Proleet Raya stelt niet teleur. Hij wil eeen tijger, dan moet je niet aankomen met wazige verhalen over waarom je een half schilderij leeg laat.quote:
Welke hebben jullie allemaal van de Raybar bingo in jullie leven? Ik dezequote:Op zaterdag 29 november 2025 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting Raya bij Sterren op het doek:
- Diabetes.
- Geen vriendjes of vriendinnetjes vroeger.
- Vriendinnetjes pas laat.
- Hele jeugd aan me voorbij gegaan, alles mislukte.
- Ik zat op een timmerschool maar kan geen spijker in de muur slaan.
- Het gevoel dat je nooit goed genoeg bent.
- Ik voel me een mislukkeling.
- Altijd maar die twijfel.
- Ik moet naar een belangrijk tv programma en me auto start niet.
- In me huis gaat alles kapot en stuk. Dan werken me speakers niet dan weer wateroverlast.
- Dit komt allemaal omdat ik Raymond van Barneveld ben.
- Het is allemaal echt heel frustrerend.
- Ik kan nog niet eens een poppetje tekenen.
- Mijn kleinzoon is 27 december jarig maar dan zit ik bij het WK, tsja.
- Niet op begrafenissen van vrienden kunnen zijn vanwege me werk.
- Ik mis veel dingen zoals diplomazwemmuh.
- Ik vin ut lastig om mensen teleur te stellen.
- Ik heb liever een schilderij waar ik voor me uit kijk (en vervolgens heeft niemand dat zo geschilderd).
Ik durf hem niet in te vullen. Enige die over blijft is dat ik geen Barney ben.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke hebben jullie allemaal van de Raybar bingo in jullie leven? Ik deze
Ik zat niet op een timmerschool maar kan ook geen spijker in de muur slaan, telt dat ook?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2025 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zat niet op een timmerschool maar kan ook geen spijker in de muur slaan, telt dat ook?
Ray, wat een ventWerd vannacht wakker en moest aan ‘m denken
Heldquote:Op zondag 30 november 2025 09:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De grote Raybar bingo is af
quote:Op zondag 30 november 2025 17:00 schreef de_boswachter het volgende:
@:szura is terug. Hou je gedeisd maat.
Vinnie genietquote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef mitt het volgende:
[ x ]
Blijft niks over van onze Might Mike
Straks groeit er ook weer haar.quote:Op zondag 30 november 2025 20:27 schreef mitt het volgende:
[ x ]
Blijft niks over van onze Might Mike
Voor Barney leek het soms alsof hij geboren was voor het ongeluk: ‘Ik moet vandaag naar deze tv-opname en mijn auto start niet. Ik heb die auto anderhalf jaar en er is nooit iets geks gebeurd, tot vandaag.’quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn dank is groot ouwe dibbes.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier ouwe zeiksnor, abbootje tot na de finale
Of we moeten dat juist opnemen in de bingo: we komen er al snel achter dat één van de bingovakjes niet afgevinkt kan gaan worden.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten inderdaad voorkomen dat we er iets in hebben staan wat na dag 2 al niet meer haalbaar is omdat betreffende persoon uit toernooi ligt.
Joaa! De Grote Faal Bingoquote:Op maandag 1 december 2025 17:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Of we moeten dat juist opnemen in de bingo: we komen er al snel achter dat één van de bingovakjes niet afgevinkt kan gaan worden.
- Maggewoonniegebeureklaarquote:Op maandag 1 december 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joaa! De Grote Faal Bingo![]()
Raya met suicidale uitspraak
Price laat een pijl flikkeren
Sousa misrekent zich
Chisnall probeert te praten
Onze bingo niet meer haalbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |