Slapen denk ik niet. Misschien appen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoop dat ze zit te appen met haar bestie.
en anders lekker ligt te slapen.
Nee, zeker niet. Heb het wel van zijn moeder geleerdquote:
Ja ach, ook als dat niet zo is dan overleeft ze het wel gezien eerdere ervaringen. Ze zat een deken te maken in haar laatste post, hebben wel ergere laatste posts gezien dus ze zal wel slapenquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:27 schreef Armani XL het volgende:
Laten we maar hopen dat de stilte gewoon betekent dat ze lekker aan het slapen is.
Grappig, ik ookquote:
Ik had niet zo'n mooie, gewoon een houten garenklosjequote:Op vrijdag 5 december 2025 21:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja maar ik was toen 13 jaar ofzo
[ afbeelding ]
Zoiets maar dan met een paddestoel was het
[ afbeelding ]
Verstandig, slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe
Ik ga nog even slapen tot acht uur
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtjequote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb. Het tempo ging me te snel en raakte nogal overweldigd. Dus toe heb ik mijn bestie even geappt en zij heeft me naar bed gestuurd omdat ik zo labiel was. Uiteindelijk geslapen en het liefst duik ik weer mijn bed in, zo moe
Goedemorgen of misschien goedemiddag,quote:Op zaterdag 6 december 2025 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.
Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.
Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.
Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.
We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)
Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/
Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
Ik zie het zeker en waardeer het enorm. Jullie zijn echt fantastischquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:34 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedemorgen of misschien goedemiddag,
Fijn dat je weer gepost hebt.
Zie je wat voor toppers er hier posten n je topic en hoezeer ze begaan zijn met je ? Door je laatste postings van gister maakten we ons allemaal zorgen om je.
Niet alleen toppers die hier in je topic reageren maar besef goed dat jij zelf ook een topper bent die zeer zeker een plekje op deze rare aarbol verdiend.
Ik ben net thuis en zag gelukkig een update van je, dankjewel.
We hebben het in dms er al vaker over gesproken samen, Ik woon niet heel ver van je vandaan (en heb auto)
Als ik wat voor je kan doen of als je vervoer nodig hebt aarzel dan niet mij een berichtje te sturen/
Sterkte liefs, fijne dag en het allerbeste wens ik je toe.
Sorryquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat het goed gegaan is. Ik had dat tempo er in gelegd omdat ik bang was dat je terug zou blijven vallen. Ik ben blij met je berichtje
Even gedutquote:Op zaterdag 6 december 2025 11:21 schreef Nijna het volgende:
Als je zo moe bent, geef dan maar toe aan het slapen
Bestel wat lekkers waar je bij het bekijken van het menu heel veel zin en trek in /van krijgt. Eet smakelijk straks.quote:Op zaterdag 6 december 2025 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan voor nu
• thee en haken
• brunch
• hobbykamer
• 16.00 naar beneden voor thee
Dan een nieuw plan maken
Misschien moet ik wat eten bestellen bij Flink. Heb enkel wat pitabroodjes en rijstwafels en wat broodboter liggen
Gewoon wat simpels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |