Allemaal TV, het moet namelijk een beetje op de persoon en over het randje. Het is ook geen echte roast maar je zit in een RLS. Het moet een beetje schuren dus al dan niet opgedrongen vanuit de FEBO die waarschijnlijk eerst de teksten er van goedkeurt en waar nodig laat bijschaven.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dit is imo geen grappige roast, nogal kinderachtig dat seksuele gestook
Zie ze nog wel met Gordon als jurylid op de proppen komen ter promotie van die ochtendshow op 538. Het is wel Talpa en bij dit soort 'humor' past ie wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:18 schreef Gia het volgende:
Verwacht wel een jury die dit soort zaken hard gaat onderuit halen.
Dit ja. Haha.quote:Op dinsdag 2 december 2025 11:53 schreef -0- het volgende:
[..]
Erik toen hij nog in Engeland woonde:
(Vanaf 1:50)
Bekijk deze YouTube-video
Ja hij heeft 100% gelijk, dat had hij ook moeten zeggen hoeveel hij al gemaakt had in EJVJL als aanvulling dat hij dit maandelijks als vrijwilliger doet bij een repair cafe.quote:Op dinsdag 2 december 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit ja. Haha.
Ergens een beetje schattig ook wel, dat autisme. Neefje van me heeft Asperger, die zou ook zo kunnen reageren, dus herken dat wel.
Maar dit is meteen ook de reden waarom hij steeds in de clinch ligt met Fatima, hij blijft vastgebeten zitten in zijn verhaal en zij wil gewoon gelijk hebben en geniet er volgens mij ook van om de zaak te laten escaleren. En dat is dan weer zielig voor Erik. Hij bedoelt het zo goed.
En hij heeft groot gelijk! Als iets stuk is, probeer je het toch eerst te maken, voordat je beweert dat het niet te maken is en weggooit.
Op grappige wijze*quote:Op dinsdag 2 december 2025 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/schatkamer/lezen/woorden/woordenschat/roast
misschien komt Peter pannenkoek welquote:
Die laat zich echt niet inhuren voor dit!quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien komt Peter pannenkoek wel
die roaste al aardig wat mensen
ga je door voor de infrarood sauna?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die laat zich echt niet inhuren voor dit!
ben er al weer!
Ja, heb nog wat ruimte op zolderquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je door voor de infrarood sauna?
die pan kan wel in de saunaquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mag je eindelijk meedoen aan zo'n show, win je een sauna terwijl je nog geen plek hebt voor een extra pan
waar heb jij echt spijt van Chocoquote:
Niets dat ik zo weet en jij?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar heb jij echt spijt van Choco
wat errugggggquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:35 schreef spapaars het volgende:
Goh.
Weer Floor die alles mag leiden/lijden.
Alle tijd.quote:
meestal leer je wel van je fouten jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle tijd.![]()
En dacht vroeger wel spijt van dingen te hebben maar daaruit zijn ook weer goede dingen gekomen dus dan is spijt niet het goede woord.
Meerdere wel en vind het niet roasten maar gewoon kut opmerkingen. Sommige dan. Gaat wel weer tranen opleveren vermoed ik.quote:
Ik ging precies hetzelfde typenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Roma denkt dat ze wel kan incasseren
ik denk het niet
Ik wel, dat gaat heibel wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Zo geen zin in die gedichten en dat geroast.
wat is een alpacacaquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diego die Mercedes chagrijnig noemt ... <spideman-meme>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |