quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, da's toch allemaal AI tegenwoordig.
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten kijken.
Als er 20 jaar geleden zo'n storing was geweest had je alleen wat nerdjes die liepen te miepen, nu lopen er hele bedrijven vastquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hele internet opdoeken.
KAIt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?
dat doet ook weinig zonder netwerkverbinding denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik commentaar krijg wanneer ik m'n bodybuilder gebruik. Dan dit maar.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Is die ok?quote:
Kreeg ik minder klachten op dan op m'n gebruinde god.quote:
Begrijpelijk wel jaquote:Op dinsdag 18 november 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kreeg ik minder klachten op dan op m'n gebruinde god.
quote:Heel vervelend. Wij hebben een winkel en online shop.
Bij ons ligt ook alles plat. Klanten kunnen ook niet afrekenen in de winkel, omdat onze POS systeem ook is gekoppeld aan de webshop. Daarnaast rijden we elke dag circa 30 bestellingen weg, maar ook het track & trace systeem is weg.
Ik doe nu dat lachje na en zie hem met de duim omhoogquote:
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Dit is altijd wel zuur van zulke storingen
[..]
Heb ik ook als bedrijven de afkorting MAD gebruiken, dan ga ik gelijk uit van het einde der tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Omdat het Sinttijd is .quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Piece of shit systeem vond ik eigenlijk wel logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Ligt eraan wat, maar meeste bij de lokale sportzaken. Die vormen dan ook de schoen indien nodig na een eerste dag erop skiën bijvoorbeeld nog bij, en eventueel nog een keer daarna. Ski's / snowboards kopen we meestal bij events of shops op de piste, want dan kun je ter plekke zoveel ski's / snowboards uittesten als je wil.quote:Op dinsdag 18 november 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Waar kopen jullie Zwitsers jullie wintersport spullen?
hoi vriendjequote:
Dudjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |