Fijn dat je nog even een update gaf.quote:Op zondag 7 december 2025 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Veel geslapen
Ge weer verder netbskaoen
Morge begeleider...znehw3b
't Is middag.quote:
Maar wel goed leesbaarquote:Op maandag 8 december 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hay
Nog erg moe en warrig
Komt weinig uit handen
Wist ik het maar
Hopelijk lukt het morgen om naar de winkel te gaan en zo
Kan ze wel tegen.quote:
Ze is er weerquote:Op maandag 8 december 2025 14:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hay
Nog erg moe en warrig
Komt weinig uit handen
Wist ik het maar
Hopelijk lukt het morgen om naar de winkel te gaan en zo
quote:Op maandag 8 december 2025 18:26 schreef Tengano het volgende:
Wat heb je nodig? Kunnen we je ergens mee steunen?
Geen idee. Ik ken haar persoonlijk niet.quote:Op maandag 8 december 2025 15:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Kan ze wel tegen.
Ze heeft gevoel voor humor
Fok is fantastischquote:Op maandag 8 december 2025 18:44 schreef Tengano het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je je nu ontzettend moe voelt en dat alles zo veel lijkt. En het is helemaal oké en heel begrijpelijk dat je nu even moeite hebt met concentratie en keuzes maken en zo.....![]()
Maar fijn dat je straks om half elf weer contact hebt, want dat geeft weer een klein rustpuntje.
En iedereen is er hier voor je, dus je hoeft dit niet alleen te doen. En je mag gewoon een beetje op adem komen.
![]()
De druk van je begeleiders op deze manier is inderdaad niet fijn! zeker niet als jij tegelijkertijd keihard je best doet. Wij zien dat in ieder geval wel en je doet het dus helemaal prima. En misschien doe je nog wel meer dan dat je aankunt zelfs.quote:De begeleider is gefrustreerd over dat ze niks kunnen doen
En ondertussen doe ik mijn best
En hartstikke goed dat je nu al weer dingetjes plant en bewust uit je hoofd wilt blijven.quote:Op maandag 8 december 2025 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fok is fantastisch
Op dit moment ben ik vooral bezig met slappe series en simpele boeken. Uit dat hoofd
Straks weer het kreng uithalen bij DBG
Daarna Hunted kijken (of dat gezin op sbs) en dan wisselen
Daarna is het 22.30.
Tijd om te gaan douchen en lezen in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |