Ik doe nu dat lachje na en zie hem met de duim omhoogquote:
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Dit is altijd wel zuur van zulke storingen
[..]
Heb ik ook als bedrijven de afkorting MAD gebruiken, dan ga ik gelijk uit van het einde der tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Omdat het Sinttijd is .quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?
Piece of shit systeem vond ik eigenlijk wel logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Ligt eraan wat, maar meeste bij de lokale sportzaken. Die vormen dan ook de schoen indien nodig na een eerste dag erop skiën bijvoorbeeld nog bij, en eventueel nog een keer daarna. Ski's / snowboards kopen we meestal bij events of shops op de piste, want dan kun je ter plekke zoveel ski's / snowboards uittesten als je wil.quote:Op dinsdag 18 november 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Waar kopen jullie Zwitsers jullie wintersport spullen?
hoi vriendjequote:
Dudjequote:
Ja dat is helaas tegenwoordig "normaal".quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Die dingen waren toch altijd maar rond de 1,5 euro ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is helaas tegenwoordig "normaal".
Kloptquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd maar rond de 1,5 euro ofzo
quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Kan me ook nog herinneren dat je vroeger bij de Kees Kroket in Breda voor 1 euro 2 kroketten uit de muur kon halenquote:
Bij Cafetaria Klapwijk was het ¤2,30quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Je kan nu niet eens 1 kroket voor ¤2 krijgen denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me ook nog herinneren dat je vroeger bij de Kees Kroket in Breda voor 1 euro 2 kroketten uit de muur kon halen
Nog gewoon Zeeuwse prijzenquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij Cafetaria Klapwijk was het ¤2,30
Ik had een kroketquote:
Kroket sowieso de beste snackquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een kroket
En de patat was ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |