Waarom niet D66?quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hermans zou niet misstaan bij Groenlinks/PvdA op veel dossiers. Heb het altijd een rare gevonden voor de VVD. Ze ziet er zelfs uit als een Groenlinks-meisje.
Ach ja, dat kan ook natuurlijk. Past nog wel beter waarschijnlijk vanwege het grachtengordelgehalte.quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom niet D66?
Ze heeft natuurlijk wel bij het corps gezeten. D66 kent relatief stukken meer corpsleden dan GL.
Misschien geeft het ook wel een beetje aan hoe de VVD is veranderd tov de hoogtijdagen van haar vader (later stapelaar van commissariaten).
Aan het werk? Wat krijg je hier nou voor?quote:Op vrijdag 21 november 2025 14:29 schreef Meningbastion het volgende:
Zou Jetten nu eindelijk doorhebben dat het "Nee=Nee" van de VVD echt gemeend is? Zijn "Nee" tegen Ja21 is immers ook gemeend. Dus wanneer begint nu eindelijk het overleg met de VVD om een minderheidskabinet te vormen? Wanneer houden zijn politieke spelletjes eens op en gaat hij echt aan het werk?
Wat ik hier voor krijg? Van jou alleen maar niet-inhoudelijke reacties.quote:Op zaterdag 22 november 2025 02:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Aan het werk? Wat krijg je hier nou voor?
Tja, we kunnen wel gaan redeneren zoals GroenLinks in al haar mafheid doet ("weg met alle bedrijven in Nederland want dan redden we het klimaat") maar dan vertrekken die bedrijven gewoon naar België of waar dan ook en gaan we er - in bittere armoede - alsnog aan. Je kan het dus beter een tijdje - in welvaart - maar uitzingen.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:51 schreef Vallon het volgende:
[..]
Staaltje van drogeredenatie om een argument van waarde proberen te laten zijn.
Dat nulletje is niet van of door Nederland. Wat je zegt of lijkt te stellen, ik dat graag onderbouwd zou zien of en in hoeverre de bijdrage of mijn part afwezigheid van Nederland bepalend was voor al die stijgende stortvloeden.
Nederland heeft 0,036 promille aandeel in al het "leed" en dan moet je niet aankomen dat 0,36promiile zorgt dat er dus geen rampen gebeuren. Nederland is een groots land maar zo groot in haar kleingeestigheid dat het er niet toedoet.
Voor alle goede, orde ik ben helemaal voor goed doen maar niet malle Henkie uitgangen die dat zinloos wel doet omdat het niets helpt en laat staan, heel grote anderen dat weigeren. Dan maar met z'n allen in aanngename luxe naar de verdommenis dan dit op een houtje te bijten te ondergaan.
Het is een beetje als met ploggen waar de eenling ideëel stug volhoudt waar anderen dat zien als moet hij weten. Dat door daaraan toe maar als dan de (goe)gemeente denkt, "mooi, dan hoeven wij niet meer te doen" dan is dat een volstrekt verkeerde uitleg van een betoonde bijdrage.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:27 schreef Beathoven het volgende:
Ik las dag Digid met al onze gegevens in Amerikaamse handen dreigen te vallen.
https://www.nu.nl/economi(...)rikaans-bedrijf.htmlw t f
Zie ook hier: Whiskers2009 in POL / Nederlandse Politiek #646 Gefeliciteerd Van Campenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zie ook hier: Whiskers2009 in POL / Nederlandse Politiek #646 Gefeliciteerd Van Campen
Eigenlijk is iedereen het er over eens dat dit niet moet kunnen, volgens mij.
De minister vond ik hier het minst overtuigend in.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zie ook hier: Whiskers2009 in POL / Nederlandse Politiek #646 Gefeliciteerd Van Campen
Eigenlijk is iedereen het er over eens dat dit niet moet kunnen, volgens mij.
Ook hier straalt het gebrek aan enige eigen inhoud er weer aan alle kanten af. Het lijkt wel alsof ze graag hun eigen partij willen slopen…quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.omroepflevola(...)n-voor-centrumrechts
Ik ben benieuwd of dit in meer grote gemeenten de inzet van de VVD gaat zijn. 'De liberalen' (quod non) met een flinke ruk naar rechts - klimaat, antidiscriminatiebeleid - en flirten met de PVV.
Almere is zo een gemeente waar een rechtse meerderheid wel mogelijk is, maar het zal erom spannen.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ben benieuwd of dit in meer grote gemeenten de inzet van de VVD gaat zijn. 'De liberalen' (quod non) met een flinke ruk naar rechts - klimaat, antidiscriminatiebeleid - en flirten met de PVV.
Almere is zo een gemeente waar een rechtse meerderheid wel mogelijk is, maar het zal erom spannen.
Die lijsttrekker is de vrouw van Ulysse Ellian zie ik. Staat ook op de wiki van Ellian.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook hier straalt het gebrek aan enige eigen inhoud er weer aan alle kanten af. Het lijkt wel alsof ze graag hun eigen partij willen slopen…
Dat de VVD kiest voor centrumrechts is logisch want links biedt geen werkbare oplossingen voor de grote problemen van dit land. Heeft ze nooit gedaan en zal dat ook nooit doen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 10:11 schreef Klopkoek het volgende:
Misschien kun je proberen het linkje te lezen voordat je reageert. Zomaar een tip hoorquote:Op zaterdag 22 november 2025 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ook hier straalt het gebrek aan enige eigen inhoud er weer aan alle kanten af. Het lijkt wel alsof ze graag hun eigen partij willen slopen…
Echter de VVD kiest niet voor centrumrechts. Ze kiezen ervoor zich compleet uit te leveren aan extreemrechtsquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:29 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
[..]
Dat de VVD kiest voor centrumrechts is logisch want links biedt geen werkbare oplossingen voor de grote problemen van dit land. Heeft ze nooit gedaan en zal dat ook nooit doen.
Weet je waar de gegevens nu liggen? Ik durf er geld op te zetten van niet, net als vrijwel iedereen die hier een mening over wil hebben.quote:Op zaterdag 22 november 2025 08:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Klopt.
Het is in de eerste plaats al not done dat onze gegevens bij Amerika en partners komen te liggen.
Waar komen dit soort leugens toch vandaan? Twitter ofzo?quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor het VVD-electoraat heeft het heel veel goedkope werknemers opgeleverd, vriend.
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:47 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet dit een overheidsbedrijf zijn, eigenlijk.
Bij de Brittenquote:Op zaterdag 22 november 2025 11:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Weet je waar de gegevens nu liggen? Ik durf er geld op te zetten van niet, net als vrijwel iedereen die hier een mening over wil hebben.
Lijkt me een mooi klusje voor Dictu.quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:47 schreef Hanca het volgende: [..] Wat mij betreft moet dit een overheidsbedrijf zijn, eigenlijk.
Enlighten usquote:
Dit bevestigt Eric Smit , die naast Wijers zat op het podium. Hem niet dit hoorde zeggen en dat het zelf zeiquote:De uitspraak over „een leugenaar” was door twee van de veertien bronnen gehoord
Nogmaals, wil je tegen de VNO-NCW dictatuur in dan word je met leugens, halve waarheden en achterbakse/criminele acties onderuit getrapt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
NRC-ombudsman:
[..]
Dit bevestigt Eric Smit , die naast Wijers zat op het podium. Hem niet dit hoorde zeggen en dat het zelf zei
Die twee zaten verder weg. Zagen ze wel Eric Smit vol vanuit hun positie ?
Niks 14 getuigen dus.
Die is totaal niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
NRC-ombudsman:
[..]
Dit bevestigt Eric Smit
Jawel, die vraag wordt meteen beantwoord.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:57 schreef Breekfast het volgende:
Wat een slap verhaal van de 'onafhankelijke' ombudsman van NRC. Nergens wordt er ingegaan op de vraag of NRC zich voor het karretje heeft laten spannen van de belangengroep rond ondernemer Willem Sijthoff ("Stem voor stabiliteit").
Waarom niet gewoon even lezen wat er staat? Bespaart een hoop moeite.quote:Hoe kwam dit bericht tot stand? De oorsprong van dit verhaal was niet een tip, en al helemaal niet een vooropgezet plan om Wijers te beschadigen. Daar heb ik geen enkele aanwijzing voor.
Surequote:Op zaterdag 22 november 2025 13:00 schreef MoreDakka het volgende:
Hoe kwam dit bericht tot stand? De oorsprong van dit verhaal was niet een tip, en al helemaal niet een vooropgezet plan om Wijers te beschadigen. Daar heb ik geen enkele aanwijzing voor.
DigiD data staat op servers in Nederland. Dat had je kunnen weten.quote:
https://nos.nl/artikel/25(...)rikaanse-handen-komtquote:De gegevens over je inkomen, gezondheid en pensioen worden opgeslagen bij de overheidsinstantie die daarover gaat. De gegevens staan opgeslagen op Nederlandse datacentra van de overheid, benadrukt Logius.
Volgens het ministerie van Binnenlandse Zaken gaan de gegevens versleuteld over die 'snelweg' en kan Solvinity niet met alles meekijken.
Het wordt ontkend, niet beargumenteerd. Nergens lees ik hoe, en in welke mate, de mogelijke bijbedoelingen van de bronnen van Logtenberg, en met name het gelekte appje, in overweging zijn genomen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Jawel, die vraag wordt meteen beantwoord.
[..]
Waarom niet gewoon even lezen wat er staat? Bespaart een hoop moeite.
Niet relevant voor publicatie. Zoals het er staat is er gewoon een journalist geweest die zijn werk heeft gedaan, op eigen initiatief. Er is geen enkel bewijs voor jouw samenzweringstheorie waar je zo graag in wil geloven.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt ontkend, niet beargumenteerd. Nergens lees ik hoe, en in welke mate, de mogelijke bijbedoelingen van de bronnen van Logtenberg, en met name het gelekte appje, in overweging zijn genomen.
Wederom, lees toch gewoon wat er staat. Twee hebben specifiek die 'leugenaar' uitspraak gehoord, anderen hebben de andere uitspraken gehoord. Wijers geeft nota bene zelf toe dat hij zich negatief uitgelaten heeft.quote:Zeker ook relevant omdat het bronmateriaal uiteindelijk veel dunner bleek: niet veertien, maar enkel twee bronnen hadden Weijers die uitspraken horen doen tijdens de bijeenkomst.
Hoezo niet relevant voor publicatie? Als er enkel 2 bronnen iets gehoord hebben, dan maken de eventuele bijbedoelingen van die bronnen wel degelijk uit om de betrouwbaarheid van die bronnen in te schatten.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet relevant voor publicatie. Zoals het er staat is er gewoon een journalist geweest die zijn werk heeft gedaan, op eigen initiatief. Er is geen enkel bewijs voor jouw samenzweringstheorie waar je zo graag in wil geloven.
[..]
Wederom, lees toch gewoon wat er staat. Twee hebben specifiek die 'leugenaar' uitspraak gehoord, anderen hebben de andere uitspraken gehoord.
De vraag is voor wie het duurder; en laat staan, onbetaalbaar wordt ?quote:Op zaterdag 22 november 2025 06:20 schreef Kickinalfa het volgende:
De opwarming van de aarde gaan wij niet tegenhouden, maar lokaal schone lucht/water en energie onafhankelijkheid is wel wat waard.
Helaas is de oplossing vaak vooral het duurder maken van iets ipv het goedkoper maken van het ander.
Leidt sowieso tot niets, dat gedoe altijd over die verklaring is puur voor de bühne. Gelukkig verder ook niet bindend.quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:19 schreef Faraday01 het volgende:
Volgens Reuters zitten de onderhandelingen bij COP 30 muurvast omdat er niets in de slotverklaring staat over afbouwen van fossiele energie en Wopke weigert namens de EU in te stemmen met dit slappe compromis. Waarschijnlijk leidt het tot niets maar doet Wopke toch nog eens iets goeds.
Sorry, punt voor jou en je eerdere punt gemist. Maar Digid in Amerikaanse handen vormt daar geen gevaar voor?quote:Op zaterdag 22 november 2025 13:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
DigiD data staat op servers in Nederland. Dat had je kunnen weten.
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)rikaanse-handen-komt
Uiteraard vormen authenticators in hun aard een veiligheidsrisico.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Sorry, punt voor jou en je eerdere punt gemist. Maar Digid in Amerikaanse handen vormt daar geen gevaar voor?
Ja dat is natuurlijk ook volstrekt achterlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:24 schreef PlayerUnknowne het volgende:
[ afbeelding ]
Goede teksten van BNN Vara
Wat Bosma ooit zei over wijlen Clairy Polak en "rode neuzen afhakken" kun je best fascistisch noemen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 17:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook volstrekt achterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
@:klopkoek
Houd je vast en zorg dat je iets hebt om rustig in- en uit te ademen in geval je een totale paniekaanval krijgt.Waarom ben jij daar zo blij mee? Dit is een openlijk gewelddadige en intimiderende club, openlijk filosoferend over massamoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
P.S. de opa van Lidewij de Vos was ook een leuk figuur (net als de opa van Halbe Zijlstra, Joost Eerdmans zeg maar)Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
Lekker ventje die opa: https://www.filosofie.nl/(...)-rietdijk-1927-2020/quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
P.S. de opa van Lidewij de Vos was ook een leuk figuur (net als de opa van Halbe Zijlstra, Joost Eerdmans zeg maar)
Mensen met downsyndrome discrimineren.. of bedoelde hij ook vermoorden ?quote:‘Het zou totaal onredelijk en immoreel zijn als er minder ruimte zou komen voor hoogstaande en begaafde mensen omdat er wat ruimte voor de mongooltjes nodig was. Het is mijn overtuiging dat er beperking nodig is van de bevolkingsgroei, omdat de natuur niet meer zo selecteert. Het zou zeer aan te bevelen zijn daar kwalitatieve criteria bij te hanteren.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
@:klopkoek
Houd je vast en zorg dat je iets hebt om rustig in- en uit te ademen in geval je een totale paniekaanval krijgt.Vooruit dan maar, zit nu een kwartier te luisteren naar haar en hoor werkelijk niets nieuws. Misschien komt dat nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kernpunten van Rietdijks opvattingenquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Lekker ventje die opa: https://www.filosofie.nl/(...)-rietdijk-1927-2020/
[..]
Mensen met downsyndrome discrimineren.. of bedoelde hij ook vermoorden ?
En wie wilde hij nog meer het recht op geboren worden en leven te ontnemen ?
Telegraaf/WNL/SBS propaganda drijft op de kracht van oneindige herhaling.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, zit nu een kwartier te luisteren naar haar en hoor werkelijk niets nieuws. Misschien komt dat nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |