Erik White morgen weer in de Heisenberg modusquote:Op donderdag 27 november 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
EN de Kliphangert.. Bijna kortsluiting bij Erik en de Stroomdraad..
Er is blijkbaar nix beters gebeurt die afgelopen 24uur
[ afbeelding ]
Ze gaat niet om met de schoonfamilie van haar zus, ze gaat op bezoek bij haar tweelingzus die daar woont in afwachting van een eigen woning. Emma bezoekt Jente. Dat moet toch gewoon kunnen.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Klopt. Zij heeft niks te eisen.
Al vind ik het zelf heel raar om constant om te gaan met de schoonfamilie van je broer of zus. Maar dat kan aan mij liggen.
Jawel, dat doet ze wél.quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze gaat niet om met de schoonfamilie van haar zus, ze gaat op bezoek bij haar tweelingzus die daar woont in afwachting van een eigen woning. Emma bezoekt Jente. Dat moet toch gewoon kunnen.
Dat bepalen de ouders de broer van Floris en Jente wel wie en wie niet op bezoek mogen komen. Senna bepaald dat niet, moet niet gekker worden zegquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jawel, dat doet ze wél.
En wat betreft het bezoek, nee dat is niet noodzakelijk. Jente kan bij Emma langs of elders buiten afspreken. En het is nog altijd niet het thuis van Jente. Jente verblijft daar. Dat is wat anders dan wonen.
Dat is er al; 'Bij ons op het Kamp'quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd dat ze een eigen TV serie krijgen "Bij de Sennaatjes"
Dan nog mag ze er gewoon op bezoek gaan bij haar zus, als Pieters ouders dat goed vinden. Daar heeft Senna totaal niets over te zeggen! Wat zullen we nu krijgen! Alsof mijn schoondochter gaat bepalen wie ik wel of niet binnenlaat in mijn huis.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jawel, dat doet ze wél.
En wat betreft het bezoek, nee dat is niet noodzakelijk. Jente kan bij Emma langs of elders buiten afspreken. En het is nog altijd niet het thuis van Jente. Jente verblijft daar. Dat is wat anders dan wonen.
We weten niet wat er buiten allemaal gebeurd is die Emma was een achterbaks wicht hoorquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan nog mag ze er gewoon op bezoek gaan bij haar zus, als Pieters ouders dat goed vinden. Daar heeft Senna totaal niets over te zeggen! Wat zullen we nu krijgen! Alsof mijn schoondochter gaat bepalen wie ik wel of niet binnenlaat in mijn huis.
Het is ook niet het huis van senna. Die kan daar geen eisen stellen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:07 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jawel, dat doet ze wél.
Inderdaad, wat een gemekker. Was ik Marlijn geweest had ik die zooi in haar schoot neergelegd en het haar laten doen, zoek 't lekker uit johquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:37 schreef Cirilico het volgende:
Nog steeds aan het klagen. Mijn gunst.
Roep maar niet te hard. Tegenwoordig willen ze allemaal op tv. En als het niet lang genoeg kan duren zoals met die Bryan dan zoeken ze wel een andere reden. Die stopte zijn gewonnen geld liever in niets wordende muziek en dan gratis met John vd Heuvel je dochter zoeken die je al jaren niet gezien hebt. Maar wel weer op tv, al dan niet weer huilendquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd dat ze een eigen TV serie krijgen "Bij de Sennaatjes"
Romaquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Aan wie irriteerde Diego zich? Schreeuwen... Fatima?
Nee SlooMaaquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Aan wie irriteerde Diego zich? Schreeuwen... Fatima?
It takes one to know onequote:Op vrijdag 28 november 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Roma die tegen Floris zegt dat hij moet stoppen met nep lachen terwijl zij nep praat.
dacht ik ook aan jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |