7quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Floor ook 6 .. scheel weer een godvedomme roepen
7quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb precies nul van die dingen beweerd. Dus waarom je een deel van mijn quote benadrukt, weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bepalen de ouders de broer van Floris en Jente wel wie en wie niet op bezoek mogen komen. Senna bepaald dat niet, moet niet gekker worden zeg
Nee, 7. Zullen wel winnen nu. Maar dan uitgesloten in de volgende door de ratten natuurlijk dus alsnog scheldenquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
En waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:58 schreef marsan het volgende:
[..]
Het is ook niet het huis van senna. Die kan daar geen eisen stellen.
Ok, genoteerdquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Zie je nou weer. Floris mag wel als een achterlijke schreeuwen terwijl ze nog bezig zijn met d e punten voor de haaien.
en niet kunnen tekenen of raden of koken of bakken of of ofquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bijdehandjes die geen moer kennis hebben.
Terecht want ik zou er ook al klaar mee zijn. Die Diego maakt vanaf dag 1 al helemaal niets klaarquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
2 punten en Fadi keek al niet eens meer bij de laatste.
Oh ik dacht voor beide ratten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De volgdende mindfuck.. een ZB voor DieEgo .. Huileehh
DieEgo liep al te snottere "ohhnee niet nauww.."quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor beide ratten.
We gaan het zien na de reclame.
Is het verplicht meteen te huilen zodra er een zwarte brief komt ofzo? Begin me zo langzamerhand wel aan meer te irriteren bij dit programmaquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
De volgdende mindfuck.. een ZB voor DieEgo .. Huileehh
Klopt, ik was niet zo goed aan het opletten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
DieEgo liep al te snottere "ohhnee niet nauww.."
ZB lag al 3 dagen in het postbakje bij de febo, wachten op het juiste momentquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moet toegeven, ze houden wel de emo erin die Febo
Floor wist het al 3 dagen terugquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ZB lag al 3 dagen in het postbakje bij de febo, wachten op het juiste moment
Best wel lullig als het weer over iets doodzieks gaat, of ergerquote:Op vrijdag 28 november 2025 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ZB lag al 3 dagen in het postbakje bij de febo, wachten op het juiste moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |