quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuw F1 seizoen met nieuwe reglementen
das heel watquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
okee 55 jaar getrouwd zijn is wel een dingetje blijkbaar. Pa en ma gaan vanmiddag naar een receptie op het gemeentehuis
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
okee 55 jaar getrouwd zijn is wel een dingetje blijkbaar. Pa en ma gaan vanmiddag naar een receptie op het gemeentehuis
quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
hmm ze gaan al zandzakken uitdelen lees ik
quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komende 4 dagen non stop regen voorspeld geloof ik
quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
hmm ze gaan al zandzakken uitdelen lees ik
Denk je dat ik instinctief overstromingen kan voorkomen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]Moet jij dat niet een beetje coördineren als Nederlander?
Ja, dat zit in de genen, als het goed is.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat ik instinctief overstromingen kan voorkomen?
Nederlands kampioenschap?quote:
het spooktquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Bijzonder dat de verwarming aan is terwijl ik die had uitgezet ook.
Answer the call.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands kampioenschap?
Nattekat zit nu gewoon lekker op de bank te chillen terwijl z'n laptop roept.
Dacht dat je daar voor het lekkere weer zat?quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komende 4 dagen non stop regen voorspeld geloof ik
Lekker winters zonnetje hierquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat je daar voor het lekkere weer zat?
hmm heb er nog nooit wat van gemerktquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zit in de genen, als het goed is.
Deed je zeker expres zodat je niet naar de sportschool hoefdequote:Op dinsdag 18 november 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik liet een wasknijper vallen vanmorgen bij het ophangen van mijn handdoek. Die wasknijper viel vervolgens via de trap naar de beneden. Toen ik vervolgens de trap af liep, stapte ik natuurlijk precies op die wasknijper.
Skillz.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik liet een wasknijper vallen vanmorgen bij het ophangen van mijn handdoek. Die wasknijper viel vervolgens via de trap naar de beneden. Toen ik vervolgens de trap af liep, stapte ik natuurlijk precies op die wasknijper.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deed je zeker expres zodat je niet naar de sportschool hoefde
Misschien heb je ook genen die ervoor zorgen dat je wil dat de rivier overstroomt om het land te irrigeren?quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm heb er nog nooit wat van gemerkt
Wees blij dat het geen LEGO-stukje was.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen LEGO-stukje was.
Of zo'n half aangeknaagd botje van de hondquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Of een giftige supernaaktslak, of een vleesetende bloedzuiger.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja of een pas ontslagen kernreactor met een eigen willetjequote:Op dinsdag 18 november 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een giftige supernaaktslak, of een vleesetende bloedzuiger.
Of een berenklem.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor de hele ksc.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die klapt alleen dicht als je harige benen hebt?
Supernaaktslak, nog naakter dan een normale naaktslak?quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, nog naakter.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Supernaaktslak, nog naakter dan een normale naaktslak?
Nog niet eens een eikenblaadje voor de zompige edele deeltjes.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Supernaaktslak, nog naakter dan een normale naaktslak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |