Dat wordt bleiten dusquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
Roma denkt dat ze wel kan incasseren
ik denk het niet
Merchedesquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diego die Mercedes chagrijnig noemt ... <spideman-meme>
Die vreet stiekem alles van Diego op.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Angelo al zoveel zijn afgevallen en bij Fadi zie je er geen grammetje af gaan
Angelo zit er al een maand langer in.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
hoe kan Angelo al zoveel zijn afgevallen en bij Fadi zie je er geen grammetje af gaan
komt helemaal goed met deze slimme rattenquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
bladzijde erna is het weer 'chagareing'
Weet je wat uiteindelijk veel goedkoper en lekkerder is?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:44 schreef Cirilico het volgende:
Zojuist een blikje gin-tonic ontdekt.
Daarvoor boeide het 'm ook niet. Dus inderdaad, lijkt erop alsof het hem -hoe grof het ook klinkt- wel uitkomt.quote:
Ja, maar zoveel drink ik dat niet. 😛quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet je wat uiteindelijk veel goedkoper en lekkerder is?
Een flesje gin, en een flesje tonic!
Trotse man.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
Fadi vindt zichzelf wel enorm geweldig
Hoeft niet in 1x op.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel drink ik dat niet. 😛
Haha ja, met zo'n GTST stemmetjequote:Op dinsdag 2 december 2025 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh mein got.... meit wat is er an die hant
vanaf dag 1 dat ze Fadi zag had ze chronisch jeukquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:51 schreef schetterklep het volgende:
Marlijn heeft een relatie denkt ze en Fadi weet van nietsHuilen want "geen knuffel"
quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
vanaf dag 1 dat ze Fadi zag had ze chronisch jeuk
niet in de loods gaan danquote:Op dinsdag 2 december 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Als ie nou gewoon -in vriendelijkere bewoordingen- aangeeft wat ie Fatima vertelde, is het prima.. Nu moet er weer gejankt worden.
Van al dat gejank in die loods de laatste tijd krijg je toch ook een slappe zak zeg
Kan je ook oplossen met een goed gesprek, maar weet heus wel dat de febo daar niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
Als ze de hele tijd op je lip zit kan het wel eens zijn dat iemand geen zin in je heeft en dat is zijn goed recht
Dat begrijp ik dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
waarom is Thomas zo dom om te gaan helpen???
je wilt toch niet dat de ratten winnen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan ook weer niet.
Voor de sensatie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
waarom is Thomas zo dom om te gaan helpen???
Lijkt me niet, beetje raar weer.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wilt toch niet dat de ratten winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |