Gaat hard hequote:
Jawel, hophop.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed zo, dan hoef ik niet.
Ik heb meer een soort luchtalarmquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve wekker. Fluitende vogeltjes die langzaam steeds luider worden
Veel hoppen dus.quote:
quote:
het is gewoon een soort extra realiteitscheck. Dat ik toen hier m'n hart kwam luchten (daarvoor was ik ook al hier natuurlijk) over m'n zwangerschap en relatie die stopte.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon een soort extra realiteitscheck. Dat ik toen hier m'n hart kwam luchten (daarvoor was ik ook al hier natuurlijk) over m'n zwangerschap en relatie die stopte.
En als ik dan bedenk dat ze al 11 is nu bijna, en ik toen zoveel zorgen had over hoe het allemaal zou moeten, 100 adviezen per dag kreeg... en eigenlijk álles zo makkelijk is gegaan.. maar ook zo snel.
11 jaar klinkt zo kort, maar ook wel écht lang.
Ik had echt nooit verwacht dat ik hier nu sta met alles wat ik heb bereikt en hoe goed zij het doet nu. Ze heeft onlangs VWO advies gekregen.
Dan denk ik, die mensen die mij toen vertelden dat het nooit goed zou komen als alleenstaande moeder, zonder carriere toen, zou ik dit wel eens in het gezicht willen smeren. Maar die mensen spreek ik ook niet meer.
Kitten is zo'n blij en veerkrachtig kind. Heb daar écht geluk mee gehad.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon een soort extra realiteitscheck. Dat ik toen hier m'n hart kwam luchten (daarvoor was ik ook al hier natuurlijk) over m'n zwangerschap en relatie die stopte.
En als ik dan bedenk dat ze al 11 is nu bijna, en ik toen zoveel zorgen had over hoe het allemaal zou moeten, 100 adviezen per dag kreeg... en eigenlijk álles zo makkelijk is gegaan.. maar ook zo snel.
Ik had echt nooit verwacht dat ik hier nu sta met alles wat ik heb bereikt en hoe goed zij het doet nu. Ze heeft onlangs VWO advies gekregen.
Dan denk ik, die mensen die mij toen vertelden dat het nooit goed zou komen als alleenstaande moeder, zonder carriere toen, zou ik dit wel eens in het gezicht willen smeren. Maar die mensen spreek ik ook niet meer.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de fatbike naar de middelbare school dan maar
Ja, soms wel ja, maar heb ook genoeg niet goed gedaan. Maar op een moment moet je een keuze maken en heb je niet altijd de tijd om na te denken en doe je wat denkt dat goed is.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Kan jezelf de credits wel voor geven hoor
Die wil ze dus nietquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de fatbike naar de middelbare school dan maar
Korte broek mensen gezien gisteren.quote:
Ze is heel verstandig!quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die wil ze dus niet.
Ze zegt dat het slecht voor haar imago is, en dat andere kinderen met hun gedrag heel de fatbike verpest hebben.
Ze is blij met haar mountainbike. Al zegt ze wel dat ze voor de middelbare school een ander zadel wil.
Kater wil een elektrische fiets voor haar kopen. Omdat ze ruim een uur moet fietsen. Maar dat zien we volgend jaar wel... Ik denk daar anders over namelijk. Al vind ik het ook niet per sé fijn om die dure mountainbike bij school neer te zetten.
Ze wil gewoon haar beenspieren goed trainenquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die wil ze dus niet.
Ze zegt dat het slecht voor haar imago is, en dat andere kinderen met hun gedrag heel de fatbike verpest hebben.
Ze is blij met haar mountainbike. Al zegt ze wel dat ze voor de middelbare school een ander zadel wil.
Kater wil een elektrische fiets voor haar kopen. Omdat ze ruim een uur moet fietsen. Maar dat zien we volgend jaar wel... Ik denk daar anders over namelijk. Al vind ik het ook niet per sé fijn om die dure mountainbike bij school neer te zetten.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die wil ze dus niet.
Wat doet kerel bij jou?quote:
Nog 43 dagen en dan is het jaar alweer voorbijquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan me wel indenken dat de tijd omvliegt. Als ik zie hoe snel de weken hier soms gaan dan is een jaar ook zo voorbij.
Ja, al vind ik het ook wel jammer hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is heel verstandig!
kloptquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze wil gewoon haar beenspieren goed trainen
Beginnen we gewoon weer met een nieuw jaarquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog 43 dagen en dan is het jaar alweer voorbij
Gaat rapquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet dat echt?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen we gewoon weer met een nieuw jaar
OS en WKquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beginnen we gewoon weer met een nieuw jaar
Vorig jaar had ik geen conditie en moeite met lopen. Nu een jaar verder is de conditie iets beter. Kan redelijke afstanden lopen en ik fiets al kleine stukjes weer.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan me wel indenken dat de tijd omvliegt. Als ik zie hoe snel de weken hier soms gaan dan is een jaar ook zo voorbij.
Ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuw F1 seizoen met nieuwe reglementenquote:
Ik ga ieder geval proberen kunstschaatsen te kijken tijdens de OS.quote:
Misschien kijkt Nattekat dan helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nieuw F1 seizoen met nieuwe reglementen
Volgend jaar moet ik ook weer even wat beter mijn best gaan doenquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik geen conditie en moeite met lopen. Nu een jaar verder is de conditie iets beter. Kan redelijke afstanden lopen en ik fiets al kleine stukjes weer.
Knufffquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
the drowning dog ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat hebben ze je allemaal laten doen?
Ik hoop op tijd mijn creditcard binnen te krijgen zodat ik mijn jaarabbo kan verlengen bij f1tv.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kijkt Nattekat dan helemaal niet meer
Ik moet komend jaar ook meer fietsen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend jaar moet ik ook weer even wat beter mijn best gaan doen
Al heb ik wel wat goede excuses waarom het er dit jaar niet van gekomen is.
Ik geloof jequote:Op dinsdag 18 november 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
the drowning dog ofzo?. Geen idee welke posities allemaal maar het was geen succes
Immer F1 kijken, maar dan nog vanuit 2025quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kijkt Nattekat dan helemaal niet meer
quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
the drowning dog ofzo?. Geen idee welke posities allemaal maar het was geen succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |