Om op alles nee te zeggen en sjagie rond te lopen.quote:Op maandag 1 december 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom is Diego er eigenlijk ingegaan????
Ik merk wel dat hij een ander mens is nuquote:Op maandag 1 december 2025 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
#teamfadi
Zuurpruim had beter gewoon thuis kunnen blijven
Haha, ja, een nog grotere zeur.quote:Op maandag 1 december 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik merk wel dat hij een ander mens is nu
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.quote:Op maandag 1 december 2025 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Fatima is me er eentje zeg. Ze uit zich eerst negatief, demotiverend en met nul vertrouwen in Erik. En dan blijkt ze ook nog eens ongelijk te hebben. Om vervolgens de boel om te draaien en Erik de schuld te geven van de ruzie, want hij kan niet tegen een 'mening'/zijn ongelijk.![]()
![]()
Punten voor de Ratten.![]()
Vooralsnog klinkt de roast van Julia vals in plaats van grappig, maar ik wacht af. Was het Annet die vorig jaar de maagdelijkheid van een bondgenote erin gooide, die daarna moest huilen?
Ah ok. Tnx.quote:Op maandag 1 december 2025 21:38 schreef Cosima het volgende:
[..]
nee dat was demi, die dacht dat het wel kon omdat ze zelf ook maagd was.
het lijkt trouwens wel alsof Roma ook met Marco naar bed is geweest. waren eerder ook al wat hints
Niet alleen in EJVJL, het roasten was vorig jaar ook al met Sinterklaas in de Bondgenoten. Toen hebben ze die arme Precious nog aan het huilen gemaakt door te vertellen dat ze maagd was.quote:Op maandag 1 december 2025 21:23 schreef freaky40 het volgende:
Nou dat was hem weer. Geweldig die Erik, en hij heeft gewoon gelijk want 'hij is Erik!' en hij kan best dingen repareren zo leert de geschiedenis. In EJVJL was hij ook Willy Wortel die alles maakte en dingen verzon op het gebied van huishoudelijke apparaten en zulks. Het flippen van Erik daarin kwam weer de ultra autist naar boven bij hem. Fatima begrijpt dat niet en of wil dat niet begrijpen alleen voor TV momentjes. Diego gaat het nog even aankijken daar, ik weet niet voor hoelang want Fadi is wel een mannetje en duld geen tegenspraak is morgen te zien. Die geheime opdracht was easy clap voor hem want hij is van zichzelf al amicaal dus viel het totaal niet op. Het roasten van mede inwoners was het natuurlijk ook nog het wachten op, dat deden ze in EJVJL ook. Daar werd toen een hele avond aan besteed die best leuk was om te kijken via de streams....
Nee hoor, dit is precies wat roasten is. Er zullen er ongetwijfeld wat op hun tere zieltjes getrapt raken (Roma en Lisa beiden gok ik) maar dat mag ook. Zolang het niet over een grens gaat zoals bij Precious vorig jaar.quote:Op maandag 1 december 2025 22:53 schreef schetterklep het volgende:
Was even in de vertraging aan het kijken maar heel spannend was het allemaal nietIs dat roasten van Julia niet een beetje over de top? Dacht dat roasten wat meer scherpe humor kon gebruiken maar dit lijkt me wat meer te persoonlijk. Vermoed dat Roma daar ook niet echt op zit te wachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |