Nog 3 en dan heb ik 1000 notes zie ikquote:Op woensdag 26 november 2025 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
1 note in de afgelopen 3 jaar
Wat spoken jullie in godsnaam uit, allemaal?
Dakar is geen sport.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan net zo goed wachten tot 11 december. Mss nog een weekje daarna meepakken? Dakar?
Ik heb afgelopen anderhalf jaar zes notes, drie voor mijn ban (omdat er tot twee keer toe een misklik was gemaakt), en van de andere drie notes begrijp ik oprecht helemaal niks.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
1 note in de afgelopen 3 jaar
Wat spoken jullie in godsnaam uit, allemaal?
Een streep door de naam van een user?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belangrijker:
Ik ben bijna klaar met de Bingo
Zijn er nog suggesties?
Ik probeer individuele darters zo min mogelijk te ontwijken tenzij het echt 99,9% zeker is dat het gebeurt, want anders gaat iemand er gelijk uit en is dat vakje de rest van het WK kansloosquote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een streep door de naam van een user?
Opmerking dat het warme bad koud is geworden.
Opmerking dat Noppert heel stabiel is geworden op de majors.
Gian die met 100+ verliest
Iemand anders dan Gerwyn Price laat een pijl vallen.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik probeer individuele darters zo min mogelijk te ontwijken tenzij het echt 99,9% zeker is dat het gebeurt, want anders gaat iemand er gelijk uit en is dat vakje de rest van het WK kansloos
En voor dit topic is er een unieke bingo.
Ron zit met opgerolde mouwen.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belangrijker:
Ik ben bijna klaar met de Bingo
Zijn er nog suggesties?
Je zou een hele Vincent-bingo kunnen optuigen op basis van zijn podcast uitspraken. Helaas zit hij in de Viaplay-studio met duidelijke afspraken, vandaar ook geen PDC-rants.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vincent kondigt een toernooi aan waar ie naartoe gaat voor een kleine comeback maar gaat alsnog niet
mss kunnen we opnemen in die bingo dat dat Belgengroepje met "Oh alles doet me pijn" langs komtquote:Op donderdag 27 november 2025 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je zou een hele Vincent-bingo kunnen optuigen op basis van zijn podcast uitspraken. Helaas zit hij in de Viaplay-studio met duidelijke afspraken, vandaar ook geen PDC-rants.
Ik heb wel in de bingo dat een tafelgast bespreekt waarom hij niet naar Q School gaat.
Pijltjeritus.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://tv.dartconnect.co(...)4t1gsdlf1meswET1VMuQ
@:wimderon Lex Paeshuyse even een dipje?
JDC Finale is overigens op het WK-podium, maar dat zal wel niet op televisie komen.
quote:Wat een prestatie: dartstalent Jason Goossens (15) schopt het tot in de finale van de Luke Littler Legacy Open
De Belgische dartstalenten blijven als paddenstoelen uit de grond schieten. Zo stond Jason Goossens deze week in de finale van de Luke Littler Legacy Open.
Dat is een jeugdtoernooi op Gibraltar - genoemd naar de huidige nummer één bij de profs - dat aan zijn tweede editie toe was. Er deden meer dan 250 talentvolle darters mee, die allemaal ter plekke zijn voor een driedaags event van de Junior Darts Corporation (JDC). Bij die bond kroonde Lex Paeshuyse zich vorig jaar tot wereldkampioen. Woensdag staat in de Europa Sports Hall ook de WK-qualifier gepland, maar eerst waren er nog de opwarmertjes met de Junior Open en Luke Littler Legacy Open.
In de Junior Open strandde de 15-jarige Goossens nog in de derde ronde, maar dinsdag stoomde de tiener uit Eeklo door naar de finale. Goossens gooide onder anderen 94.70 gemiddeld tegen Matthew Heyler en versloeg het Engelse toptalent Jack Nankervis bij de laatste zestien. In de strijd om de eindzege moest onze landgenoot echter de duimen leggen tegen Ryan Branley. Het werd 6-3 voor de 17-jarige Engelsman, die aanzien wordt als het beste Engelse talent van het moment en bovendien de titelverdediger was. Branley won dit jaar al een manche van de Development Tour (16-24 jaar) en stond tussen de profs op de Challenge Tour.
“Het was lastig om tegen Jason te spelen”, zei Branley na afloop. “Ik kon hem niet breaken, tot een van de laatste legs.”
De Belgische delegatie op Gibraltar bestaat uit veertien darters: twaalf jongens en twee meisjes. Onder hen ook supertalent Lex Paeshuyse. Die strandde dinsdag al in de eerste ronde, een dag nadat hij in de 1/16de finales een thriller verloor tegen Schots wonderkind Mitchell Lawrie (4-3). De beste Belg op de Junior Open was Aaron De Ridder, die in de kwartfinales verloor van latere winnaar Bradley Van Der Velden.
quote:Op donderdag 27 november 2025 12:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pijltjeritus.
Maar geen nood, de nieuwe Paeshuyse is al gevonden:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 november 2025 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanvullingen en commentaar welkom.
@PowerLoungenquote:Vind je het kut, jammer dan
Mien merkquote:Op donderdag 27 november 2025 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
@:powerloungen
Afschuwelijk. We juichen voor Salatequote:Op donderdag 27 november 2025 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eerste hand aan een voorbeschouwing leggen, en dan schrik je wel hevig van dit stukje van de loting:
27. Ritchie Edhouse v Jonny Tata
Ryan Meikle v Jesus Sálate
quote:Op donderdag 27 november 2025 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gemiddelden over drie tijdsblokken dit seizoen:
Joe Cullen
94,72
91,35
89,87
Bradley Brooks
91,68
94
94,27
@:wimderon @:mani89 Je voelt aan je theewater wat er gaat gebeuren
70-75 potjequote:Op donderdag 27 november 2025 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gemiddelden over drie tijdsblokken dit seizoen:
Joe Cullen
94,72
91,35
89,87
Bradley Brooks
91,68
94
94,27
@:wimderon @:mani89 Je voelt aan je theewater wat er gaat gebeuren
15.000 pond voor een half uurtje klooien is voor Joe Cullen best een hoop geld.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:15 schreef spleeh het volgende:
[..]
Cullen heeft aangegeven de motivatie te missen.
Ik kijk niet naar tramschutter. TARMARK BOELS.quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Raya bij Eus vanavond in Sterren op het Doek
DRT Hooligans on tour
@:de_kraam @:zipportal @:mani89 @:szura
Pijnlijk?quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Jullie MOETEN ‘Sterren op het doek’ terugkijken met Raya40 minuten genot.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met een autootje vroem vroemen in de zandbak heeft niks met een sport te maken
Nee boeiend. In DRT komen janken dat iets anders geen sport is. Zijn jullie wel lekker?quote:
Proleet Raya stelt niet teleur. Hij wil eeen tijger, dan moet je niet aankomen met wazige verhalen over waarom je een half schilderij leeg laat.quote:
Welke hebben jullie allemaal van de Raybar bingo in jullie leven? Ik dezequote:Op zaterdag 29 november 2025 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting Raya bij Sterren op het doek:
- Diabetes.
- Geen vriendjes of vriendinnetjes vroeger.
- Vriendinnetjes pas laat.
- Hele jeugd aan me voorbij gegaan, alles mislukte.
- Ik zat op een timmerschool maar kan geen spijker in de muur slaan.
- Het gevoel dat je nooit goed genoeg bent.
- Ik voel me een mislukkeling.
- Altijd maar die twijfel.
- Ik moet naar een belangrijk tv programma en me auto start niet.
- In me huis gaat alles kapot en stuk. Dan werken me speakers niet dan weer wateroverlast.
- Dit komt allemaal omdat ik Raymond van Barneveld ben.
- Het is allemaal echt heel frustrerend.
- Ik kan nog niet eens een poppetje tekenen.
- Mijn kleinzoon is 27 december jarig maar dan zit ik bij het WK, tsja.
- Niet op begrafenissen van vrienden kunnen zijn vanwege me werk.
- Ik mis veel dingen zoals diplomazwemmuh.
- Ik vin ut lastig om mensen teleur te stellen.
- Ik heb liever een schilderij waar ik voor me uit kijk (en vervolgens heeft niemand dat zo geschilderd).
Ik durf hem niet in te vullen. Enige die over blijft is dat ik geen Barney ben.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke hebben jullie allemaal van de Raybar bingo in jullie leven? Ik deze
Ik zat niet op een timmerschool maar kan ook geen spijker in de muur slaan, telt dat ook?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2025 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zat niet op een timmerschool maar kan ook geen spijker in de muur slaan, telt dat ook?
Ray, wat een ventWerd vannacht wakker en moest aan ‘m denken
Heldquote:Op zondag 30 november 2025 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grote Raybar bingo is af
quote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
@:szura is terug. Hou je gedeisd maat.
Vinnie genietquote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef mitt het volgende:
[ x ]
Blijft niks over van onze Might Mike
Straks groeit er ook weer haar.quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef mitt het volgende:
[ x ]
Blijft niks over van onze Might Mike
Voor Barney leek het soms alsof hij geboren was voor het ongeluk: ‘Ik moet vandaag naar deze tv-opname en mijn auto start niet. Ik heb die auto anderhalf jaar en er is nooit iets geks gebeurd, tot vandaag.’quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn dank is groot ouwe dibbes.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ouwe zeiksnor, abbootje tot na de finale
Of we moeten dat juist opnemen in de bingo: we komen er al snel achter dat één van de bingovakjes niet afgevinkt kan gaan worden.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten inderdaad voorkomen dat we er iets in hebben staan wat na dag 2 al niet meer haalbaar is omdat betreffende persoon uit toernooi ligt.
Joaa! De Grote Faal Bingoquote:Op maandag 1 december 2025 17:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Of we moeten dat juist opnemen in de bingo: we komen er al snel achter dat één van de bingovakjes niet afgevinkt kan gaan worden.
- Maggewoonniegebeureklaarquote:Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joaa! De Grote Faal Bingo![]()
Raya met suicidale uitspraak
Price laat een pijl flikkeren
Sousa misrekent zich
Chisnall probeert te praten
Onze bingo niet meer haalbaar
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 1 december 2025 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snak naar het warme bad van DRT door het immer doodvermoeiende KUTvoetbal.
quote:Op maandag 1 december 2025 18:40 schreef Kopiko het volgende:
Nog tien dagen om volledig dartfit te worden.
Justin van Tergouw benoemen voor de bingo @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jimmy van Schie gaat dit jaar echt een Tourkaart halen.
Ik heb de bingo denk ik wel af maar ik hou jullie nog een paar dagen in spanning (bovendien wil ik niet iedere dag een nieuwe bingo posten)quote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Justin van Tergouw benoemen voor de bingo @:GurneyIsBestOke
Ter voorbereiding doen we nu ook bij het voetbal sessies op dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net als Maxi enorm veel zin in. Al aantal maanden klaar met balletjetrap
Round Two Session Schedule - Order of Games TBCquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:05 schreef spleeh het volgende:
Zie dat het schema voor ronde 2 ook bekend is gemaakt. Ben alleen niet zo goed met knippen en plakken.
Geen Haags grappen hier ja.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef Kopiko het volgende:
Neem aan dat die Tata met steel tips speelt
SAMENVATTING:quote:
quote:Het WK was voor mij het enige toernooi dat ik vooraf een beetje spanning in me lijf voelde. Von 'k heerlijk. De ontlading as je dan je eerste ronde gewonnen had... dat gevoel... krijje met geen één ander toernooi
quote:Sitte wel een paar saadpotjes tusse
quote:Veel meer gaan traine is niet dat je daar veel beter van wordt
quote:Van Veen, hoe goed ie ook speelt, hep nog nooit een rondje gewonne op het WK
quote:[MVG] moet gewoon voor de winst gaan
quote:Ik denk dat Kurnie met se setup zit te klooie. [...] Ik zal séker probere hem te helpe
quote:Als Noppert hier kwartfinale haalt en Rock vliegt er tweede ronde uit en de PL kiest hem wél en Noppert niet, dan is 't gewoon een klote-organisatie. En andersom ook
quote:Als Littler zo speelt als in de laatste maanden dan gaat ie gewoon weer winnen
quote:Raymond moet proberen als een wínnaar daar te staan. Het belángrijkste voor hem: gezond blijven. Er moet energie in
quote:Onze Raymond hep gewoon z'n schoonheidsslaapje nodig hoor!
quote:Heta-Lennon? Ik ken me voorstellen dat je dan naar huis gaat, ja. Maar als je echt dartliefhebber bent blijf je kijke
quote:Kijk Poeha is niet een hele makkelijke of zo, niet de simpelste
quote:Als Nielsie goed is, is het 100-plus hé!
quote:Door die kloteregels met de Euro Tour is het bijna onmogelijk om ertusse te kome
quote:De eerste van de middag, dat zijn moeilijke wedstrijde
quote:Vaak is het zo dat as 't goed begint zo'n toernooi dan loopt het wel een beetje door met de Nederlanders
quote:Van Duijvenbode-Baetens? Da's een linke!
quote:Van Veen zit redelijk goed. Met het oog op zijn Primmeliek-deelname wil je toch dat je er zo lang mogelijk in zit. Wade zal ook in z'n achterhoofd de Primmeliek hebben
quote:Ik denk dat Bunting altijd heel ver ken kome maar ik zie 'm alleen niet als Wereldkampioen. Denk dat zijn worp te moeilijk is om dat al die wedstrijden vol te houwe
quote:Dat is mijn pussoonluke mening
Als het al niet eerder isquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weegschaal gaat weer bezwijken op 4 januari.
Ik neem aan dat ze ook weer een wespennest hebben geplaatst in de ventilatieschacht boven het hoofdpodium.quote:Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joaa! De Grote Faal Bingo![]()
Raya met suicidale uitspraak
Price laat een pijl flikkeren
Sousa misrekent zich
Chisnall probeert te praten
Onze bingo niet meer haalbaar
I love samenvattingen.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
SAMENVATTING:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb de bingo zo goed als ‘onhaalbaar’-proof gemaakt. Grootste gevaren:quote:
Hopelijk wat kennisvragen. Dat doet het altijd goed bij de dartersquote:Op woensdag 3 december 2025 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de bingo zo goed als ‘onhaalbaar’-proof gemaakt. Grootste gevaren:
- vroege uitschakeling vGerwen
- onverwachte langdurige afwezigheid van een van de vaste gasten (met name Zjak, Vincent of Koert)
- geen hollandse avonden
- geen infantiel kutspelletje
De rest kan in principe tot de laatste dag nog komen
Domme deef tijdens dit soort items vind ik zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wat kennisvragen. Dat doet het altijd goed bij de darters
Altijd zo'n shot van Deef die dan aan zijn hoofd krabtquote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Domme deef tijdens dit soort items vind ik zo'n leuke rubriek.
Hup @fetXquote:Op woensdag 3 december 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Doe dit jaar voor het eerst mee aan het Scorito spel (lol)
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wat kennisvragen. Dat doet het altijd goed bij de darters
Bij het ingooien viel alles.quote:Hempel blijft worstelen met inzinking bij WK-kwalificatie: “Alles liep perfect, zelfs een 9-darter en daarna stort ik volledig in”
Voor Florian Hempel had 2025 het jaar van de ommekeer moeten worden. Een goede start van het seizoen, plaatsing voor de Winmau World Masters en een kwartfinale op een Players Championship-toernooi gaven aanleiding tot optimisme. Maar het jaar sloot abrupt en pijnlijk af: geen WK-ticket én verlies van zijn Tour Card. In de podcast Game On blikte de 34-jarige Duitser openhartig terug op het kwalificatietoernooi dat in één klap een einde maakte aan zijn seizoen.
Hempel kende het PDPA Qualifier-scenario al. Twee jaar geleden moest hij ook via de laatste kans naar het WK en slaagde hij daarin, waardoor hij zijn Tour Card behield. Ditmaal wilde hij het kunststukje herhalen. “Ik kende dat toernooi, ik was er rotsvast van overtuigd dat ik het die dag zou halen,” zegt hij. “Ik ging ervan uit dat ik minstens één of twee wedstrijden zou winnen. Ik had veel zelfvertrouwen, ik had een geweldige reis daarheen.”
Ook de voorbereiding verliep volgens hem probleemloos. “Ik heb me ongelooflijk goed ingespeeld, echt fantastische darts gegooid. Ik gooide zelfs een 9-darter tijdens het ingooien. Scoring, dubbels, alles voelde perfect,” aldus Hempel. Tegen zijn begeleider Daniel zei hij zelfs: ‘Ik verlies vandaag geen leg.’''
Presentator Elmar Paulke merkte op dat de eerdere succesvolle qualifier-run hem juist in het zadel zou moeten hebben geholpen. Hempel beaamt dat. “Precies. Ik kende het toernooi, ik voelde me goed, ik was gewoon zeer zelfverzekerd.”
De start tegen Robert Grundy verliep nog zonder grote zorgen. De Engelsman won het bullen, maar Hempel maakte zich niet druk. “Ik dacht: geen probleem, dan break ik hem wel,” zegt hij.
Maar na een paar legs veranderde het momentum abrupt. “Bij 2-1 krijg ik drie kansen op tops. Die gaan er allemaal niet in. En daarna ging er scorend opeens niets meer. Ik raakte niets, werd zenuwachtig en kon het niet meer reguleren. Ik stortte gewoon volledig in,” vertelt hij.
Hij probeerde in de wedstrijd nog te forceren. “Dan probeer je het er met kramp en strijd in te duwen. Maar ik kon me niet ontspannen, er lag zoveel druk op mijn schouders.” Hoewel hij later nog kansen kreeg op 5-5 en 5-6, miste hij ook die momenten. “Het hele goede gevoel van daarvoor was totaal verdwenen. Ik kreeg het niet meer terug.”
Tot op de dag van vandaag begrijpt Hempel niet waarom de klap zo onverwacht kwam. “Het was waarschijnlijk een mix van te weinig wedstrijdritme, ongeduld, te weinig zelfvertrouwen op dat moment en enorm veel druk. En die druk hoefde ik niet eens te voelen. Natuurlijk wil je naar het WK en heb je het nodig voor je Tour Card, maar dat was de afgelopen drie jaar ook zo,” zegt hij.
Desondanks kan hij nuchter en zelfkritisch terugkijken op zijn seizoen. “Dit jaar liep sportief niet zoals ik het me had voorgesteld. En ik heb ook niet alles gedaan om sportief succesvol te zijn. We hebben vaak besproken dat het gewoon te veel links en rechts was.”
Hou je persoonlijke problemen voor je ajbquote:Op woensdag 3 december 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Doe dit jaar voor het eerst mee aan het Scorito spel (lol)
Dit is een warm bad. Ook psychische problemen worden hier besproken.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je persoonlijke problemen voor je ajb
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je persoonlijke problemen voor je ajb
Als het mentaal niet goed met je gaat ga je maar naar VBL, FB of KLBquote:Op donderdag 4 december 2025 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Ook psychische problemen worden hier besproken.
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het mentaal niet goed met je gaat ga je maar naar VBL, FB of KLB
Dit is DRT.
Wat ligt er al in de vriezer?quote:Op donderdag 4 december 2025 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Over een week is het bijna zover boys en @:dr_flash ! Zin in.
Frikandellen en mexicano’s sowieso. Hamburgers moeten nog ergens onderin liggen, over vh BBQ seizoen. Vorige week twee pakken kaassoufflés gekocht in de aanbieding. En ga volgende week nog even kijken wat er dan in de aanbieding is.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat ligt er al in de vriezer?
kuthalquote:Op donderdag 4 december 2025 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd hoe de zaal er dan uit komt te zien en of ze m ook helemaal gevuld krijgen, zeker met extra eerste rondesessies Volgens mij was jarenlang het argument dat ze de grotere zaal niet vol zouden krijgen en dat dat op tv niet lekker zou staan.
Iconisch 'Ally Pally' blijft komende vijf jaar decor voor WK darts, meer fans welkom
Alexandra Palace, beter bekend als 'Ally Pally', blijft tot en met 2031 het decor van het WK darts. De iconische evenementenhal in Londen heeft het contract met organisator PDC verlengd met vijf jaar.
Er verandert wel iets bij het populaire dartsevenement, de darters zullen vanaf volgende jaarwisseling hun pijlen gooien in de grote hal waarin zich komende editie nog de fanzone bevindt.
Daardoor neemt de totale toeschouwerscapaciteit voor het hele WK toe met ruim 70.000 plekken naar 180.000, waarbij er bij elke sessie 5.000 fans aanwezig kunnen zijn. De verhuizing heeft te maken met de toenemende vraag naar toegangskaarten.
Over vijf jaar is er wel meer koud aan Barney.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
kuthal
Koude handen en tocht
Gr barney
quote:Op donderdag 4 december 2025 17:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Over vijf jaar is er wel meer koud aan Barney.
Dit is best vreselijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
@:immerdebestebob is er pas in de finale weer bij
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Hij was godverdomme gewaarschuwd. Kanjer debiel. Weer een strijder minder. Fuckzooi.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Bob is echt de liefste user van ons stel. Als ze hém te pakken hebben ga ik er ook aanquote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef mitt het volgende:
DRT eindigt alleen met @:Gurneyisbestoke en voorbeeldige user @:de_boswachter
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
In welk wespennest heeft hij zich gewaagd? Paar asielzoekers beledigd in NWS of een anti-Verstappen opmerking in F1?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij was godverdomme gewaarschuwd. Kanjer debiel. Weer een strijder minder. Fuckzooi.
Denk vincenthitler.jpg gepost.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In welk wespennest heeft hij zich gewaagd? Paar asielzoekers beledigd in NWS of een anti-Verstappen opmerking in F1?
DRT-users zijn opgejaagd wild.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk vincenthitler.jpg gepost.
Discussies over Marco kan je je veilig inmengen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar ik zie het al wel weer. Discussies over Marco Borsato, bedreigde Pieten en het Songfestival kun je beter vermijden als de pest dezer dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |