Awhquote:
Oh okeequote:
echt he. BARELYLEGALkat zou beter zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Awh
* dud0r knijpt in wangetjes
Koetchiekoetchiekoe
Had dan ook copilot of chatgpt gebruikt erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Net een assessment gedaan waar ik halverwege de tijd nog op 15 van 50 zat.
Denk dat het tempo daarna wel redelijk was wat het had moeten zijn, maar dan is het al te laat
Lijst met eigenschappen van Nattekat:
- overdenker
Ik voel hem nu al
Ik werk hier ook pas net een maandquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nee dan werkt het wat minder. Ik heb laatste keer tegen mijn TM gezegd dat ie de hik kon krijgen met zijn volgende ITIL-cursus omdat ik er wel een keer klaar mee was. Maar ja op mijn leeftijd kun je dat wat makkelijker zeggen.
Dat is vast z'n OF naamquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
echt he. BARELYLEGALkat zou beter zijn.
Zonder intrinsieke ambitie of de pure wil om mentaal te groeien ben je eigenlijk al half dood en nutteloos.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nee dan werkt het wat minder. Ik heb laatste keer tegen mijn TM gezegd dat ie de hik kon krijgen met zijn volgende ITIL-cursus omdat ik er wel een keer klaar mee was. Maar ja op mijn leeftijd kun je dat wat makkelijker zeggen.
Jij kunt gewoon zwijgen en doorwerken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder intrinsieke ambitie of de pure wil om mentaal te groeien ben je eigenlijk al half dood en nutteloos.
Had je net zo goed een Labrador kunnen worden of een huisdierkonijn.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon zwijgen en doorwerken.
Steekt een kaarsje op voor Bosma, die is zowat adellijk vergeleken bij een heleboel andere jochies aldaar.quote:
Ik zou wilders wel als voorzitter willen hebben.quote:
Dan is-ie de hele tijd aan het tieren over wat voor sukkels het zijn in het nepparlement.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou wilders wel als voorzitter willen hebben.
Nouja, je kan wel probiotica kopen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja behalve @:uitstraling want die noemt alles poep wat hij zelf niet zou kopen. Die denkt dat je poepbacteries in een dierenwinkel kunt kopen.
WAT POEPBIOTICA??quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, je kan wel probiotica kopen?
gelukkig heeft god geen plannen, want er is geen godquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WAT POEPBIOTICA??
Als god plannen met je gehad had dan was je wel gewoon gezond geboren he
Of zo
We reīncarneren allemaal.quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gelukkig heeft god geen plannen, want er is geen god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |