Ja waar is mesh topology als je het nodig hebtquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Toch bijzonder dat 1 storing bij een bedrijf er voor zorgt dat het halve internet platligt en er tig bedrijven niet meer kunnen werken
Gewoon hele internet opdoeken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:55 schreef LTVDK het volgende:
Toch bijzonder dat 1 storing bij een bedrijf er voor zorgt dat het halve internet platligt en er tig bedrijven niet meer kunnen werken
Maar m'n kattenfilmpjes dan?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hele internet opdoeken.
Dead internet theory is uitgekomen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Anderzijds, da's toch allemaal AI tegenwoordig.
Niks te zien hier.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten kijken.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten kijken.
Als er 20 jaar geleden zo'n storing was geweest had je alleen wat nerdjes die liepen te miepen, nu lopen er hele bedrijven vastquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hele internet opdoeken.
KAIt.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Waarom hebben jullie allebei zo'n sint mijtertje in de UI?
dat doet ook weinig zonder netwerkverbinding denk ik.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat ik commentaar krijg wanneer ik m'n bodybuilder gebruik. Dan dit maar.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Is die ok?quote:
Kreeg ik minder klachten op dan op m'n gebruinde god.quote:
Begrijpelijk wel jaquote:Op dinsdag 18 november 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kreeg ik minder klachten op dan op m'n gebruinde god.
quote:Heel vervelend. Wij hebben een winkel en online shop.
Bij ons ligt ook alles plat. Klanten kunnen ook niet afrekenen in de winkel, omdat onze POS systeem ook is gekoppeld aan de webshop. Daarnaast rijden we elke dag circa 30 bestellingen weg, maar ook het track & trace systeem is weg.
Ik doe nu dat lachje na en zie hem met de duim omhoogquote:
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.quote:Op dinsdag 18 november 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Dit is altijd wel zuur van zulke storingen
[..]
Heb ik ook als bedrijven de afkorting MAD gebruiken, dan ga ik gelijk uit van het einde der tijdenquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Omdat het Sinttijd is .quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Piece of shit systeem vond ik eigenlijk wel logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij POS denk ik altijd een piece of shit in plaats van point of sale.
Ligt eraan wat, maar meeste bij de lokale sportzaken. Die vormen dan ook de schoen indien nodig na een eerste dag erop skiën bijvoorbeeld nog bij, en eventueel nog een keer daarna. Ski's / snowboards kopen we meestal bij events of shops op de piste, want dan kun je ter plekke zoveel ski's / snowboards uittesten als je wil.quote:Op dinsdag 18 november 2025 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Waar kopen jullie Zwitsers jullie wintersport spullen?
hoi vriendjequote:
Dudjequote:
Ja dat is helaas tegenwoordig "normaal".quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Die dingen waren toch altijd maar rond de 1,5 euro ofzoquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is helaas tegenwoordig "normaal".
Kloptquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen waren toch altijd maar rond de 1,5 euro ofzo
quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Nu kom ik zelden in een cafetaria, maar ¤3,20 voor een frikandel?https://nl.pepper.com/kor(...)itaria-online-379197
Kan me ook nog herinneren dat je vroeger bij de Kees Kroket in Breda voor 1 euro 2 kroketten uit de muur kon halenquote:
Bij Cafetaria Klapwijk was het ¤2,30quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Je kan nu niet eens 1 kroket voor ¤2 krijgen denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan me ook nog herinneren dat je vroeger bij de Kees Kroket in Breda voor 1 euro 2 kroketten uit de muur kon halen
Nog gewoon Zeeuwse prijzenquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij Cafetaria Klapwijk was het ¤2,30
Ik had een kroketquote:
Kroket sowieso de beste snackquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een kroket
En de patat was ook lekker
Dit geloof ik onmiddelijkquote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Ja ik vind dat niet zulk boeiend voer, ben er misschien 2x geweest de afgelopen 10 jaarquote:
Een flesje cola kost tegenwoordig ook ¤ 3,80.quote:Op dinsdag 18 november 2025 16:57 schreef LTVDK het volgende:
Wij hadden dus zaterdagavond snack gehaald. Maar dat was op vakantie.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een flesje cola kost tegenwoordig ook ¤ 3,80.
Kan ik beter naar de supermarkt gaan, dan heb ik veel meer.
15 van 50 is dan wel beetje traagquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Net een assessment gedaan waar ik halverwege de tijd nog op 15 van 50 zat.
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
Lijst met eigenschappen van Nattekat:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Lolquote:Op dinsdag 18 november 2025 17:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat zou het nu bij de Admiraal kosten
Waarom moest dit assessment doen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
- overdenker
Ik voel hem nu al
Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)et-poepbacterie.html
@:dr_flash je hebt toevallig niet salami van Picnic?
quote:
Nou ja iedereen weet dan wel waar je het over hebt toch?quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
"die ook wel bekendstaat als DE POEPBACTERIE".
Nou ik denk dat er minstens zevenhonderd verschillende soorten "bekend staan als poepbacterie".
Ja behalve @UitStraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja iedereen weet dan wel waar je het over hebt toch?
Oh maar zijn mening boeit me niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve @:uitstraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.
Ga ik nog horen, maar het is onderdeel van een ontwikkelingsplan samenstellen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom moest dit assessment doen?
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga ik nog horen, maar het is onderdeel van een ontwikkelingsplan samenstellen.
Awhquote:
Oh okeequote:
echt he. BARELYLEGALkat zou beter zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Awh
* dud0r knijpt in wangetjes
Koetchiekoetchiekoe
Had dan ook copilot of chatgpt gebruikt erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Ik werk hier ook pas net een maandquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nee dan werkt het wat minder. Ik heb laatste keer tegen mijn TM gezegd dat ie de hik kon krijgen met zijn volgende ITIL-cursus omdat ik er wel een keer klaar mee was. Maar ja op mijn leeftijd kun je dat wat makkelijker zeggen.
Dat is vast z'n OF naamquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt he. BARELYLEGALkat zou beter zijn.
Zonder intrinsieke ambitie of de pure wil om mentaal te groeien ben je eigenlijk al half dood en nutteloos.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nee dan werkt het wat minder. Ik heb laatste keer tegen mijn TM gezegd dat ie de hik kon krijgen met zijn volgende ITIL-cursus omdat ik er wel een keer klaar mee was. Maar ja op mijn leeftijd kun je dat wat makkelijker zeggen.
Jij kunt gewoon zwijgen en doorwerken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder intrinsieke ambitie of de pure wil om mentaal te groeien ben je eigenlijk al half dood en nutteloos.
Had je net zo goed een Labrador kunnen worden of een huisdierkonijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon zwijgen en doorwerken.
Steekt een kaarsje op voor Bosma, die is zowat adellijk vergeleken bij een heleboel andere jochies aldaar.quote:
Ik zou wilders wel als voorzitter willen hebben.quote:
Dan is-ie de hele tijd aan het tieren over wat voor sukkels het zijn in het nepparlement.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou wilders wel als voorzitter willen hebben.
Nouja, je kan wel probiotica kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve @:uitstraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.
WAT POEPBIOTICA??quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, je kan wel probiotica kopen?
gelukkig heeft god geen plannen, want er is geen godquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT POEPBIOTICA??
Als god plannen met je gehad had dan was je wel gewoon gezond geboren he
Of zo
We reīncarneren allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gelukkig heeft god geen plannen, want er is geen god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |