quote:Op maandag 1 december 2025 17:59 schreef freaky40 het volgende:
Zaterdag wordt echt een beknopte aflevering met de gebeurtenissen in het weekend denk ik.
Dat zou wel flauw zijn en had de febo eigenlijk moeten vermelden bij de aankondiging als het zo blijkt te zijn.quote:Op maandag 1 december 2025 19:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden heb ik ook, het zal een overzicht van de afgelopen week worden.
Hoop dat het een echte nieuwe aflevering zal worden.quote:Op maandag 1 december 2025 19:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel flauw zijn en had de febo eigenlijk moeten vermelden bij de aankondiging als het zo blijkt te zijn.
Ik zit er klaar voor, kom maar op met een flippende Erik.quote:Op maandag 1 december 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
ik kan niet wachten op Erik met zijn doorschijnende oortjes
de spoiler op Insta was iets langerquote:Op maandag 1 december 2025 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor, kom maar op met een flippende Erik.
Ik heb niet gekeken daar.quote:Op maandag 1 december 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de spoiler op Insta was iets langer
quote:Op maandag 1 december 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
onbekende mensen een knuffel geven
brrrr
Mist nu een paar groepen in de groepenkastquote:Op maandag 1 december 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Erik heeft met z'n eigen draadje ergens tussen gezeten; zelf steeds meer last van kortsluiting
Dat is juist positief, een vrouw die bi is, kansenquote:Op maandag 1 december 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
Angelo kortsluiting. Want Lisa is bi.
Dat wil niets zeggen uiteraard. Dat er dan een trio komt.quote:Op maandag 1 december 2025 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is juist positief, een vrouw die bi is, kansen
er is nog een vervolg stukjequote:Op maandag 1 december 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wil niets zeggen uiteraard. Dat er dan een trio komt.
Kind kan er niks aan doen, maar had je gezegd dat zijn naam een Japans all-you-can-eat keten was geweest, had ik het geloofdquote:Op maandag 1 december 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
nou geweldig bezoek
kind was op tv
Echt hoor.quote:Op maandag 1 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is nog een vervolg stukje
hij is erg geïnteresseerd
hij is van zichzelf ( wat hij laat zien op tv) geen heel positief persoonquote:Op maandag 1 december 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, erg is erg, maar Diego zwelgt er wel in
hij is al meer dan een jaar vrijwilliger van het repair cafe ja!!!quote:
7 jaar zelfsquote:Op maandag 1 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is al meer dan een jaar vrijwilliger van het repair cafe ja!!!
7 jaar toch? Dat zijn wel 84 maanden... Super reparateur.quote:Op maandag 1 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is al meer dan een jaar vrijwilliger van het repair cafe ja!!!
jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |