Slapen denk ik niet. Misschien appen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoop dat ze zit te appen met haar bestie.
en anders lekker ligt te slapen.
Nee, zeker niet. Heb het wel van zijn moeder geleerdquote:
Ja ach, ook als dat niet zo is dan overleeft ze het wel gezien eerdere ervaringen. Ze zat een deken te maken in haar laatste post, hebben wel ergere laatste posts gezien dus ze zal wel slapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:27 schreef Armani XL het volgende:
Laten we maar hopen dat de stilte gewoon betekent dat ze lekker aan het slapen is.
Grappig, ik ookquote:
Ik had niet zo'n mooie, gewoon een houten garenklosjequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar ik was toen 13 jaar ofzo
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een paddestoel was het
[ afbeelding ]
Verstandig, slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe
Ik ga nog even slapen tot acht uur
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtjequote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe
Goedemorgen of misschien goedemiddag,quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.
Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.
Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.
Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.
We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)
Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/
Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
Ik zie het zeker en waardeer het enorm. Jullie zijn echt fantastischquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.
Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.
Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.
Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.
We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)
Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/
Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
Sorryquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtje
Even gedutquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:21 schreef Nijna het volgende:
Als je zo moe bent, geef dan maar toe aan het slapen
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan voor nu
• thee en haken
• brunch
• hobbykamer
• 16.00 naar beneden voor thee
Dan een nieuw plan maken
Misschien moet ik wat eten bestellen bij Flink. Heb enkel wat pitabroodjes en rijstwafels en wat broodboter liggen
Gewoon wat simpels
Flink is een supermarktquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.
Ja... ik doe mijn best om niet verder te gaan met een maarquote:Op zaterdag 6 december 2025 12:14 schreef Blues het volgende:
CotS, laat de acties bij anderen en verontschuldig je nooit.![]()
Dat zijn hun goed bedoelde, en dan misschien gisteravond wat overdone ideeën om je erdoor te trekken.
Jij reageert wel of niet, dat is aan jou.
Zeg geen sorry voor de acties van anderen, laat het bij hen.
En een hele dikke knuffel
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgenquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belde de crisisdienst net. Was fijn. Toch een paar uurtjes "iets" gedaan, teveel, ben helemaal op
En op zijn maakt me suïcidaler en dat was ik al genoeg. Dus nu even rust en afleiding en hopen dat het zakt.
Zo nee... dan bel ik weer de crisisdienst, vanavond sowieso bellen met mijn bestie.
Dus ik ga even een serie kijken, even bijkomen
Wel lachen, bel je de crisisdienst en dan vragen of ik zin heb om te wandelen. Kijk naar buiten, natuurlijk niet. Zit droog in mijn snuggle en pyjamabroek. Psychiatrisch patiënten moeten al de problemen maar oplossen met wandelen. Zwaar irritant. Mijn vrienden hoeven niet te wandelen en mogen ook een pyjamadag in het weekend. Laat mij dan ook. Beetje frustreren. Morgen sowieso naar de supermarkt om de kerstkaarten te posten, dat moet ook gebeuren
Even de leuke positivo spelen:
Nu ook wachten op Shein. Heb vijf truien en drie broeken gekregen. Ja, overdaad, ik weet het. Alleen ik loop al vijf jaar rond in dezelfde kleding. Dus wat nieuws is gewoon nodig en leuk
maar ik voel me obstinaat vandaag...
Eerst dat uitslapen. Nu NIET wandelen...
Bah bleh bah
Sorry
En toch ben ik het er wel mee eens dat wandelen niet voor iedereen dat effect heeft.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgen
Snap ik wel en helpt soms wel. Alleen het is een stom standaard advies. Soms heb ik wel eens een week binnen en als ik dan eruit gestuurd word; terecht.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is de meest simpele manier om je hoofd in beweging te krijgen
en nee snap volkomen dat je nu geen zin hebt om in de regen te gaan stampen
(ook al is even keihard in de plassen stampen soms ook gewoon dom plezier)
je bent niet obstinaat
je kiest je eigen pad
En dit ook jaquote:Op zaterdag 6 december 2025 16:35 schreef Remco het volgende:
[..]
En toch ben ik het er wel mee eens dat wandelen niet voor iedereen dat effect heeft.
Haha geweldig! Soms is dat wel lekker ja.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:40 schreef Nijna het volgende:
Vooral doen wat voor jou nu het beste voelt.
Morgen lijkt het iets minder rottig weer te worden, dat is misschien een beter moment om even naar buiten te gaan.
Volgens mij ben je niet obstinaat maar probeer je te blijven staan, niet alles hoeft strak in regeltjes gegoten! Zeker nu mag je best mild zijn tegen jezelf.
Ik moet zeggen dat ik het soms wel "lekker" (ik zet vaak een podcast op als ik ga lopen, geeft mij afleiding) vind om te gaan wandelen als mijn hoofd vol is, maar wellicht ben jij dat punt al een eind voorbij nu.
In de plassen stampen heb ik een keer gedaan toen ik in de kliniek zat, toen ik zo gespannen was en de verpleging me naar buiten stuurde voor een frisse neus. Ik had de modder tot in mijn haren zitten, maar was de spanning wel voor een deel kwijt.
Leuk dat je geshopt hebt online!
Sterkte
quote:Op zaterdag 6 december 2025 18:54 schreef Tengano het volgende:
Als je denkt iets nodig te hebben van de mensen hier, laat het ze dan weten. Ze staan echt helemaal aan jouw kant en willen echt graag! iets voor je doen als het jou helpt. En hulp vragen is ook voor jezelf zorgen.
Dat klinkt heel verstandig en zouden meer mensen moeten doenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
Misschien heel stom, maar ik probeer alles wat comfortabel kan dat ook te maken
Harry Potter aan en lezen, want dat is fijn
Lekkere thee en dekentje
Ik heb wat gegeten
Zoals het nu met je gaat is het echt een goed idee om 'met de dag' te leven. Iedere dag alleen maar richten op vandaag en daar het beste van makenquote:Het is heel lastig. Meerdere mensen (hier, vrienden irl, hulpverlening) vragen mij wat ik nodig heb. Alleen ik weet het oprecht niet. Dat zeg ik niet om vervelend en dwars te zijn. Ik heb een enorme error
Maandag komt mijn begeleider en dan maar weer een nieuw plannetje maken. Het is nu leven van plannetje naar plannetje en hopen dat het snel beter wordt
Ik heb er vertrouwen in dat je hier ook wel weer uit komtquote:Normaal gesproken deel ik pas een probleem als ik de oplossing heb (en het liefst al uitgevoerd heb)
Echter blijf ik steken bij het probleem
Niks mis mee!quote:Maar eerst deze avond
• film + boeken
• thee
• bellen bestie
• DBG en WIDM
En dan zien we weer verder
Comfort is echt even belangrijk merk ik. Als ik buiten mijn hoofd om het nog moeilijker ga maken...quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat klinkt heel verstandig en zouden meer mensen moeten doen
[..]
Zoals het nu met je gaat is het echt een goed idee om 'met de dag' te leven. Iedere dag alleen maar richten op vandaag en daar het beste van makenHou het klein en eenvoudig; Hoe kan ik vandaag lief voor mezelf zijn, hoe kan ik het beste voor mezelf zorgen en wat heb ik nodig. En Harry Potter en een lekker dekentje is dan ook hartstikke goed!
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat je hier ook wel weer uit komt
[..]
Niks mis mee!
Comfort is nu heuuuul belangrijk en je mag je nu best gewoon even pamperenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Comfort is echt even belangrijk merk ik. Als ik buiten mijn hoofd om het nog moeilijker ga maken...
Nog beter!quote:Ik probeer een beetje per dagdeel te leven zelfs
Een hele dagen plannen is al zo groot in mijn hoofd. Dus drie of vier uurtjes op papier zetten en daarna weer... het is even niet anders...
Bewuste afleiding is nu gewoon prima. Vooral zelf actief je brein bezighouden met wat jij kiest, en niet andersom.quote:Mijn obsessieve brein schiet verder door als ik stress heb. Dus ik houd het maar klein Echt top dit!![]()
Helpt ook tegen frustratie en boosheid
quote:Dank je wel
Fantastisch! Alleen maar focussen op nu. Wat voel ik en waar kies ik voor om nu te doen. Zo houdt je regie over je eigen procesquote:Net een klein pammetje erin gegooid... dat helpt een klein beetje
En vooral niet denken aan morgen
Of aan de nacht
Ze appt me rond bedtijdquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Meis, helpt bestie jou om te gaan slapen?
Dank jequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Comfort is nu heuuuul belangrijk en je mag je nu best gewoon even pamperenJe voelt je daar gewoon beter bij dus dat is alleen maar winst
[..]
Nog beter!
[..]
Bewuste afleiding is nu gewoon prima. Vooral zelf actief je brein bezighouden met wat jij kiest, en niet andersom.
[..]
[..]
Fantastisch! Alleen maar focussen op nu. Wat voel ik en waar kies ik voor om nu te doen. Zo houdt je regie over je eigen proces![]()
Ik hoor alleen maar goeie dingen hoor CotS
Mooi! Dat is veel beter dan geïrriteerd!quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Net even gebeld met bestie en dat helpt in logisch denken. Ze stuurt me een beetje bij
De begon met een heel boze en geirriteerde CotS en eindigt met een rustige
Goed gedaan CotSquote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Net even gebeld met bestie en dat helpt in logisch denken. Ze stuurt me een beetje bij
Fijn dat je iemand om je heen hebt die je zo goed kan helpen in deze strugglequote:Op zaterdag 6 december 2025 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |