Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.

We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)

Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/

O+ O+ O+ ^O^
pi_219423304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:

[..]

We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)

Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/

Ik zie het zeker en waardeer het enorm. Jullie zijn echt fantastisch O+ En ik ben enorm dankbaar voor jullie en mijn irl vrienden

En ik voel me heel erg schuldig. Alleen het lukte me niet. Het spijt me -O-

En dank je wel voor je lieve aanbod :*
Die waardeer en onthoud ik zeker
Dank je wel

En de volgende keer probeer ik wel aan te geven dat ik het allemaal niet meer snap/volg.

Sorry sorry sorry
pi_219423309
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtje :*
Sorry :*
pi_219423311
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:21 schreef Nijna het volgende:
Als je zo moe bent, geef dan maar toe aan het slapen :*
Even gedut
Dat was wel nodig
pi_219423327
Plan voor nu
• thee en haken
• brunch
• hobbykamer
• 16.00 naar beneden voor thee

Dan een nieuw plan maken

Misschien moet ik wat eten bestellen bij Flink. Heb enkel wat pitabroodjes en rijstwafels en wat broodboter liggen
Gewoon wat simpels
pi_219423575
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan voor nu
• thee en haken
• brunch
• hobbykamer
• 16.00 naar beneden voor thee

Dan een nieuw plan maken

Misschien moet ik wat eten bestellen bij Flink. Heb enkel wat pitabroodjes en rijstwafels en wat broodboter liggen
Gewoon wat simpels
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.
pi_219423655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:00 schreef Iceage het volgende:

[..]
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.
Flink is een supermarkt
Dus gewoon kwark, beleg en soep. Voor moeilijker eten geen motivatie dinsdag of woensdag moet ik denk ik wel echt naar de supermarkt

Het klinkt nu nog als een enorme horde -O- wil sowieso niet naar buiten. Wil in mijn nestje zijn... maar goed...
pi_219423780
CotS, laat de acties bij anderen en verontschuldig je nooit. :*
Dat zijn hun goed bedoelde, en dan misschien gisteravond wat overdone ideeën om je erdoor te trekken.
Jij reageert wel of niet, dat is aan jou.
Zeg geen sorry voor de acties van anderen, laat het bij hen. :)

En een hele dikke knuffel :*
pi_219424344
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
CotS, laat de acties bij anderen en verontschuldig je nooit. :*
Dat zijn hun goed bedoelde, en dan misschien gisteravond wat overdone ideeën om je erdoor te trekken.
Jij reageert wel of niet, dat is aan jou.
Zeg geen sorry voor de acties van anderen, laat het bij hen. :)

En een hele dikke knuffel :*
Ja... ik doe mijn best om niet verder te gaan met een maar ;)
pi_219425449
Belde de crisisdienst net. Was fijn. Toch een paar uurtjes "iets" gedaan, teveel, ben helemaal op
En op zijn maakt me suïcidaler en dat was ik al genoeg. Dus nu even rust en afleiding en hopen dat het zakt.
Zo nee... dan bel ik weer de crisisdienst, vanavond sowieso bellen met mijn bestie.

Dus ik ga even een serie kijken, even bijkomen

Wel lachen, bel je de crisisdienst en dan vragen of ik zin heb om te wandelen. Kijk naar buiten, natuurlijk niet. Zit droog in mijn snuggle en pyjamabroek. Psychiatrisch patiënten moeten al de problemen maar oplossen met wandelen. Zwaar irritant. Mijn vrienden hoeven niet te wandelen en mogen ook een pyjamadag in het weekend. Laat mij dan ook. Beetje frustreren. Morgen sowieso naar de supermarkt om de kerstkaarten te posten, dat moet ook gebeuren

Even de leuke positivo spelen:
Nu ook wachten op Shein. Heb vijf truien en drie broeken gekregen. Ja, overdaad, ik weet het. Alleen ik loop al vijf jaar rond in dezelfde kleding. Dus wat nieuws is gewoon nodig en leuk

maar ik voel me obstinaat vandaag...
Eerst dat uitslapen. Nu NIET wandelen...
Bah bleh bah :r

Sorry :@
  Spellchecker zaterdag 6 december 2025 @ 15:27:54 #230
197773 crew  maily
pi_219426172
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belde de crisisdienst net. Was fijn. Toch een paar uurtjes "iets" gedaan, teveel, ben helemaal op
En op zijn maakt me suïcidaler en dat was ik al genoeg. Dus nu even rust en afleiding en hopen dat het zakt.
Zo nee... dan bel ik weer de crisisdienst, vanavond sowieso bellen met mijn bestie.

Dus ik ga even een serie kijken, even bijkomen

Wel lachen, bel je de crisisdienst en dan vragen of ik zin heb om te wandelen. Kijk naar buiten, natuurlijk niet. Zit droog in mijn snuggle en pyjamabroek. Psychiatrisch patiënten moeten al de problemen maar oplossen met wandelen. Zwaar irritant. Mijn vrienden hoeven niet te wandelen en mogen ook een pyjamadag in het weekend. Laat mij dan ook. Beetje frustreren. Morgen sowieso naar de supermarkt om de kerstkaarten te posten, dat moet ook gebeuren

Even de leuke positivo spelen:
Nu ook wachten op Shein. Heb vijf truien en drie broeken gekregen. Ja, overdaad, ik weet het. Alleen ik loop al vijf jaar rond in dezelfde kleding. Dus wat nieuws is gewoon nodig en leuk

maar ik voel me obstinaat vandaag...
Eerst dat uitslapen. Nu NIET wandelen...
Bah bleh bah :r

Sorry :@
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgen
en nee snap volkomen dat je nu geen zin hebt om in de regen te gaan stampen
(ook al is even keihard in de plassen stampen soms ook gewoon dom plezier)

je bent niet obstinaat
je kiest je eigen pad
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_219426243
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
En toch ben ik het er wel mee eens dat wandelen niet voor iedereen dat effect heeft.
pi_219426259
Vooral doen wat voor jou nu het beste voelt.
Morgen lijkt het iets minder rottig weer te worden, dat is misschien een beter moment om even naar buiten te gaan.
Volgens mij ben je niet obstinaat maar probeer je te blijven staan, niet alles hoeft strak in regeltjes gegoten! Zeker nu mag je best mild zijn tegen jezelf.

Ik moet zeggen dat ik het soms wel "lekker" (ik zet vaak een podcast op als ik ga lopen, geeft mij afleiding) vind om te gaan wandelen als mijn hoofd vol is, maar wellicht ben jij dat punt al een eind voorbij nu.
In de plassen stampen heb ik een keer gedaan toen ik in de kliniek zat, toen ik zo gespannen was en de verpleging me naar buiten stuurde voor een frisse neus. Ik had de modder tot in mijn haren zitten, maar was de spanning wel voor een deel kwijt ;) .

Leuk dat je geshopt hebt online!
Sterkte :*
Fake it till you make it...
pi_219426310
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:

[..]
en nee snap volkomen dat je nu geen zin hebt om in de regen te gaan stampen
(ook al is even keihard in de plassen stampen soms ook gewoon dom plezier)

je bent niet obstinaat
je kiest je eigen pad
Snap ik wel en helpt soms wel. Alleen het is een stom standaard advies. Soms heb ik wel eens een week binnen en als ik dan eruit gestuurd word; terecht.

Echter heb ik deze week het echt druk gehad en elke dag de deur uit geweest.

Wandelen is nu even niet de oplossing

Dat geeft me dan toch een beetje als kastje-muur-verhaal. En ik snap dat er nu geen hulp beschikbaar is... alleen ik baal er wel van...het is echt heel moeilijk

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:35 schreef Remco het volgende:

[..]
En toch ben ik het er wel mee eens dat wandelen niet voor iedereen dat effect heeft.
En dit ook ja :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 16:40 schreef Nijna het volgende:
Vooral doen wat voor jou nu het beste voelt.
Morgen lijkt het iets minder rottig weer te worden, dat is misschien een beter moment om even naar buiten te gaan.
Volgens mij ben je niet obstinaat maar probeer je te blijven staan, niet alles hoeft strak in regeltjes gegoten! Zeker nu mag je best mild zijn tegen jezelf.

Ik moet zeggen dat ik het soms wel "lekker" (ik zet vaak een podcast op als ik ga lopen, geeft mij afleiding) vind om te gaan wandelen als mijn hoofd vol is, maar wellicht ben jij dat punt al een eind voorbij nu.
In de plassen stampen heb ik een keer gedaan toen ik in de kliniek zat, toen ik zo gespannen was en de verpleging me naar buiten stuurde voor een frisse neus. Ik had de modder tot in mijn haren zitten, maar was de spanning wel voor een deel kwijt ;) .

Leuk dat je geshopt hebt online!
Sterkte :*
Haha geweldig! Soms is dat wel lekker ja.

Morgen heb ik de taak op me genomen om kerstkaarten op de bus te doen. En dan direct wat boodschapjes. Volgende week komen er vrienden met hun zoons. Dus ik heb dingen als ranja en lekkers nodig. Dan is dat al in huis
pi_219426337
Ik ben zo obsessief in mijn hoofd met het nemen van een OD

De crisisdienst komt niet echt verder dan wandelen en planning. Laatste mee eens

Ik word er gestoord van
Ook geen zin om te bellen met mijn bestie straks. Laat me lekker in mijn bubbel. Alleen ze wil me echt spreken. En afspraak is afspraak. Als ik zeg iets te doen dan doe ik het ook

Alleen dat brengt me soms wel in een rottige positie. Zoals nu.

Maar goed... nu op de bank
Misschien vanavond nog naar boven... misschien niet

Edit: geen zorgen... bel de crisisdienst of bestie als mijn hoofd verder gaat dan dit

Edit 2: zet misschien na DBG en WIDM een Harry Potter film op... en ondertussen al die drie dingen lezen. Overprikkelen zodat ik niet kan voelen
Misschien werkt dat...

[ Bericht 10% gewijzigd door ChildoftheStars op 06-12-2025 17:17:51 ]
pi_219426652
life's a struggle
pi_219426662
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door Lenny77 op 06-12-2025 17:57:40 ]
pi_219426861
graag een uitleg waarom je mijn post verwijderd hebt
  zaterdag 6 december 2025 @ 18:54:30 #239
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219427087
Als je denkt iets nodig te hebben van de mensen hier, laat het ze dan weten. Ze staan echt helemaal aan jouw kant en willen echt graag! iets voor je doen als het jou helpt. En hulp vragen is ook voor jezelf zorgen.
pi_219427163
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Als je denkt iets nodig te hebben van de mensen hier, laat het ze dan weten. Ze staan echt helemaal aan jouw kant en willen echt graag! iets voor je doen als het jou helpt. En hulp vragen is ook voor jezelf zorgen.
O+ O+ O+

Misschien heel stom, maar ik probeer alles wat comfortabel kan dat ook te maken

Harry Potter aan en lezen, want dat is fijn
Lekkere thee en dekentje
Ik heb wat gegeten

Het is heel lastig. Meerdere mensen (hier, vrienden irl, hulpverlening) vragen mij wat ik nodig heb. Alleen ik weet het oprecht niet. Dat zeg ik niet om vervelend en dwars te zijn. Ik heb een enorme error

Maandag komt mijn begeleider en dan maar weer een nieuw plannetje maken. Het is nu leven van plannetje naar plannetje en hopen dat het snel beter wordt

Normaal gesproken deel ik pas een probleem als ik de oplossing heb (en het liefst al uitgevoerd heb)
Echter blijf ik steken bij het probleem

Maar eerst deze avond
• film + boeken
• thee
• bellen bestie
• DBG en WIDM
En dan zien we weer verder
  zaterdag 6 december 2025 @ 19:37:10 #241
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219427488
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
O+ O+ O+

Misschien heel stom, maar ik probeer alles wat comfortabel kan dat ook te maken

Harry Potter aan en lezen, want dat is fijn
Lekkere thee en dekentje
Ik heb wat gegeten
Dat klinkt heel verstandig en zouden meer mensen moeten doen ^O^
quote:
Het is heel lastig. Meerdere mensen (hier, vrienden irl, hulpverlening) vragen mij wat ik nodig heb. Alleen ik weet het oprecht niet. Dat zeg ik niet om vervelend en dwars te zijn. Ik heb een enorme error

Maandag komt mijn begeleider en dan maar weer een nieuw plannetje maken. Het is nu leven van plannetje naar plannetje en hopen dat het snel beter wordt
Zoals het nu met je gaat is het echt een goed idee om 'met de dag' te leven. Iedere dag alleen maar richten op vandaag en daar het beste van maken :) Hou het klein en eenvoudig; Hoe kan ik vandaag lief voor mezelf zijn, hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen en wat heb ik nodig. En Harry Potter en een lekker dekentje is dan ook hartstikke goed! ^O^
quote:
Normaal gesproken deel ik pas een probleem als ik de oplossing heb (en het liefst al uitgevoerd heb)
Echter blijf ik steken bij het probleem
Ik heb er vertrouwen in dat je hier ook wel weer uit komt ;)
quote:
Maar eerst deze avond
• film + boeken
• thee
• bellen bestie
• DBG en WIDM
En dan zien we weer verder
Niks mis mee! :s)
pi_219427543
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:37 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat klinkt heel verstandig en zouden meer mensen moeten doen ^O^
[..]
Zoals het nu met je gaat is het echt een goed idee om 'met de dag' te leven. Iedere dag alleen maar richten op vandaag en daar het beste van maken :) Hou het klein en eenvoudig; Hoe kan ik vandaag lief voor mezelf zijn, hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen en wat heb ik nodig. En Harry Potter en een lekker dekentje is dan ook hartstikke goed! ^O^
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat je hier ook wel weer uit komt ;)
[..]
Niks mis mee! :s)
Comfort is echt even belangrijk merk ik. Als ik buiten mijn hoofd om het nog moeilijker ga maken...

Ik probeer een beetje per dagdeel te leven zelfs
Een hele dagen plannen is al zo groot in mijn hoofd. Dus drie of vier uurtjes op papier zetten en daarna weer... het is even niet anders...

Mijn obsessieve brein schiet verder door als ik stress heb. Dus ik houd het maar klein
Helpt ook tegen frustratie en boosheid

Dank je wel

Net een klein pammetje erin gegooid... dat helpt een klein beetje
En vooral niet denken aan morgen
Of aan de nacht
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:01:09 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219427710
Meis, helpt bestie jou om te gaan slapen?
  zaterdag 6 december 2025 @ 20:06:18 #244
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219427784
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Comfort is echt even belangrijk merk ik. Als ik buiten mijn hoofd om het nog moeilijker ga maken...
Comfort is nu heuuuul belangrijk en je mag je nu best gewoon even pamperen :Y) Je voelt je daar gewoon beter bij dus dat is alleen maar winst :)
quote:
Ik probeer een beetje per dagdeel te leven zelfs
Een hele dagen plannen is al zo groot in mijn hoofd. Dus drie of vier uurtjes op papier zetten en daarna weer... het is even niet anders...
Nog beter! _O_
quote:
Mijn obsessieve brein schiet verder door als ik stress heb. Dus ik houd het maar klein Echt top dit! _O_
Helpt ook tegen frustratie en boosheid
Bewuste afleiding is nu gewoon prima. Vooral zelf actief je brein bezighouden met wat jij kiest, en niet andersom.
quote:
Dank je wel
:%
quote:
Net een klein pammetje erin gegooid... dat helpt een klein beetje
En vooral niet denken aan morgen
Of aan de nacht
Fantastisch! Alleen maar focussen op nu. Wat voel ik en waar kies ik voor om nu te doen. Zo houdt je regie over je eigen proces :s)

Ik hoor alleen maar goeie dingen hoor CotS :D
pi_219427874
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Meis, helpt bestie jou om te gaan slapen?
Ze appt me rond bedtijd :)
pi_219427879
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:06 schreef Tengano het volgende:

[..]
Comfort is nu heuuuul belangrijk en je mag je nu best gewoon even pamperen :Y) Je voelt je daar gewoon beter bij dus dat is alleen maar winst :)
[..]
Nog beter! _O_
[..]
Bewuste afleiding is nu gewoon prima. Vooral zelf actief je brein bezighouden met wat jij kiest, en niet andersom.
[..]
:%
[..]
Fantastisch! Alleen maar focussen op nu. Wat voel ik en waar kies ik voor om nu te doen. Zo houdt je regie over je eigen proces :s)

Ik hoor alleen maar goeie dingen hoor CotS :D
Dank je

Net even gebeld met bestie en dat helpt in logisch denken. Ze stuurt me een beetje bij

De begon met een heel boze en geirriteerde CotS en eindigt met een rustige
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 6 december 2025 @ 20:19:47 #247
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219427884
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Net even gebeld met bestie en dat helpt in logisch denken. Ze stuurt me een beetje bij

Mooi! Dat is veel beter dan geïrriteerd!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 december 2025 @ 20:21:59 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219427906
quote:

[..]
Dank je

Goed gedaan CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219428055
Ik vind dat TS het prima doet
Je mag trots op jezelf wezen
pi_219428426
quote:

[..]
Dank je

Fijn dat je iemand om je heen hebt die je zo goed kan helpen in deze struggle O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')