Ik wil tien nieuwe tenen omdat de nagels te lang worden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga Ferrari aanklagen omdat ik hun auto's niet kan betalen.
TINA WAS KOSTEN DIE KONDOME???quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het nu niet meer 'U HEEFT DIARREEREMMERS GEKOCHT, WILT U MEDISCH ADVIES?'
Eerst reclames kijken voor je mag rijden.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het werkt pas als je een Ferrari least en ze elk jaar het leasebedrag omhoog schroeven
Dit is een betere vergelijking ja.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het werkt pas als je een Ferrari least en ze elk jaar het leasebedrag omhoog schroeven
Ik heb nooit Netflix gehad.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je verplicht bent die saaie kutzooi te kijken
quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Netflix zorgt voor obesitas, catatonische luiheid, afgestomptheid, hartfalen, algehele stilstand en je raakt er niet slimmer van, prijs omhoog aub om het plebs te redden.
Ik vind juist dat ze tegenwoordig best snel online staan. Ben voor mijn gevoel echt vet recent naar de nieuwe Conjuring geweest en die staat ook al bijna online.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap mensen ook niet die zeggen 'er worden nooit nieuwe dingen toegevoegd' of 'ik heb al het leuks al gezien'. Hoe dan. Ik heb kijklijsten die ik dit leven niet kan afwerken.
En mensen zijn verwend, die willen de nieuwste films al binnen een week op een streamingdienst zien.
Goed punt, beter zichzelf laten opruimen.quote:
nee die reactiequote:Op dinsdag 18 november 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TINA WAS KOSTEN DIE KONDOME???
DRIE NEUNUNNEUNZIG SIND IM SONDERANGEBOT!!
Maar mensen willen meer NU NU NUquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze tegenwoordig best snel online staan. Ben voor mijn gevoel echt vet recent naar de nieuwe Conjuring geweest en die staat ook al bijna online.
Ja nou ja daar heb je een bioscoop voor toch.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar mensen willen meer NU NU NU
En dan de hele film reels blijven scrollen, want de aandachtsspanne is weg.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ik hep tog netfliks"quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja daar heb je een bioscoop voor toch.
Niet alleen Tinaquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die reactie
3,99 kwam zachtjes... en toen daarna de oude dame die het verbeterde naar 2,99 want sonderangebot was ook zachtjes....
alleen tina werd toegeschreeuwd
Als ik merk dat ik dat ga doen zet ik hem maar afquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan de hele film reels blijven scrollen, want de aandachtsspanne is weg.
naar wie schreeuwden ze nog meer dan?quote:
Nee jij zegt dat alleen de naam TINA geschreeuwd werd, maar die hele zin werd geschreeuwd. De rest van het gesprek was inderdaad op gepaste toon.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar wie schreeuwden ze nog meer dan?
Check. Dan is het blijkbaar niet het moment voor die media.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik merk dat ik dat ga doen zet ik hem maar af
Gelijk Rebel Yell in mijn hoofd nuquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |