Niets dat ik zo weet en jij?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar heb jij echt spijt van Choco
wat errugggggquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:35 schreef spapaars het volgende:
Goh.
Weer Floor die alles mag leiden/lijden.
Alle tijd.quote:
meestal leer je wel van je fouten jaquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle tijd.![]()
En dacht vroeger wel spijt van dingen te hebben maar daaruit zijn ook weer goede dingen gekomen dus dan is spijt niet het goede woord.
Meerdere wel en vind het niet roasten maar gewoon kut opmerkingen. Sommige dan. Gaat wel weer tranen opleveren vermoed ik.quote:
Ik ging precies hetzelfde typenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Roma denkt dat ze wel kan incasseren
ik denk het niet
Ik wel, dat gaat heibel wordenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
Zo geen zin in die gedichten en dat geroast.
wat is een alpacacaquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diego die Mercedes chagrijnig noemt ... <spideman-meme>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |