Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
quote:
Ja ik vind dat niet zulk boeiend voer, ben er misschien 2x geweest de afgelopen 10 jaarquote:
Een flesje cola kost tegenwoordig ook ¤ 3,80.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Wij hadden dus zaterdagavond snack gehaald. Maar dat was op vakantie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een flesje cola kost tegenwoordig ook ¤ 3,80.
Kan ik beter naar de supermarkt gaan, dan heb ik veel meer.
15 van 50 is dan wel beetje traagquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Net een assessment gedaan waar ik halverwege de tijd nog op 15 van 50 zat.
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
Lijst met eigenschappen van Nattekat:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Lolquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat zou het nu bij de Admiraal kosten
Waarom moest dit assessment doen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Net een assessment gedaan waar ik halverwege de tijd nog op 15 van 50 zat.
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
Lijst met eigenschappen van Nattekat:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)et-poepbacterie.html
@:dr_flash je hebt toevallig niet salami van Picnic?
quote:
Nou ja iedereen weet dan wel waar je het over hebt toch?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"die ook wel bekendstaat als DE POEPBACTERIE".
Nou ik denk dat er minstens zevenhonderd verschillende soorten "bekend staan als poepbacterie".
Ja behalve @UitStraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja iedereen weet dan wel waar je het over hebt toch?
Oh maar zijn mening boeit me niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve @:uitstraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.
Ga ik nog horen, maar het is onderdeel van een ontwikkelingsplan samenstellen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom moest dit assessment doen?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga ik nog horen, maar het is onderdeel van een ontwikkelingsplan samenstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |