Frikandellen en mexicano’s sowieso. Hamburgers moeten nog ergens onderin liggen, over vh BBQ seizoen. Vorige week twee pakken kaassoufflés gekocht in de aanbieding. En ga volgende week nog even kijken wat er dan in de aanbieding is.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat ligt er al in de vriezer?
kuthalquote:Op donderdag 4 december 2025 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd hoe de zaal er dan uit komt te zien en of ze m ook helemaal gevuld krijgen, zeker met extra eerste rondesessies Volgens mij was jarenlang het argument dat ze de grotere zaal niet vol zouden krijgen en dat dat op tv niet lekker zou staan.
Iconisch 'Ally Pally' blijft komende vijf jaar decor voor WK darts, meer fans welkom
Alexandra Palace, beter bekend als 'Ally Pally', blijft tot en met 2031 het decor van het WK darts. De iconische evenementenhal in Londen heeft het contract met organisator PDC verlengd met vijf jaar.
Er verandert wel iets bij het populaire dartsevenement, de darters zullen vanaf volgende jaarwisseling hun pijlen gooien in de grote hal waarin zich komende editie nog de fanzone bevindt.
Daardoor neemt de totale toeschouwerscapaciteit voor het hele WK toe met ruim 70.000 plekken naar 180.000, waarbij er bij elke sessie 5.000 fans aanwezig kunnen zijn. De verhuizing heeft te maken met de toenemende vraag naar toegangskaarten.
Over vijf jaar is er wel meer koud aan Barney.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
kuthal
Koude handen en tocht
Gr barney
quote:Op donderdag 4 december 2025 17:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Over vijf jaar is er wel meer koud aan Barney.
Dit is best vreselijkquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
@:immerdebestebob is er pas in de finale weer bij
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Hij was godverdomme gewaarschuwd. Kanjer debiel. Weer een strijder minder. Fuckzooi.quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Bob is echt de liefste user van ons stel. Als ze hém te pakken hebben ga ik er ook aanquote:Op donderdag 4 december 2025 19:30 schreef mitt het volgende:
DRT eindigt alleen met @:Gurneyisbestoke en voorbeeldige user @:de_boswachter
quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
In welk wespennest heeft hij zich gewaagd? Paar asielzoekers beledigd in NWS of een anti-Verstappen opmerking in F1?quote:Op donderdag 4 december 2025 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij was godverdomme gewaarschuwd. Kanjer debiel. Weer een strijder minder. Fuckzooi.
Denk vincenthitler.jpg gepost.quote:Op vrijdag 5 december 2025 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In welk wespennest heeft hij zich gewaagd? Paar asielzoekers beledigd in NWS of een anti-Verstappen opmerking in F1?
DRT-users zijn opgejaagd wild.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk vincenthitler.jpg gepost.
Discussies over Marco kan je je veilig inmengen.quote:Op vrijdag 5 december 2025 09:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar ik zie het al wel weer. Discussies over Marco Borsato, bedreigde Pieten en het Songfestival kun je beter vermijden als de pest dezer dagen.
@wimderon is vragen aan het bedenken.quote:Op donderdag 4 december 2025 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt er ook nog een Nostradamus?
Ik neem geen enkel risico meer.quote:Op vrijdag 5 december 2025 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Discussies over Marco kan je je veilig inmengen.
Discussies over pieten en het songfestival als de pest vermijden.
Bob doet toch geen vlieg kwaad?quote:Op donderdag 4 december 2025 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Het is extra pijnlijk dat dit allemaal vlak voor het WK Darts losbarst.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik neem geen enkel risico meer.
Dit moeten we niet meer willen nee.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is extra pijnlijk dat dit allemaal vlak voor het WK Darts losbarst.
Het doet mij denken aan WK 2021 en 2022 toen we net weer een leuk WK Darts leken te krijgen en al die rare corona maatregelen kwamen waardoor de sfeer echt gedrukt werd
Niet zo bescheiden.quote:Op vrijdag 5 december 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:wimderon is vragen aan het bedenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |