Zeg, ga jij eens even thee maken! Flink veel..quote:Op donderdag 4 december 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeg wel telkens thee te zetten, maar doe het niet
Helpt het als je een lichtje snachts aanlaat? Doe ikzelf ook wel eens als ik angstig ben. Of misschien een fijne serie op de achtergrond?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... morgen vragen over of er ook niks buiten de stad mogelijk is... dit is zo'n gok.
Misschien ga ik dadelijk gamen
Ben nog even niet toe aan het in het donker liggen.
En nog een andere reden
Nu eerst maar even thee
Audiobook!quote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Helpt het als je een lichtje snachts aanlaat? Doe ikzelf ook wel eens als ik angstig ben. Of misschien een fijne serie op de achtergrond?
Ga het zo op de bank proberen. Dat voelt soms fijner. Kan niet uitleggen waaromquote:Op donderdag 4 december 2025 21:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Helpt het als je een lichtje snachts aanlaat? Doe ikzelf ook wel eens als ik angstig ben. Of misschien een fijne serie op de achtergrond?
Hoe geordender, hoe minder urgentie wordt ingeschat.quote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien bel ik dadelijk de crisisdienst. Alleen ik moet mijn hoofd geordend hebben
De crisisdienst kan toch juist helpen met je hoofd ordenen?quote:Op donderdag 4 december 2025 21:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ga het zo op de bank proberen. Dat voelt soms fijner. Kan niet uitleggen waarom
En idd even een radio aan is een goeie.
Misschien bel ik dadelijk de crisisdienst. Alleen ik moet mijn hoofd geordend hebben
Ben eigenlijk bang voor hulpverlener die de urgentie niet zo voelt. Dan stort ik in
Snuit, zit je in een goeie dip? Vertelquote:Op donderdag 4 december 2025 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet straks naar bed
Even een ernstig gebrek aan motivatie
Who cares ...
Als ik er niet meer ben ik het voor iedereen een opluchting
Neem een plek in op deze wereld die niet voor mij bedoeld is
Zit ik met een stomme series en mijn fidgetzooi... op mijn "veilige" plekje
Dat maakt me gefrustreerd
Het kan me allemaal niet meer boeien
Ik weet het even niet meerquote:Op vrijdag 5 december 2025 00:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snuit, zit je in een goeie dip? Vertel
Oké. Vind je het fijn om te babbelen of… waar heb je behoefte aan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer
Kan het niet uitleggen
Straks maar naar boven denk ik
Hopen dat de nacht snel voorbij is en dan mijn begeleider me belt om half elf
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 5 december 2025 00:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké. Vind je het fijn om te babbelen of… waar heb je behoefte aan?
Oké. Vind je het fijn om te babbelen of… waar heb je behoefte aan?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer
Kan het niet uitleggen
Straks maar naar boven denk ik
Hopen dat de nacht snel voorbij is en dan mijn begeleider me belt om half elf
Als je slaapt tikt de tijd vanzelf door, dan merk je niet hoe moeilijk je het hebt. Heb je een goede slaaptablet?quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee
Ben niet zo gezellig
Ben in discussie met mezelf over slaap
Of ik trek de nacht door. Kan ook.
Ben gewoon vaag-hoofdig
Misschien zo nog een belletje crisisdienst
Snuit, het is nu half twee en ik hoop dat je in slaap bent gevallen. Ik ga ook zo slapen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 00:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Zit zo in dubio
Ga even mijn telefoon wegleggen. Dan word ik misschien rustiger en slaperig
Cots, Ik weet even niet hoe te reageren. Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop je volgend jaar (en over 3 jaar ook) weer vrolijk te zien typen hier.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat een gedoe weer jongens...
Ja hoiquote:Op vrijdag 5 december 2025 01:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Over een paar uur al zijn je Fans er weer.
avondquote:Op vrijdag 5 december 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Dank jullie wel
Iedereen om me heen heeft het vertrouwen dat de vrolijke CotS weer komt. Alleen even een dalletje waar ik doorheen moet
Straks contact met mijn begeleider en dan een plan maken voor deze dag en misschien alvast de avond als het lukt
Mijn bestie viert vanavond sinterklaas met d'r gezin. Dus ik hoop dat jullie mee willen denken over de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |