Danny weer met tassen vol vuurwerk.quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijf doneren allen! Het geld komt goed terecht.
Waar komt het terecht.quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijf doneren allen! Het geld komt goed terecht.
Ja godver, lopen we direct een bingo optie misquote:Op maandag 8 december 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Vincent van der Voort (49) kondigt dartspensioen aan: ’Michael van Gerwen zag hoeveel pijn ik had’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-had/111249204.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Niemand is verbaasdquote:Op maandag 8 december 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Vincent van der Voort (49) kondigt dartspensioen aan: ’Michael van Gerwen zag hoeveel pijn ik had’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-had/111249204.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Vraag me wel af of die (49) niet (94) moet zijnquote:
quote:
Weet u nog? 2007.quote:The Dutch Destroyer bereikte één keer
de finale op een major.In 2007 was hij
op de UK Open kansloos tegen Raymond
van Barneveld.
Barney is hier potsierlijk dik.quote:Op maandag 8 december 2025 21:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier was hij 12. Lekker als een mongooltje op je tong kauwen.
Heel mooi. De mannen van Bureau Sport kan ik goed pruimen.quote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef AllesKaputt het volgende:
Frank Evenblij is analist in de studio bij de wedstrijd van Raybar.
Darten is een vechtsport hèquote:Op maandag 8 december 2025 17:51 schreef AllesKaputt het volgende:
Frank Evenblij is analist in de studio bij de wedstrijd van Raybar.
Ook weer een passantquote:Op woensdag 26 november 2025 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog 3 en dan heb ik 1000 notes zie ikAls ik het lijstje zo omlaag scroll is het gros onterecht en het gros van de notes komt uit F1 en NWS. Ohja en een paar uit DRT toen @:tagliano hier de baas mocht spelen. Die note er flink op los vanwege vincenthitler.jpg
[ afbeelding ]
Wanneer je geen dronkenlap bent kom je niet tussen Dennie’s finest.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook weer een passant
Ze zouden maar eens een routinier mod maken (lol)
Nog 2.quote:Op dinsdag 9 december 2025 10:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je geen dronkenlap bent kom je niet tussen Dennie’s finest.
Welkom @:zipportal .
Die podcast is genot. Hopelijk komt speciaal voor @wimderon Erik ook nog even langs.quote:Op maandag 8 december 2025 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel mooi. De mannen van Bureau Sport kan ik goed pruimen.
Gewoon geen mods werkt prima. Die voegen toch niks toe.quote:Op dinsdag 9 december 2025 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ook weer een passant
Ze zouden maar eens een routinier mod maken (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |