Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja, is verplicht, staat in het contract. Heeft niks te maken met dat het altijd kutnieuws is.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef schetterklep het volgende: Dit [..] Is het verplicht meteen te huilen zodra er een zwarte brief komt ofzo? Begin me zo langzamerhand wel aan meer te irriteren bij dit programma
En wat is fok weer langzaam, zeker DDoS aanval door al onze kritiek steeds
![]()
Net een van die alpaca's uit die reklamequote:Op vrijdag 28 november 2025 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Erik Erik pakze er zitten er twéé![]()
[ afbeelding ]
Komt weer terug.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Maar de Grote Vraag..
Gaatie Weg
Maggie Weg
Misplaatste nieuwsgierigheid, laat zo iemand gewoon even, je hoort het vanzelf, als gieren rond een dood dier.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:29 schreef Cirilico het volgende:
Wat vinden jullie van dat gedrag van de loods elke keer als er een zwarte brief binnenkomt? Dat achter degene aanrennen en omheen blijven zwermen met als hoofddoel te weten wat erin staat.
Leg eens uit, hoe is de opdracht naar het handje gezet voor de slangen??quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Nou, daar zijn de Slangen al weer. In de nek hijgend van de Vossen, just in time voor de knock-outs. Het zal niet. Tekenraad opdrachtje helemaal naar het handje van Fleuris gezet door de FEBO, easy clap. Je verwacht het niet. Erik mag nog een maandje langer blijven in ieder geval...
Diego is wel een grote faalhaas hoor, en Fadi ook. Wat een slechte prestatie bij die opdracht. Nu ook nog een vriendin van hem kassie wijlen terwijl hij al plannen heeft om de pleiterik te maken, maar gewoon weer terug aan het voorstukje van morgen...oh nee nog niet, maandag te zien...Erik ook weer uit zijn plaat, FEBO vindt die act van hem wel leuk dus hij mag op herhaling.
Te makkelijk dit en te moeilijk voor jou blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:00 schreef freaky40 het volgende:
Denk zelf eens na, kom op, je kunt het. Hoelang loop jij nu al mee in de RLS-wereld?!
Voor mij zeker niet, voor jouw zeer zeker wel merk ik al.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Te makkelijk dit en te moeilijk voor jou blijkbaar.
De uitslag bevalt mij NIET -> FEBO manipulatie!quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Te makkelijk dit en te moeilijk voor jou blijkbaar.
Meet the Hoogstad's. Dan kan Pieter en Jente ook meeliften en komt ook Emma nog af en toe langs, wat tot gezeik leidt bij Senna.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:41 schreef schetterklep het volgende:
Riep maa
[..]
Roep maar niet te hard. Tegenwoordig willen ze allemaal op tv. En als het niet lang genoeg kan duren zoals met die Bryan dan zoeken ze wel een andere reden. Die stopte zijn gewonnen geld liever in niets wordende muziek en dan gratis met John vd Heuvel je dochter zoeken die je al jaren niet gezien hebt. Maar wel weer op tv, al dan niet weer huilendDus die Sennaatjes kan je zo ineens overkomen ergens volgend jaar voorjaar
Ze doen nummer 1 of 2. Kan dus volgende keer ook de Slangen weer zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon degene die boven aan staan
Was bij mij meteen duidelijk door die buidel.quote:
quote:
Je impliceert duidelijk dat je vindt dat Emma niets te zoeken heeft in het huis van Floris. Ze moeten maar buiten afspreken. Je geeft dus Senna gelijk dat die vindt dat Emma daar niet mag komen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jawel, dat doet ze wél.
En wat betreft het bezoek, nee dat is niet noodzakelijk. Jente kan bij Emma langs of elders buiten afspreken. En het is nog altijd niet het thuis van Jente. Jente verblijft daar. Dat is wat anders dan wonen.
Nuances, nuances.quote:Op zaterdag 29 november 2025 13:05 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Je impliceert duidelijk dat je vindt dat Emma niets te zoeken heeft in het huis van Floris. Ze moeten maar buiten afspreken. Je geeft dus Senna gelijk dat die vindt dat Emma daar niet mag komen.
Tis een hobby voor sommigen, blijkbaar. Overal per sé een complot in moeten vinden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leg eens uit, hoe is de opdracht naar het handje gezet voor de slangen??
Knap dat je er weer een onbegrijpelijke draai aan kan geven.
Complotten trekken kijkers... weet U welquote:Op zaterdag 29 november 2025 17:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tis een hobby voor sommigen, blijkbaar. Overal per sé een complot in moeten vinden.
Niemand beweert dat een bezoek van Emma noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 15:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nuances, nuances.Even op een rijtje mijn daadwerkelijke uitspraken en mijn implicaties.
Ik ontken dat een bezoek van Emma aan Jente in het huis van familie Floris noodzakelijk is, zoals dat hier beweerd werd.
Geen 'recht' als in 'binnen mogen als de familie dat niet wenst'quote:Daarmee impliceer ik dat Emma precies nul komma nul recht heeft om het ouderlijk huis van Floris te bezoeken.
Dat is jouw mening, ik stel dat Senna niet te vertrouwen is.quote:Let op: het ontbreken van een (voor)recht impliceert niet het bestaan van een verbod.
Ik stel dat Emma een vals, schijnheilig secreet is en dat zij bewust aan het stoken is.
Dat zie ik, maar feit blijft dat Emma graag haar zus bezoekt die bij de ouders van Floris en Pieter samenwoont met Pieter. Die ouders vinden het prima dat Emma haar zus bezoekt in hun huis. Dus dat Senna dat niet leuk vindt of dat Emma en Jente ook buitenshuis zouden kunnen afspreken, doet er niet toe. Ze mag gewoon bij de schoonouders van haar zus binnen komen. En Senna heeft daar geen zeggenschap in.quote:Let op: het veroordelen van het gedrag van de één impliceert niet het goedkeuren van het gedrag van de ander. Vooral niet als die implicatie meermaals en expliciet ontkend is.
Dus even samenvattend: Emma is een tyfuswijf en dat huis is niet van haar. Dat huis is ook niet van Senna die zelf ook niet een geweldige meid is. Emma is nog steeds een achterbaks tyfuswijf. Senna en Floris mogen Emma terecht niet. Nee, het huis is nog altijd niet van Senna of Floris en zij bepalen nog altijd niks. En toch is Emma het kutwijf hier.
Zie je hoe het één het ander niet uitsluit?
Allemaal familieleden ookquote:Op zaterdag 29 november 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
Zie hier een aantal berichten plaatsen waarin ik vermoed dat zij ook in het complot zitten.
Wat zeg ik nou net? Het ontbreken van een recht ≠ het bestaan van een verbod. En dat is een taalkundig en logisch feit. Geen discussie over mogelijk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 18:29 schreef Gia het volgende:
Geen 'recht' als in 'binnen mogen als de familie dat niet wenst'
[..]
Uiteraard is wat wat ik zeg dat ik vind mijn mening net als wat jij zegt dat jij vindt jouw mening is. Dat spreekt voor zich. Met dooddoeners bereiken we niks.quote:Dat is jouw mening, ik stel dat Senna niet te vertrouwen is.
[..]
Geen gemaar. The end. Jij bent het eens met wat ik zeg. Het toevoegen van lappen tekst aan niet ter doende zaken heeft geen nut.quote:Dat zie ik, maar ...
Dat denk ik ook. DIit gaat nergens naar toequote:Op zondag 30 november 2025 03:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat iedereen hier klaar is met deze discussie.
Deels oud nieuws natuurlijk, we wisten al dat de belasting een flinke hap neemt. Maar dat het in 2 delen werd uitbetaald wist ik niet. En de belasting wordt vanaf 1-1-2026 weer wat hoger trouwens.quote:Oud-deelneemster spreekt zich uit over niet ontvangen van het exacte bedrag 100.000 euro prijzengeld
Oud-winnaar Mary verklapte dat eerder op haar officiële Instagram account.
Ze liet eerder weten dat ze in totaal 60.000 euro mag bijschrijven op haar rekening.
Na de winst is het even wachten tot je het eerste deel krijgt en daarna nog zo'n drie maanden wachten tot het tweede deel. Dan hebben we het nog niet over de inkomstenbelasting, aldus Mary. Zo blijft er dus flink minder over dan die felbegeerder 100.000 euro.
Gerrit deelde destijds ook een screenshot van de bijschrijving van zijn eerste deelquote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef Dutch_view het volgende:
Via Facebook Bondgenote Fan Group:
[..]
Deels oud nieuws natuurlijk, we wisten al dat de belasting een flinke hap neemt. Maar dat het in 2 delen werd uitbetaald wist ik niet. En de belasting wordt vanaf 1-1-2026 weer wat hoger trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die 2 delen is volgens mij ook iets waardoor je wat minder betaald dan in 1x. Misschien door een of andere belastingdrempel vanuit de kansspelen ofzo.quote:Op maandag 1 december 2025 09:46 schreef Dutch_view het volgende:
Via Facebook Bondgenote Fan Group:
[..]
Deels oud nieuws natuurlijk, we wisten al dat de belasting een flinke hap neemt. Maar dat het in 2 delen werd uitbetaald wist ik niet. En de belasting wordt vanaf 1-1-2026 weer wat hoger trouwens.
quote:Op maandag 1 december 2025 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gerrit deelde destijds ook een screenshot van de bijschrijving van zijn eerste deelIdd, sinds Gerrit weet ik over de twee delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond weer een clash tussen Erik en Fatima
All those angels with their wings glued on.
'Ik ben Erik!'quote:Op maandag 1 december 2025 14:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, sinds Gerrit weet ik over de twee delen.
vanavond weer een clash tussen Erik en Fatima![]()
Dat vermoeden heb ik ook, het zal een overzicht van de afgelopen week worden.quote:Op maandag 1 december 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag wordt echt een beknopte aflevering met de gebeurtenissen in het weekend denk ik.
Nope, normale aflevering maar wel wat korter. Wat ik zeg; gewoon waar ze normaal gesproken de weekend content hadden, als dat er was, wat ze afraffelde hebben ze daar in de zaterdagaflevering wat meer ruimte voor.quote:Op maandag 1 december 2025 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, het zal een overzicht van de afgelopen week worden.
quote:Op maandag 1 december 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag wordt echt een beknopte aflevering met de gebeurtenissen in het weekend denk ik.
Dat zou wel flauw zijn en had de febo eigenlijk moeten vermelden bij de aankondiging als het zo blijkt te zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, het zal een overzicht van de afgelopen week worden.
Hoop dat het een echte nieuwe aflevering zal worden.quote:Op maandag 1 december 2025 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel flauw zijn en had de febo eigenlijk moeten vermelden bij de aankondiging als het zo blijkt te zijn.
Ik zit er klaar voor, kom maar op met een flippende Erik.quote:Op maandag 1 december 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
ik kan niet wachten op Erik met zijn doorschijnende oortjes
de spoiler op Insta was iets langerquote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor, kom maar op met een flippende Erik.
Ik heb niet gekeken daar.quote:Op maandag 1 december 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de spoiler op Insta was iets langer
quote:Op maandag 1 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
onbekende mensen een knuffel geven
brrrr
Mist nu een paar groepen in de groepenkastquote:Op maandag 1 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Erik heeft met z'n eigen draadje ergens tussen gezeten; zelf steeds meer last van kortsluiting
Dat is juist positief, een vrouw die bi is, kansenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
Angelo kortsluiting. Want Lisa is bi.
Dat wil niets zeggen uiteraard. Dat er dan een trio komt.quote:Op maandag 1 december 2025 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is juist positief, een vrouw die bi is, kansen
er is nog een vervolg stukjequote:Op maandag 1 december 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen uiteraard. Dat er dan een trio komt.
Kind kan er niks aan doen, maar had je gezegd dat zijn naam een Japans all-you-can-eat keten was geweest, had ik het geloofdquote:Op maandag 1 december 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
nou geweldig bezoek
kind was op tv
Echt hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is nog een vervolg stukje
hij is erg geïnteresseerd
hij is van zichzelf ( wat hij laat zien op tv) geen heel positief persoonquote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, erg is erg, maar Diego zwelgt er wel in
hij is al meer dan een jaar vrijwilliger van het repair cafe ja!!!quote:
7 jaar zelfsquote:Op maandag 1 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is al meer dan een jaar vrijwilliger van het repair cafe ja!!!
7 jaar toch? Dat zijn wel 84 maanden... Super reparateur.quote:Op maandag 1 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is al meer dan een jaar vrijwilliger van het repair cafe ja!!!
jaquote:
En toch niet als eerste bij die sokkelquote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef StephanL het volgende:
Roland is altijd het eerste uit de deur en beneden
Gemini dus, of Claude.quote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Roasten en ze mogen chatgtp niet gebruiken.
Plankenkoortequote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch niet als eerste bij die sokkel
Ik heb geen idee, na de reclame meer.....quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
ze gaan de geheime opdracht niet doen?
Ze mochten pas na een uur beginnen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
omdat ze zeidenquote:Op maandag 1 december 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mochten pas na een uur beginnen
Nou ik snap hem in deze.. high fives geven nu is al verdacht, en nou niet echt op een goed moment..quote:
Ze hadden de laatste doos, als Floris nu met zijn vlugge vingertjes die onderste doos had gepaktquote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Blijf het idioot vinden dat die domme ratjes zulke besluiten mogen nemen, zonder er iets voor gewonnen te moeten hebben.
Jawel maar Diego wil het niet doen. Snap ik wel.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
* greysbones zet in TOOOOO FRITSIEEEEEEEEEquote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Verschrikkelijk die reklame van de postcodeloterij, en voor al die Nick Skilder brrrrr
Kssst weg jijquote:Op maandag 1 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet in TOOOOO FRITSIEEEEEEEEE![]()
Dus Fadi moet het weer doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
absoluut!quote:Op maandag 1 december 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Fadi doet het wel heel natuurlijk. Opdracht is wel op z'n lijf geschreven
Dit ja, er zijn andere simpele opdrachten geweest, maar als iedereen wantrouwend is lukt niksquote:Op maandag 1 december 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Als ze een vermoeden hebben van een geheime opdracht is iedereen van de rel. Nu gaat het erin als zoete koekAl is dit niet zo heel lastig.
lijkt hij nog ouderquote:
vooral die schoenen onder die net te korte broekquote:
Klopt. Net als deo die 48 uur werkt, hoef je dan ook maar 1 keer in de 48 uur op te doen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Van Bamboo? Hoeft niet zo vaak in de was meende ik Erik ooit hebben horen zeggen
Om op alles nee te zeggen en sjagie rond te lopen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom is Diego er eigenlijk ingegaan????
Ik merk wel dat hij een ander mens is nuquote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
#teamfadi
Zuurpruim had beter gewoon thuis kunnen blijven
Haha, ja, een nog grotere zeur.quote:Op maandag 1 december 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk wel dat hij een ander mens is nu
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.quote:Op maandag 1 december 2025 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Fatima is me er eentje zeg. Ze uit zich eerst negatief, demotiverend en met nul vertrouwen in Erik. En dan blijkt ze ook nog eens ongelijk te hebben. Om vervolgens de boel om te draaien en Erik de schuld te geven van de ruzie, want hij kan niet tegen een 'mening'/zijn ongelijk.![]()
![]()
Punten voor de Ratten.![]()
Vooralsnog klinkt de roast van Julia vals in plaats van grappig, maar ik wacht af. Was het Annet die vorig jaar de maagdelijkheid van een bondgenote erin gooide, die daarna moest huilen?
Ah ok. Tnx.quote:Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Cosima het volgende:
[..]
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.
het lijkt trouwens wel alsof Roma ook met Marco naar bed is geweest. waren eerder ook al wat hints
Niet alleen in EJVJL, het roasten was vorig jaar ook al met Sinterklaas in de Bondgenoten. Toen hebben ze die arme Precious nog aan het huilen gemaakt door te vertellen dat ze maagd was.quote:Op maandag 1 december 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat was hem weer. Geweldig die Erik, en hij heeft gewoon gelijk want 'hij is Erik!' en hij kan best dingen repareren zo leert de geschiedenis. In EJVJL was hij ook Willy Wortel die alles maakte en dingen verzon op het gebied van huishoudelijke apparaten en zulks. Het flippen van Erik daarin kwam weer de ultra autist naar boven bij hem. Fatima begrijpt dat niet en of wil dat niet begrijpen alleen voor TV momentjes. Diego gaat het nog even aankijken daar, ik weet niet voor hoelang want Fadi is wel een mannetje en duld geen tegenspraak is morgen te zien. Die geheime opdracht was easy clap voor hem want hij is van zichzelf al amicaal dus viel het totaal niet op. Het roasten van mede inwoners was het natuurlijk ook nog het wachten op, dat deden ze in EJVJL ook. Daar werd toen een hele avond aan besteed die best leuk was om te kijken via de streams....
Nee hoor, dit is precies wat roasten is. Er zullen er ongetwijfeld wat op hun tere zieltjes getrapt raken (Roma en Lisa beiden gok ik) maar dat mag ook. Zolang het niet over een grens gaat zoals bij Precious vorig jaar.quote:Op maandag 1 december 2025 22:53 schreef schetterklep het volgende:
Was even in de vertraging aan het kijken maar heel spannend was het allemaal nietIs dat roasten van Julia niet een beetje over de top? Dacht dat roasten wat meer scherpe humor kon gebruiken maar dit lijkt me wat meer te persoonlijk. Vermoed dat Roma daar ook niet echt op zit te wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |