Round Two Session Schedule - Order of Games TBCquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:05 schreef spleeh het volgende:
Zie dat het schema voor ronde 2 ook bekend is gemaakt. Ben alleen niet zo goed met knippen en plakken.
Geen Haags grappen hier ja.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef Kopiko het volgende:
Neem aan dat die Tata met steel tips speelt
SAMENVATTING:quote:
quote:Het WK was voor mij het enige toernooi dat ik vooraf een beetje spanning in me lijf voelde. Von 'k heerlijk. De ontlading as je dan je eerste ronde gewonnen had... dat gevoel... krijje met geen één ander toernooi
quote:Sitte wel een paar saadpotjes tusse
quote:Veel meer gaan traine is niet dat je daar veel beter van wordt
quote:Van Veen, hoe goed ie ook speelt, hep nog nooit een rondje gewonne op het WK
quote:[MVG] moet gewoon voor de winst gaan
quote:Ik denk dat Kurnie met se setup zit te klooie. [...] Ik zal séker probere hem te helpe
quote:Als Noppert hier kwartfinale haalt en Rock vliegt er tweede ronde uit en de PL kiest hem wél en Noppert niet, dan is 't gewoon een klote-organisatie. En andersom ook
quote:Als Littler zo speelt als in de laatste maanden dan gaat ie gewoon weer winnen
quote:Raymond moet proberen als een wínnaar daar te staan. Het belángrijkste voor hem: gezond blijven. Er moet energie in
quote:Onze Raymond hep gewoon z'n schoonheidsslaapje nodig hoor!
quote:Heta-Lennon? Ik ken me voorstellen dat je dan naar huis gaat, ja. Maar als je echt dartliefhebber bent blijf je kijke
quote:Kijk Poeha is niet een hele makkelijke of zo, niet de simpelste
quote:Als Nielsie goed is, is het 100-plus hé!
quote:Door die kloteregels met de Euro Tour is het bijna onmogelijk om ertusse te kome
quote:De eerste van de middag, dat zijn moeilijke wedstrijde
quote:Vaak is het zo dat as 't goed begint zo'n toernooi dan loopt het wel een beetje door met de Nederlanders
quote:Van Duijvenbode-Baetens? Da's een linke!
quote:Van Veen zit redelijk goed. Met het oog op zijn Primmeliek-deelname wil je toch dat je er zo lang mogelijk in zit. Wade zal ook in z'n achterhoofd de Primmeliek hebben
quote:Ik denk dat Bunting altijd heel ver ken kome maar ik zie 'm alleen niet als Wereldkampioen. Denk dat zijn worp te moeilijk is om dat al die wedstrijden vol te houwe
quote:Dat is mijn pussoonluke mening
Als het al niet eerder isquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weegschaal gaat weer bezwijken op 4 januari.
Ik neem aan dat ze ook weer een wespennest hebben geplaatst in de ventilatieschacht boven het hoofdpodium.quote:Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joaa! De Grote Faal Bingo![]()
Raya met suicidale uitspraak
Price laat een pijl flikkeren
Sousa misrekent zich
Chisnall probeert te praten
Onze bingo niet meer haalbaar
I love samenvattingen.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
SAMENVATTING:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb de bingo zo goed als ‘onhaalbaar’-proof gemaakt. Grootste gevaren:quote:
Hopelijk wat kennisvragen. Dat doet het altijd goed bij de dartersquote:Op woensdag 3 december 2025 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb de bingo zo goed als ‘onhaalbaar’-proof gemaakt. Grootste gevaren:
- vroege uitschakeling vGerwen
- onverwachte langdurige afwezigheid van een van de vaste gasten (met name Zjak, Vincent of Koert)
- geen hollandse avonden
- geen infantiel kutspelletje
De rest kan in principe tot de laatste dag nog komen
Domme deef tijdens dit soort items vind ik zo'n leuke rubriek.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wat kennisvragen. Dat doet het altijd goed bij de darters
Altijd zo'n shot van Deef die dan aan zijn hoofd krabtquote:Op woensdag 3 december 2025 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Domme deef tijdens dit soort items vind ik zo'n leuke rubriek.
Hup @fetXquote:Op woensdag 3 december 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Doe dit jaar voor het eerst mee aan het Scorito spel (lol)
quote:Op woensdag 3 december 2025 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk wat kennisvragen. Dat doet het altijd goed bij de darters
Bij het ingooien viel alles.quote:Hempel blijft worstelen met inzinking bij WK-kwalificatie: “Alles liep perfect, zelfs een 9-darter en daarna stort ik volledig in”
Voor Florian Hempel had 2025 het jaar van de ommekeer moeten worden. Een goede start van het seizoen, plaatsing voor de Winmau World Masters en een kwartfinale op een Players Championship-toernooi gaven aanleiding tot optimisme. Maar het jaar sloot abrupt en pijnlijk af: geen WK-ticket én verlies van zijn Tour Card. In de podcast Game On blikte de 34-jarige Duitser openhartig terug op het kwalificatietoernooi dat in één klap een einde maakte aan zijn seizoen.
Hempel kende het PDPA Qualifier-scenario al. Twee jaar geleden moest hij ook via de laatste kans naar het WK en slaagde hij daarin, waardoor hij zijn Tour Card behield. Ditmaal wilde hij het kunststukje herhalen. “Ik kende dat toernooi, ik was er rotsvast van overtuigd dat ik het die dag zou halen,” zegt hij. “Ik ging ervan uit dat ik minstens één of twee wedstrijden zou winnen. Ik had veel zelfvertrouwen, ik had een geweldige reis daarheen.”
Ook de voorbereiding verliep volgens hem probleemloos. “Ik heb me ongelooflijk goed ingespeeld, echt fantastische darts gegooid. Ik gooide zelfs een 9-darter tijdens het ingooien. Scoring, dubbels, alles voelde perfect,” aldus Hempel. Tegen zijn begeleider Daniel zei hij zelfs: ‘Ik verlies vandaag geen leg.’''
Presentator Elmar Paulke merkte op dat de eerdere succesvolle qualifier-run hem juist in het zadel zou moeten hebben geholpen. Hempel beaamt dat. “Precies. Ik kende het toernooi, ik voelde me goed, ik was gewoon zeer zelfverzekerd.”
De start tegen Robert Grundy verliep nog zonder grote zorgen. De Engelsman won het bullen, maar Hempel maakte zich niet druk. “Ik dacht: geen probleem, dan break ik hem wel,” zegt hij.
Maar na een paar legs veranderde het momentum abrupt. “Bij 2-1 krijg ik drie kansen op tops. Die gaan er allemaal niet in. En daarna ging er scorend opeens niets meer. Ik raakte niets, werd zenuwachtig en kon het niet meer reguleren. Ik stortte gewoon volledig in,” vertelt hij.
Hij probeerde in de wedstrijd nog te forceren. “Dan probeer je het er met kramp en strijd in te duwen. Maar ik kon me niet ontspannen, er lag zoveel druk op mijn schouders.” Hoewel hij later nog kansen kreeg op 5-5 en 5-6, miste hij ook die momenten. “Het hele goede gevoel van daarvoor was totaal verdwenen. Ik kreeg het niet meer terug.”
Tot op de dag van vandaag begrijpt Hempel niet waarom de klap zo onverwacht kwam. “Het was waarschijnlijk een mix van te weinig wedstrijdritme, ongeduld, te weinig zelfvertrouwen op dat moment en enorm veel druk. En die druk hoefde ik niet eens te voelen. Natuurlijk wil je naar het WK en heb je het nodig voor je Tour Card, maar dat was de afgelopen drie jaar ook zo,” zegt hij.
Desondanks kan hij nuchter en zelfkritisch terugkijken op zijn seizoen. “Dit jaar liep sportief niet zoals ik het me had voorgesteld. En ik heb ook niet alles gedaan om sportief succesvol te zijn. We hebben vaak besproken dat het gewoon te veel links en rechts was.”
Hou je persoonlijke problemen voor je ajbquote:Op woensdag 3 december 2025 22:27 schreef fetX het volgende:
Doe dit jaar voor het eerst mee aan het Scorito spel (lol)
Dit is een warm bad. Ook psychische problemen worden hier besproken.quote:Op donderdag 4 december 2025 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je persoonlijke problemen voor je ajb
quote:Op donderdag 4 december 2025 09:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hou je persoonlijke problemen voor je ajb
Als het mentaal niet goed met je gaat ga je maar naar VBL, FB of KLBquote:Op donderdag 4 december 2025 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is een warm bad. Ook psychische problemen worden hier besproken.
quote:Op donderdag 4 december 2025 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het mentaal niet goed met je gaat ga je maar naar VBL, FB of KLB
Dit is DRT.
Wat ligt er al in de vriezer?quote:Op donderdag 4 december 2025 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Over een week is het bijna zover boys en @:dr_flash ! Zin in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |