Dat wordt bleiten dusquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Roma denkt dat ze wel kan incasseren
ik denk het niet
Merchedesquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diego die Mercedes chagrijnig noemt ... <spideman-meme>
Die vreet stiekem alles van Diego op.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Angelo al zoveel zijn afgevallen en bij Fadi zie je er geen grammetje af gaan
Angelo zit er al een maand langer in.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Angelo al zoveel zijn afgevallen en bij Fadi zie je er geen grammetje af gaan
komt helemaal goed met deze slimme rattenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
bladzijde erna is het weer 'chagareing'
Weet je wat uiteindelijk veel goedkoper en lekkerder is?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Zojuist een blikje gin-tonic ontdekt.
Daarvoor boeide het 'm ook niet. Dus inderdaad, lijkt erop alsof het hem -hoe grof het ook klinkt- wel uitkomt.quote:
Ja, maar zoveel drink ik dat niet. 😛quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wat uiteindelijk veel goedkoper en lekkerder is?
Een flesje gin, en een flesje tonic!
Trotse man.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Fadi vindt zichzelf wel enorm geweldig
Hoeft niet in 1x op.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel drink ik dat niet. 😛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |