Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 1 december 2025 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snak naar het warme bad van DRT door het immer doodvermoeiende KUTvoetbal.
quote:Op maandag 1 december 2025 18:40 schreef Kopiko het volgende:
Nog tien dagen om volledig dartfit te worden.
Justin van Tergouw benoemen voor de bingo @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 27 november 2025 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jimmy van Schie gaat dit jaar echt een Tourkaart halen.
Ik heb de bingo denk ik wel af maar ik hou jullie nog een paar dagen in spanning (bovendien wil ik niet iedere dag een nieuwe bingo posten)quote:Op maandag 1 december 2025 19:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Justin van Tergouw benoemen voor de bingo @:GurneyIsBestOke
Ter voorbereiding doen we nu ook bij het voetbal sessies op dinsdagmiddagquote:Op dinsdag 2 december 2025 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net als Maxi enorm veel zin in. Al aantal maanden klaar met balletjetrap
Round Two Session Schedule - Order of Games TBCquote:Op dinsdag 2 december 2025 18:05 schreef spleeh het volgende:
Zie dat het schema voor ronde 2 ook bekend is gemaakt. Ben alleen niet zo goed met knippen en plakken.
Geen Haags grappen hier ja.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:16 schreef Kopiko het volgende:
Neem aan dat die Tata met steel tips speelt
SAMENVATTING:quote:
quote:Het WK was voor mij het enige toernooi dat ik vooraf een beetje spanning in me lijf voelde. Von 'k heerlijk. De ontlading as je dan je eerste ronde gewonnen had... dat gevoel... krijje met geen één ander toernooi
quote:Sitte wel een paar saadpotjes tusse
quote:Veel meer gaan traine is niet dat je daar veel beter van wordt
quote:Van Veen, hoe goed ie ook speelt, hep nog nooit een rondje gewonne op het WK
quote:[MVG] moet gewoon voor de winst gaan
quote:Ik denk dat Kurnie met se setup zit te klooie. [...] Ik zal séker probere hem te helpe
quote:Als Noppert hier kwartfinale haalt en Rock vliegt er tweede ronde uit en de PL kiest hem wél en Noppert niet, dan is 't gewoon een klote-organisatie. En andersom ook
quote:Als Littler zo speelt als in de laatste maanden dan gaat ie gewoon weer winnen
quote:Raymond moet proberen als een wínnaar daar te staan. Het belángrijkste voor hem: gezond blijven. Er moet energie in
quote:Onze Raymond hep gewoon z'n schoonheidsslaapje nodig hoor!
quote:Heta-Lennon? Ik ken me voorstellen dat je dan naar huis gaat, ja. Maar als je echt dartliefhebber bent blijf je kijke
quote:Kijk Poeha is niet een hele makkelijke of zo, niet de simpelste
quote:Als Nielsie goed is, is het 100-plus hé!
quote:Door die kloteregels met de Euro Tour is het bijna onmogelijk om ertusse te kome
quote:De eerste van de middag, dat zijn moeilijke wedstrijde
quote:Vaak is het zo dat as 't goed begint zo'n toernooi dan loopt het wel een beetje door met de Nederlanders
quote:Van Duijvenbode-Baetens? Da's een linke!
quote:Van Veen zit redelijk goed. Met het oog op zijn Primmeliek-deelname wil je toch dat je er zo lang mogelijk in zit. Wade zal ook in z'n achterhoofd de Primmeliek hebben
quote:Ik denk dat Bunting altijd heel ver ken kome maar ik zie 'm alleen niet als Wereldkampioen. Denk dat zijn worp te moeilijk is om dat al die wedstrijden vol te houwe
quote:Dat is mijn pussoonluke mening
Als het al niet eerder isquote:Op dinsdag 2 december 2025 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weegschaal gaat weer bezwijken op 4 januari.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |