quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier staan de hele dag alle deuren en ramen open, het is bijna net zo koud binnen als buiten
Geen idee nogquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je eten? En wat erbij?
quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Vrieskoude met een zonnetje is lekker en een dikke priem voor de hersenen, daarom zijn we in Europa ook zoveel verder ontwikkeld dan in Afrika.
En nu weer levend.quote:
duct tape, keilbouten en broesliem...quote:
Ja. ik merkte al dat de site van 013 dezelfde melding gaf als hierquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-diensten-treft.html
1 van de andere fora die ik bezoek had er ook last van.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-diensten-treft.html
Andere fora?quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 van de andere fora die ik bezoek had er ook last van.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere fora?
Wat is dit voor blasfemie!
quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vraag je je toch af waar het daar mis is gegaan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat het gebied rond de Middellandse-Zee al eeuwen grote beschavingen had terwijl ze in het hoge noorden nog met speren rondrenden. Zonder de Romeinen deden we dat vast nog steeds.
Ripquote:Op dinsdag 18 november 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik had m'n eigen advies moeten opvolgen. Nu ben ik nat en koud.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |