Oh okee. Nou ja het is niet alsof ik dat bij ga houden of zoquote:Op maandag 8 december 2025 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klaas al maanden weg. Maar komt elke keer met een nieuw account terug.
Er blijven alleen nog vrome koorknaapjes met het reine geweten van een pasgeboren kind over in DRT.quote:Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef mitt het volgende:
@:frozen-assassin probeert ons ook te verlaten.
Ben er nogquote:Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef mitt het volgende:
@:frozen-assassin probeert ons ook te verlaten.
Eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart.quote:Op maandag 8 december 2025 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er blijven alleen nog vrome koorknaapjes met het reine geweten van een pasgeboren kind over in DRT.
Gij weet zelfquote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart.
Ook bij VI geloof ik, dinsdag?quote:Op maandag 8 december 2025 18:54 schreef AllesKaputt het volgende:
En vanavond Koert Westerman in het Sportforum bij Langs de Lijn op Radio 1 vanaf 21:30. Gaan we al een bingovakje doorkrassen voordat de eerste pijl is gegooid?
Danny weer met tassen vol vuurwerk.quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijf doneren allen! Het geld komt goed terecht.
Waar komt het terecht.quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijf doneren allen! Het geld komt goed terecht.
Ja godver, lopen we direct een bingo optie misquote:Op maandag 8 december 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Vincent van der Voort (49) kondigt dartspensioen aan: ’Michael van Gerwen zag hoeveel pijn ik had’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-had/111249204.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Niemand is verbaasdquote:Op maandag 8 december 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Vincent van der Voort (49) kondigt dartspensioen aan: ’Michael van Gerwen zag hoeveel pijn ik had’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-had/111249204.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |