Oh, dat klinkt niet fijn, dan zal ik duimen dat ze een plekje voor je hebben.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een time-out gevraagd (weekje kliniek) het gaat even niet goed. Dus nu hopen en bidden dat ze een plekje hebben voor me. Dat hoor ik morgen
Sowieso een temazepam vanavond. Net een lorazepam genomen.
Ik heb het heel erg moeilijk
Goed van je dat je hierom gevraagd hebt, ik zal voor een plekje duimenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een time-out gevraagd (weekje kliniek) het gaat even niet goed. Dus nu hopen en bidden dat ze een plekje hebben voor me. Dat hoor ik morgen
quote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind dit echt niet vreemd na 2 en half uur trauma therapiequote:Op woensdag 3 december 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn liefDank jullie wel
Na mijn kopje koffie ga ik met hobby's bezig. Om twee uur komt de psych even langs.
Ben blij dat het huisbezoek is
Nu eerst koffie en daarna ga ik proberen om met mijn hobby's bezig te gaan. Weet nog niet wat en heb nog geen zin, maar bezig gaan is goed voor me
Zit nu alleen pieker nu over wat dan... heb nergens zin in
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 3 december 2025 16:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet vreemd na 2 en half uur trauma therapie
Ik vind het echt knap dat je dat aan kan
Wat ontzettend goed dat je dat hebt aangegevenquote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk werkt je uitje naar de kliniek. Succes!quote:
Knufs en veel sterkte.quote:Op woensdag 3 december 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update: om 14.00 gesprek met de psycholoog en de psychiater
quote:Op donderdag 4 december 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sterkte vandaag, wat er ook uitkomt, je bent een goed persoon, jij verdient hulp en liefde en er zijn veel mensen die om je gevenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bummerquote:Op donderdag 4 december 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alle zorg en bedden zijn vol
En al je dat wél zou gaan doen, is er nóg geen (crisis)bed vrij?quote:Dus ik moet mezelf zien te redden en hopen dat ik niet impulsief wat doms doe
Nee dan ook nietquote:Op donderdag 4 december 2025 17:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Bummer
[..]
En al je dat wél zou gaan doen, is er nóg geen (crisis)bed vrij?
(of gaan we de put pas dempen al het kalf verdronken is?)
Ik ben -denk ik- vannacht wel online hier op Fok!quote:Op donderdag 4 december 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dan ook niet
En ik ga proberen geen domme dingen te doen
Vol is vol en ik ga het niet manipuleren.
Alleen het is wel zeven keer misgegaan met IC als gevolg. Dus daar maakt iedereen zich zorgen om.
Nu volhouden tot morgenochtend. Doel één. Vanavond bellen met een vriendin en de crisisdienst. Hopen dat ik slaap
Ik weet niet hoe en of ik alles ga volhouden
Kunnen wij hier iets voor je doen om je te helpen vanavond?quote:Op donderdag 4 december 2025 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee dan ook niet
En ik ga proberen geen domme dingen te doen
Vol is vol en ik ga het niet manipuleren.
Alleen het is wel zeven keer misgegaan met IC als gevolg. Dus daar maakt iedereen zich zorgen om.
Nu volhouden tot morgenochtend. Doel één. Vanavond bellen met een vriendin en de crisisdienst. Hopen dat ik slaap
Ik weet niet hoe en of ik alles ga volhouden
Moet jij niet gewoon lekker slapen vannacht johquote:Op donderdag 4 december 2025 17:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik ben -denk ik- vannacht wel online hier op Fok!
(en manipuleren is wel het laatste wat bij jou past; zo bedoelde ik het ook niet, wel dat als er echte crisis is. Maar dan wordt het dus IC)
Als je wilt kan ik zondag wel met je gamen ofzo hoor. Geen idee of je überhaupt gamed maar anders samen via beeldbellen een film kijken is ook prima. Hou vol meisquote:Op donderdag 4 december 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon lekker slapen vannacht joh
Ja... dan wordt het ziekenhuis. Als iemand het tenminste merkt en ingrijpt
Maar goed... straks eerst bellen met mijn bestie en misschien even samen denken over het weekend vast? Als dat lukt... op dit moment zijn basale dingen als thee zetten een enorme onderneming.
En ik vind het naar dat fact gefrustreerd is hierdoor. Die willen heel graag een bed oid, maar dat is er niet
Maar goed... zit nu in mijn veilige hoek. Met mijn fidget en probeer mezelf af te leiden
Stom gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |