SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
vegan bloedzuigers.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou een bloedzuiger ook nog vlees eten? Doen ze dat niet al een beetje? Kunnen ze wel eten?
Ja, ik bedacht het me net pas.quote:
Slecht begin van de dag voor Ama.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me net pas.
Met zo'n supermanlogo en een cape.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag een beeld hiervan in mijn beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:46 schreef rival het volgende:
Mensen die hun hand ophoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Hadden hier net ineens weer een stortbui.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weertje vandaag eigenlijk.
ja als die regen weg zou blijven zou ik lekker buiten zittenquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weertje vandaag eigenlijk.
Er is nooit genoeg plek voor snacks.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Zo de vriezer is opgeruimd en nu heb ik weer genoeg plek voor snacks.
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die regen weg zou blijven zou ik lekker buiten zitten
ja, ik weet dat jij er niet gaat zitten want naaktslakken buiten enzo.... maar ik vind het wel mooi met de vogeltjes die snacken bij de buren en dan op de schutting komen zitten om hun snaveltjes schoon te maken...quote:
Die hoorde ik vanmorgen toen ik net wakker werd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die regen weg zou blijven zou ik lekker buiten zitten
Met die prijzen van tegenwoordig wel hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg plek voor snacks.
ik zat net in de buienalarm app te kijken maar dat zijn veel blauwe vlekken...quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hoorde ik vanmorgen toen ik net wakker werd.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Met die prijzen van tegenwoordig wel hoor.
Dit doe ik tegenwoordig ook. Vogeltjes kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, ik weet dat jij er niet gaat zitten want naaktslakken buiten enzo.... maar ik vind het wel mooi met de vogeltjes die snacken bij de buren en dan op de schutting komen zitten om hun snaveltjes schoon te maken...
is heerlijk. boekje er bij, bakje T.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Dit doe ik tegenwoordig ook. Vogeltjes kijken.
Word oud.
Gratis sauna in de zomer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:23 schreef Nizno het volgende:
een huisje met een glazen serre met van die schuifdeuren
dat zou ideaal zijn
ja dat heb ik nu ook al in de woonkamer, niet veel veranderingquote:
Nog erger dus.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu ook al in de woonkamer, niet veel verandering
hier niet... zal aan jou liggenquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom begint het donkerder te worden?
gaat wel weer overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier nietquote:
Oh, hebben ze dat volume naar beneden gedaan of ben jij een stuk dover geworden?quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
Oh nu kan ik de zelfscan bij de Kruidvat amper nog horen.
*biepquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
quote:Je hebt bij ons een NS Flex Dal Voordeel-abonnement. Vanaf 1 januari 2026 kost dit abonnement ¤ 6,35 (i.p.v. ¤ 5,95) per maand. Het nieuwe tarief wordt vanaf januari 2026 in rekening gebracht op je maandelijkse factuur.
Hij staat heel zacht tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, hebben ze dat volume naar beneden gedaan of ben jij een stuk dover geworden?
quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat wel weer overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
en binnen anderhalf jaar heb je die zogenaamde gratis kaart weer terugbetaaldquote:
Ja, dat moet ergens van betaald worden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:55 schreef Nizno het volgende:
leuk die 1 maand gratis actie en meteen de prijs opschroeven
Is het nu niet meer 'U HEEFT DIARREEREMMERS GEKOCHT, WILT U MEDISCH ADVIES?'quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het nu niet meer 'U HEEFT DIARREEREMMERS GEKOCHT, WILT U MEDISCH ADVIES?'
Nee het was al omlaag gezet maar nu hoor je het vrijwel helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het andere uiterste.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het was al omlaag gezet maar nu hoor je het vrijwel helemaal niet meer.
Pffquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Weekend vrij wordt 40 euro, ik had hem van de zomer nog voor 35
psst, wilt u medisch advies?quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het was al omlaag gezet maar nu hoor je het vrijwel helemaal niet meer.
quote:Een Nederlandse claimstichting bereidt een collectieve rechtszaak tegen Netflix voor vanwege de prijsverhoging die de streamingdienst vorige week aankondigde. Stichting Bescherming Consumentenbelang stelt dat Netflix met het eenzijdig verhogen van de abonnementsprijzen EU-regels voor consumentenbescherming overtreedt en vindt dat Netflix de ‘oneerlijke prijsverhoging’ moet terugbetalen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)egint-zaak~a6f5436d/
Wat is er vrij dan?quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Weekend vrij wordt 40 euro, ik had hem van de zomer nog voor 35
Chill als dat zo is.quote:Volgens de stichting kunnen mensen in Nederland tot 250 euro terugkrijgen. ‘De compensatie per consument is uiteindelijk afhankelijk van verschillende factoren, waaronder het type abonnement (basis, standaard of premium) en de looptijd van het abonnement.’
Dan kan je onbeperkt treinen in het weekend.quote:
Je kan in het weekend en met feestdagen om beperkt treinreizen.quote:
Nee het werkt pas als je een Ferrari least en ze elk jaar het leasebedrag omhoog schroevenquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga Ferrari aanklagen omdat ik hun auto's niet kan betalen.
Ik wil tien nieuwe tenen omdat de nagels te lang worden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga Ferrari aanklagen omdat ik hun auto's niet kan betalen.
TINA WAS KOSTEN DIE KONDOME???quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst reclames kijken voor je mag rijden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het werkt pas als je een Ferrari least en ze elk jaar het leasebedrag omhoog schroeven
Dit is een betere vergelijking ja.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het werkt pas als je een Ferrari least en ze elk jaar het leasebedrag omhoog schroeven
Ik heb nooit Netflix gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je verplicht bent die saaie kutzooi te kijken
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Netflix zorgt voor obesitas, catatonische luiheid, afgestomptheid, hartfalen, algehele stilstand en je raakt er niet slimmer van, prijs omhoog aub om het plebs te redden.
Ik vind juist dat ze tegenwoordig best snel online staan. Ben voor mijn gevoel echt vet recent naar de nieuwe Conjuring geweest en die staat ook al bijna online.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap mensen ook niet die zeggen 'er worden nooit nieuwe dingen toegevoegd' of 'ik heb al het leuks al gezien'. Hoe dan. Ik heb kijklijsten die ik dit leven niet kan afwerken.
En mensen zijn verwend, die willen de nieuwste films al binnen een week op een streamingdienst zien.
Goed punt, beter zichzelf laten opruimen.quote:
nee die reactiequote:Op dinsdag 18 november 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TINA WAS KOSTEN DIE KONDOME???
DRIE NEUNUNNEUNZIG SIND IM SONDERANGEBOT!!
Maar mensen willen meer NU NU NUquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze tegenwoordig best snel online staan. Ben voor mijn gevoel echt vet recent naar de nieuwe Conjuring geweest en die staat ook al bijna online.
Ja nou ja daar heb je een bioscoop voor toch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mensen willen meer NU NU NU
En dan de hele film reels blijven scrollen, want de aandachtsspanne is weg.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik hep tog netfliks"quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja daar heb je een bioscoop voor toch.
Niet alleen Tinaquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die reactie
3,99 kwam zachtjes... en toen daarna de oude dame die het verbeterde naar 2,99 want sonderangebot was ook zachtjes....
alleen tina werd toegeschreeuwd
Als ik merk dat ik dat ga doen zet ik hem maar afquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de hele film reels blijven scrollen, want de aandachtsspanne is weg.
naar wie schreeuwden ze nog meer dan?quote:
Nee jij zegt dat alleen de naam TINA geschreeuwd werd, maar die hele zin werd geschreeuwd. De rest van het gesprek was inderdaad op gepaste toon.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar wie schreeuwden ze nog meer dan?
Check. Dan is het blijkbaar niet het moment voor die media.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik merk dat ik dat ga doen zet ik hem maar af
Gelijk Rebel Yell in mijn hoofd nuquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee. alleen Tina werd toegeschreeuwd..quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee jij zegt dat alleen de naam TINA geschreeuwd werd, maar die hele zin werd geschreeuwd. De rest van het gesprek was inderdaad op gepaste toon.
Oh okeequote:Op dinsdag 18 november 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die reactie
3,99 kwam zachtjes... en toen daarna de oude dame die het verbeterde naar 2,99 want sonderangebot was ook zachtjes....
alleen tina werd toegeschreeuwd
Net als wanneer ik zit te knikkebollen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Dan is het blijkbaar niet het moment voor die media.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNou nog een youtubefragment en we zijn er
O op die fietsquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee. alleen Tina werd toegeschreeuwd..
als in, er werd naar Tina geschreeuwd.
mit bremsenquote:
Nah, zonder is grappiger.quote:
Duitsers maken geen grappenquote:
Over een generatie zijn zelfs kippen nog slimmer dan mensen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Of mensen die een serie kijken en de helft van de tijd op de telefoon zitten en het dan maar een stomme serie vinden.
Laten ze zich daarom in stukjes hakken tot saté en nuggets?quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een generatie zijn zelfs kippen nog slimmer dan mensen.
Heb ik een mooie UI voorquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter een kip zijn, beetje rondscharrelen, beetje vreten.
Kip met gebakken uitjesquote:
Wacht maar tot ze alle macht en wereldheerschappij overnemen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laten ze zich daarom in stukjes hakken tot saté en nuggets?
KIIIEEEP.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter een kip zijn, beetje rondscharrelen, beetje vreten.
Komt allemaal door die kutmensen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laten ze zich daarom in stukjes hakken tot saté en nuggets?
Zijn gewoon gedowngrade dino'squote:Op dinsdag 18 november 2025 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze alle macht en wereldheerschappij overnemen.
cultureel erfgoed....quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel typisch dat iedereen meteen weet waar het over gaatIk had het fragment zelf nog nooit gezien, weet alleen dat een collega van de vulploeg dat altijd door de winkel schreeuwde (buiten openingstijden
)
We kut the kip into stukjesquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt allemaal door die kutmensen.
14 is te oud, smaakt naar frikandelbroodjes.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ingrediënten,
6 teentjes knoflook
1 half mens (ongeveer 14 jaar oud, vrouwelijk)
2 eetlepel olijfolie
Peper en zout
1 citroen
Takjes tijm
800 gram vastkokende aardappelen
400 gram kastanje champignons
Kan het me niet meer zo goed herinneren.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
14 is te oud, smaakt naar frikandelbroodjes.
Dan heb je dus bladerdeeg en curry nodig ipv aardappelen en champignonsquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je gooit er 3 keer per dag een blikje Red Bull bij dan krijg je na 16 jaar een HAVOscholier die Mitchel heet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
het hoofd gaat er af natuurlijk... en daarna doormidden in de lengtequote:Op dinsdag 18 november 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
krijg je dan de bovenste helft of een linker en rechter helft zoals met een kip?
Yessss! We hebben zelfs gewonnen. Nu ff een weekje ofzo bijkomen van alles.quote:Op zaterdag 15 november 2025 19:00 schreef Recce het volgende:
@:liesje1979, heb je de anomaly overleefd?
Dus dan heb je een arm en een beenquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
het hoofd gaat er af natuurlijk... en daarna doormidden in de lengte
Ligt er aan of die een beetje goed gevoed wasquote:
ja Engelsen hebben de uitdrukking al dat iets een arm en een been kostquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus dan heb je een arm en een been
ja zal je uiteindelijk wel plofmens krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan of die een beetje goed gevoed was
Praktisch niks dus? https://www.ah.nl/product(...)kluifjes-gemarineerdquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja Engelsen hebben de uitdrukking al dat iets een arm en een been kost
hoho... het ging om mensen armen en benen hequote:Op dinsdag 18 november 2025 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praktisch niks dus? https://www.ah.nl/product(...)kluifjes-gemarineerd
scharrel maar ze krijgen maar 1 ster?quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praktisch niks dus? https://www.ah.nl/product(...)kluifjes-gemarineerd
de kippen nemen de wereld over en dan zijn wij het etenquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
En waar halen we die mensen dan vandaan? gaan we die fokken?
Och, die hebben we op zich al.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal je uiteindelijk wel plofmens krijgen
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yessss! We hebben zelfs gewonnen. Nu ff een weekje ofzo bijkomen van alles.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
scharrel maar ze krijgen maar 1 ster?
Weinig scharrel dusquote:Scharrelkip binnengehouden
quote:Na de dood van een Duitse moeder en haar twee kinderen van 3 en 6 jaar in Turkije, is ook de vader van het gezin overleden. Hij lag de afgelopen dagen op de intensive care. Het gezin uit Hamburg werd vorige week ziek op vakantie in de Turkse stad Istanbul.
Ja genieten die buien de hele tijd, gelukkig zijn ze nu met de kozijnen bezig waar de wind vol op staatquote:
Laat mij erbuitenquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal je uiteindelijk wel plofmens krijgen
quote:
Dit nodigt voor mij niet uit om vanavond de deur uit te gaan.quote:
Het is lekker fris!quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit nodigt voor mij niet uit om vanavond de deur uit te gaan.
Vanavond wss nog frisser..quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gaan, hophop.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Warme jas aan en gaanquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Van fietsen krijg je het wel warmer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
ik doe vanmiddag mijn 'oude' winterjas aan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn nieuwe winterjas aan
Ben net buiten geweest, moet je ook absoluut niet willen. En ik had de zon nog.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Mijn oude winterjas heb ik ook nog, maar die doet het niet zo goed in regen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe vanmiddag mijn 'oude' winterjas aan.
hoewel ik 7 jaar niet echt oud vindt
Eindelijk het weer ervoorquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn nieuwe winterjas aan
ow... ja nee dat doet mijne gelukkig wel...quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oude winterjas heb ik ook nog, maar die doet het niet zo goed in regen.
Hier staan de hele dag alle deuren en ramen open, het is bijna net zo koud binnen als buitenquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben net buiten geweest, moet je ook absoluut niet willen. En ik had de zon nog.
Wat ga je eten? En wat erbij?quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk het weer ervoorIk ga zo lekker op de fiets naar m'n lunchafspraak. Zal wel bevroren handen hebben bij aankomst, maar maakt niks uit. Kou met zonnetje
quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier staan de hele dag alle deuren en ramen open, het is bijna net zo koud binnen als buiten
Geen idee nogquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je eten? En wat erbij?
quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Vrieskoude met een zonnetje is lekker en een dikke priem voor de hersenen, daarom zijn we in Europa ook zoveel verder ontwikkeld dan in Afrika.
En nu weer levend.quote:
duct tape, keilbouten en broesliem...quote:
Ja. ik merkte al dat de site van 013 dezelfde melding gaf als hierquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-diensten-treft.html
1 van de andere fora die ik bezoek had er ook last van.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-diensten-treft.html
Andere fora?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 van de andere fora die ik bezoek had er ook last van.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere fora?
Wat is dit voor blasfemie!
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waar het daar mis is gegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat het gebied rond de Middellandse-Zee al eeuwen grote beschavingen had terwijl ze in het hoge noorden nog met speren rondrenden. Zonder de Romeinen deden we dat vast nog steeds.
Ripquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik had m'n eigen advies moeten opvolgen. Nu ben ik nat en koud.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens.quote:
Ja waar is mesh topology als je het nodig hebtquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Toch bijzonder dat 1 storing bij een bedrijf er voor zorgt dat het halve internet platligt en er tig bedrijven niet meer kunnen werken
Gewoon hele internet opdoeken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Toch bijzonder dat 1 storing bij een bedrijf er voor zorgt dat het halve internet platligt en er tig bedrijven niet meer kunnen werken
Maar m'n kattenfilmpjes dan?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hele internet opdoeken.
Dead internet theory is uitgekomen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, da's toch allemaal AI tegenwoordig.
Niks te zien hier.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten kijken.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten kijken.
Als er 20 jaar geleden zo'n storing was geweest had je alleen wat nerdjes die liepen te miepen, nu lopen er hele bedrijven vastquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hele internet opdoeken.
KAIt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?
dat doet ook weinig zonder netwerkverbinding denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik commentaar krijg wanneer ik m'n bodybuilder gebruik. Dan dit maar.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Is die ok?quote:
Kreeg ik minder klachten op dan op m'n gebruinde god.quote:
Begrijpelijk wel jaquote:Op dinsdag 18 november 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kreeg ik minder klachten op dan op m'n gebruinde god.
quote:Heel vervelend. Wij hebben een winkel en online shop.
Bij ons ligt ook alles plat. Klanten kunnen ook niet afrekenen in de winkel, omdat onze POS systeem ook is gekoppeld aan de webshop. Daarnaast rijden we elke dag circa 30 bestellingen weg, maar ook het track & trace systeem is weg.
Ik doe nu dat lachje na en zie hem met de duim omhoogquote:
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Dit is altijd wel zuur van zulke storingen
[..]
Heb ik ook als bedrijven de afkorting MAD gebruiken, dan ga ik gelijk uit van het einde der tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Omdat het Sinttijd is .quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Piece of shit systeem vond ik eigenlijk wel logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Ligt eraan wat, maar meeste bij de lokale sportzaken. Die vormen dan ook de schoen indien nodig na een eerste dag erop skiën bijvoorbeeld nog bij, en eventueel nog een keer daarna. Ski's / snowboards kopen we meestal bij events of shops op de piste, want dan kun je ter plekke zoveel ski's / snowboards uittesten als je wil.quote:Op dinsdag 18 november 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Waar kopen jullie Zwitsers jullie wintersport spullen?
hoi vriendjequote:
Dudjequote:
Ja dat is helaas tegenwoordig "normaal".quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Die dingen waren toch altijd maar rond de 1,5 euro ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is helaas tegenwoordig "normaal".
Kloptquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd maar rond de 1,5 euro ofzo
quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Kan me ook nog herinneren dat je vroeger bij de Kees Kroket in Breda voor 1 euro 2 kroketten uit de muur kon halenquote:
Bij Cafetaria Klapwijk was het ¤2,30quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Je kan nu niet eens 1 kroket voor ¤2 krijgen denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me ook nog herinneren dat je vroeger bij de Kees Kroket in Breda voor 1 euro 2 kroketten uit de muur kon halen
Nog gewoon Zeeuwse prijzenquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij Cafetaria Klapwijk was het ¤2,30
Ik had een kroketquote:
Kroket sowieso de beste snackquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een kroket
En de patat was ook lekker
Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Ja ik vind dat niet zulk boeiend voer, ben er misschien 2x geweest de afgelopen 10 jaarquote:
Een flesje cola kost tegenwoordig ook ¤ 3,80.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Wij hadden dus zaterdagavond snack gehaald. Maar dat was op vakantie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een flesje cola kost tegenwoordig ook ¤ 3,80.
Kan ik beter naar de supermarkt gaan, dan heb ik veel meer.
15 van 50 is dan wel beetje traagquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Net een assessment gedaan waar ik halverwege de tijd nog op 15 van 50 zat.
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
Lijst met eigenschappen van Nattekat:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Lolquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat zou het nu bij de Admiraal kosten
Waarom moest dit assessment doen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
- overdenker
Ik voel hem nu al
Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)et-poepbacterie.html
@:dr_flash je hebt toevallig niet salami van Picnic?
quote:
Nou ja iedereen weet dan wel waar je het over hebt toch?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"die ook wel bekendstaat als DE POEPBACTERIE".
Nou ik denk dat er minstens zevenhonderd verschillende soorten "bekend staan als poepbacterie".
Ja behalve @UitStraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja iedereen weet dan wel waar je het over hebt toch?
Oh maar zijn mening boeit me niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve @:uitstraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.
Ga ik nog horen, maar het is onderdeel van een ontwikkelingsplan samenstellen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom moest dit assessment doen?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga ik nog horen, maar het is onderdeel van een ontwikkelingsplan samenstellen.
Awhquote:
Oh okeequote:
echt he. BARELYLEGALkat zou beter zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Awh
* dud0r knijpt in wangetjes
Koetchiekoetchiekoe
Had dan ook copilot of chatgpt gebruikt erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Ik werk hier ook pas net een maandquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nee dan werkt het wat minder. Ik heb laatste keer tegen mijn TM gezegd dat ie de hik kon krijgen met zijn volgende ITIL-cursus omdat ik er wel een keer klaar mee was. Maar ja op mijn leeftijd kun je dat wat makkelijker zeggen.
Dat is vast z'n OF naamquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt he. BARELYLEGALkat zou beter zijn.
Zonder intrinsieke ambitie of de pure wil om mentaal te groeien ben je eigenlijk al half dood en nutteloos.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nee dan werkt het wat minder. Ik heb laatste keer tegen mijn TM gezegd dat ie de hik kon krijgen met zijn volgende ITIL-cursus omdat ik er wel een keer klaar mee was. Maar ja op mijn leeftijd kun je dat wat makkelijker zeggen.
Jij kunt gewoon zwijgen en doorwerken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder intrinsieke ambitie of de pure wil om mentaal te groeien ben je eigenlijk al half dood en nutteloos.
Had je net zo goed een Labrador kunnen worden of een huisdierkonijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon zwijgen en doorwerken.
Steekt een kaarsje op voor Bosma, die is zowat adellijk vergeleken bij een heleboel andere jochies aldaar.quote:
Ik zou wilders wel als voorzitter willen hebben.quote:
Dan is-ie de hele tijd aan het tieren over wat voor sukkels het zijn in het nepparlement.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou wilders wel als voorzitter willen hebben.
Nouja, je kan wel probiotica kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve @:uitstraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.
WAT POEPBIOTICA??quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, je kan wel probiotica kopen?
gelukkig heeft god geen plannen, want er is geen godquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT POEPBIOTICA??
Als god plannen met je gehad had dan was je wel gewoon gezond geboren he
Of zo
We reīncarneren allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gelukkig heeft god geen plannen, want er is geen god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |