En toch niet als eerste bij die sokkelquote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef StephanL het volgende:
Roland is altijd het eerste uit de deur en beneden
Gemini dus, of Claude.quote:Op maandag 1 december 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
Roasten en ze mogen chatgtp niet gebruiken.
Plankenkoortequote:Op maandag 1 december 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En toch niet als eerste bij die sokkel
Ik heb geen idee, na de reclame meer.....quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
ze gaan de geheime opdracht niet doen?
Ze mochten pas na een uur beginnen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
omdat ze zeidenquote:Op maandag 1 december 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze mochten pas na een uur beginnen
Nou ik snap hem in deze.. high fives geven nu is al verdacht, en nou niet echt op een goed moment..quote:
Ze hadden de laatste doos, als Floris nu met zijn vlugge vingertjes die onderste doos had gepaktquote:Op maandag 1 december 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
Blijf het idioot vinden dat die domme ratjes zulke besluiten mogen nemen, zonder er iets voor gewonnen te moeten hebben.
Jawel maar Diego wil het niet doen. Snap ik wel.quote:Op maandag 1 december 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
* greysbones zet in TOOOOO FRITSIEEEEEEEEEquote:Op maandag 1 december 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Verschrikkelijk die reklame van de postcodeloterij, en voor al die Nick Skilder brrrrr
Kssst weg jijquote:Op maandag 1 december 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet in TOOOOO FRITSIEEEEEEEEE![]()
Dus Fadi moet het weer doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |