Nattekat is oud nieuwsquote:
Ja ik heb dus net maar een fok abo genomen zodat ik niet horendol wordt van alle ads de komende maand.quote:Op zondag 7 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nattekat is oud nieuws
De website is wegens advertenties onleesbaar zonder abonnement. En sommige users willen niet meer betalen voor een abonnement wegens, ehm, bijzondere content op de FP (lol). Daar zijn ze dan een beetje vocaal over. Maar dat vinden degenen die die content plaatsen niet zo leuk
Dit is verdomde geil! Proficiat mattie!quote:Op zondag 7 december 2025 20:49 schreef Doevelaer het volgende:
Eerder dit jaar speciaal voor dit wk mijn vrouw bezwangerd, dus tijdens het gehele wk nog geboorteverlof
Deze toewijding verwacht ik van jullie allemaal
In DRT praten we niet over politiek.quote:Op zondag 7 december 2025 21:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja ik heb dus net maar een fok abo genomen zodat ik niet horendol wordt van alle ads de komende maand.
Wat is er mis met de FP? Daar ben ik echt al jaren niet geweest.
En nattekat is weg?
Ah, helderquote:Op zondag 7 december 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In DRT praten we niet over politiek.
En leveren we ook geen kritiek over superleuke AI-liedjes @:szura
Ik wil graag meer weten over die bijzondere content.quote:Op zondag 7 december 2025 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nattekat is oud nieuws
De website is wegens advertenties onleesbaar zonder abonnement. En sommige users willen niet meer betalen voor een abonnement wegens, ehm, bijzondere content op de FP (lol). Daar zijn ze dan een beetje vocaal over. Maar dat vinden degenen die die content plaatsen niet zo leuk
Hoerenreviews, herhalingsgevaarquote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil graag meer weten over die bijzondere content.
Mvg.
In DRT praten we niet over politiek.quote:Op zondag 7 december 2025 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wil graag meer weten over die bijzondere content.
Mvg.
quote:Op zondag 7 december 2025 22:44 schreef Wertha het volgende:
Hebben jullie deze al gezien ter voorbereiding op het WK?
https://npo.nl/start/seri(...)barneveld_1/afspelen
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:04 schreef de_boswachter het volgende:
Samenvatting Raya bij Sterren op het doek:
- Diabetes.
- Geen vriendjes of vriendinnetjes vroeger.
- Vriendinnetjes pas laat.
- Hele jeugd aan me voorbij gegaan, alles mislukte.
- Ik zat op een timmerschool maar kan geen spijker in de muur slaan.
- Het gevoel dat je nooit goed genoeg bent.
- Ik voel me een mislukkeling.
- Altijd maar die twijfel.
- Ik moet naar een belangrijk tv programma en me auto start niet.
- In me huis gaat alles kapot en stuk. Dan werken me speakers niet dan weer wateroverlast.
- Dit komt allemaal omdat ik Raymond van Barneveld ben.
- Het is allemaal echt heel frustrerend.
- Ik kan nog niet eens een poppetje tekenen.
- Mijn kleinzoon is 27 december jarig maar dan zit ik bij het WK, tsja.
- Niet op begrafenissen van vrienden kunnen zijn vanwege me werk.
- Ik mis veel dingen zoals diplomazwemmuh.
- Ik vin ut lastig om mensen teleur te stellen.
- Ik heb liever een schilderij waar ik voor me uit kijk (en vervolgens heeft niemand dat zo geschilderd).
Ik geef het nog een paar jaar voordat hij aan een overdosis bezwijkt in een crackhouse.quote:Op zaterdag 6 december 2025 16:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Tungsten_Tales/status/1997283699419660498
@:wimderon @:Mani89
Voor de duidelijkheid: dit zoeken we ongeveer voor een rochel van Koert.quote:Op zondag 7 december 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Vrienden, de bingo van dit jaar
Suggesties nog welkom (en stiekem een paar kleine wijzigingen gedaan in de lay-out)
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op zondag 7 december 2025 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/WeeklyDartscast/status/1997753767140212861
@:wimderon
Oh, momentje. Even vrouw kopen.quote:Op zondag 7 december 2025 20:49 schreef Doevelaer het volgende:
Eerder dit jaar speciaal voor dit wk mijn vrouw bezwangerd, dus tijdens het gehele wk nog geboorteverlof
Deze toewijding verwacht ik van jullie allemaal
GODNEYquote:Op zondag 7 december 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrienden, de bingo van dit jaar
Genottelijk epistelquote:Op zondag 7 december 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De WK-voorbeschouwing is ready. Nog 4 dagen te gaan, allen!
https://alaphilippe.substack.com/p/wk-2026-voorbeschouwing
[ afbeelding ]
Het is een miljoen POND. Niet Euro.quote:Op zondag 7 december 2025 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De WK-voorbeschouwing is ready. Nog 4 dagen te gaan, allen!
https://alaphilippe.substack.com/p/wk-2026-voorbeschouwing
[ afbeelding ]
Kunnen we ook nog ergens een BREKKET invullen?quote:Op maandag 8 december 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een miljoen POND. Niet Euro.
Nu verder lezen
Natuurlijk kan dat!quote:Op maandag 8 december 2025 12:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kunnen we ook nog ergens een BREKKET invullen?
Oh okee. Nou ja het is niet alsof ik dat bij ga houden of zoquote:Op maandag 8 december 2025 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klaas al maanden weg. Maar komt elke keer met een nieuw account terug.
Er blijven alleen nog vrome koorknaapjes met het reine geweten van een pasgeboren kind over in DRT.quote:Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef mitt het volgende:
@:frozen-assassin probeert ons ook te verlaten.
Ben er nogquote:Op maandag 8 december 2025 13:47 schreef mitt het volgende:
@:frozen-assassin probeert ons ook te verlaten.
Eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart.quote:Op maandag 8 december 2025 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er blijven alleen nog vrome koorknaapjes met het reine geweten van een pasgeboren kind over in DRT.
Gij weet zelfquote:Op maandag 8 december 2025 14:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, uw woonstede zal betreden, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart.
Ook bij VI geloof ik, dinsdag?quote:Op maandag 8 december 2025 18:54 schreef AllesKaputt het volgende:
En vanavond Koert Westerman in het Sportforum bij Langs de Lijn op Radio 1 vanaf 21:30. Gaan we al een bingovakje doorkrassen voordat de eerste pijl is gegooid?
Danny weer met tassen vol vuurwerk.quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijf doneren allen! Het geld komt goed terecht.
Waar komt het terecht.quote:Op maandag 8 december 2025 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 15-12-2025 06:02. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Blijf doneren allen! Het geld komt goed terecht.
Ja godver, lopen we direct een bingo optie misquote:Op maandag 8 december 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Vincent van der Voort (49) kondigt dartspensioen aan: ’Michael van Gerwen zag hoeveel pijn ik had’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-had/111249204.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Niemand is verbaasdquote:Op maandag 8 december 2025 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Vincent van der Voort (49) kondigt dartspensioen aan: ’Michael van Gerwen zag hoeveel pijn ik had’
https://www.telegraaf.nl/(...)k-had/111249204.html
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |