quote:Na de dood van een Duitse moeder en haar twee kinderen van 3 en 6 jaar in Turkije, is ook de vader van het gezin overleden. Hij lag de afgelopen dagen op de intensive care. Het gezin uit Hamburg werd vorige week ziek op vakantie in de Turkse stad Istanbul.
Ja genieten die buien de hele tijd, gelukkig zijn ze nu met de kozijnen bezig waar de wind vol op staatquote:
Laat mij erbuitenquote:Op dinsdag 18 november 2025 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal je uiteindelijk wel plofmens krijgen
quote:
Dit nodigt voor mij niet uit om vanavond de deur uit te gaan.quote:
Het is lekker fris!quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dit nodigt voor mij niet uit om vanavond de deur uit te gaan.
Vanavond wss nog frisser..quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gaan, hophop.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Warme jas aan en gaanquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Van fietsen krijg je het wel warmer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
ik doe vanmiddag mijn 'oude' winterjas aan.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn nieuwe winterjas aan
Ben net buiten geweest, moet je ook absoluut niet willen. En ik had de zon nog.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Mijn oude winterjas heb ik ook nog, maar die doet het niet zo goed in regen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe vanmiddag mijn 'oude' winterjas aan.
hoewel ik 7 jaar niet echt oud vindt
Eindelijk het weer ervoorquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb mijn nieuwe winterjas aan
ow... ja nee dat doet mijne gelukkig wel...quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn oude winterjas heb ik ook nog, maar die doet het niet zo goed in regen.
Hier staan de hele dag alle deuren en ramen open, het is bijna net zo koud binnen als buitenquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben net buiten geweest, moet je ook absoluut niet willen. En ik had de zon nog.
Wat ga je eten? En wat erbij?quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindelijk het weer ervoorIk ga zo lekker op de fiets naar m'n lunchafspraak. Zal wel bevroren handen hebben bij aankomst, maar maakt niks uit. Kou met zonnetje
quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier staan de hele dag alle deuren en ramen open, het is bijna net zo koud binnen als buiten
Geen idee nogquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je eten? En wat erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |