SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook moeders hebben slechte dagen eh. Misschien gaat het morgen weer beter met haar.quote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Wilde net mijn moeder bellen om te vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken
Deed ze ineens heel kattig
Vast stress en het verkeerde moment. Alleen ik voel me heel rot...
Ga daar maar vanuitquote:Op maandag 1 december 2025 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Wilde net mijn moeder bellen om te vragen hoe ik haar kan helpen met kerst en de plannen afspreken
Deed ze ineens heel kattig
Vast stress en het verkeerde moment. Alleen ik voel me heel rot...
Ze bedoelt het vast niet slecht en stel ik me aan.
Gezien wat ik heb gelezen over haar moeder lijkt me dit gewoon weer de moeder zoals ze altijd al was.. Ik denk niet dat ChildoftheStars er baat bij heeft dat het onnodig kattige gedrag tegen haar goedgepraat wordt.. niet verkeerd bedoeld want ik weet dat je het goed bedoeltquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal als mensen kattig/kribbig doen, heeft dat (veel) meer te maken met hun eigen shit dan met degene waar ze kattig/kribbig tegen zijn.
Het is een beetje zoals met kinderen; waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken. Dat geldt dus niet alleen voor kinderen, maar gewoon voor mensen.
Was sich liebt, das neckt sichquote:Op maandag 1 december 2025 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal als mensen kattig/kribbig doen, heeft dat (veel) meer te maken met hun eigen shit dan met degene waar ze kattig/kribbig tegen zijn.
Het is een beetje zoals met kinderen; waar ze zich het veiligst bij voelen zijn ze de grootste draken. Dat geldt dus niet alleen voor kinderen, maar gewoon voor mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |