Ja. dat weer wel jaquote:Op maandag 17 november 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend wat mensen met veel geld kopen.
Nieuwe tasje van @bitterbal ?quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 november 2025 22:06 schreef Donna het volgende:
Ik heb een jarige in huis. Maar die slaapt allang.
En de kerstboom staat.
Dat WK is een grap met het aantal landen.quote:Op maandag 17 november 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oranje volgend jaar naar het WK.
Zal wel leuk zijn als ze tegen bijvoorbeeld Oezbekistan moeten. Ja dat land is ook geplaatst.
Kaapverdie is ook geplaatst en heeft een hoop spelers die in NL wonen, daarnaast kunnen Curacao en Suriname zich ook nog plaatsen.
Ja. maar het wordt het best georganiseerde WK ooit.quote:Op maandag 17 november 2025 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat WK is een grap met het aantal landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 17 november 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. maar het wordt het best georganiseerde WK ooit.Daar ging mijn warme chocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op maandag 17 november 2025 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. maar het wordt het best georganiseerde WK ooit.Oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik zit lekker op de keukenvloer. Ik heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen.quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit lekker op de keukenvloer. Ik heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen.
Ik was mentaal helemaal verrot en ben daarna ook nog gaan trainen. Dan gebeuren dit soort dingen schijnbaar.quote:
quote:Op maandag 17 november 2025 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit lekker op de keukenvloer. Ik heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen.
Wel een muffin gehad?quote:Op maandag 17 november 2025 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was mentaal helemaal verrot en ben daarna ook nog gaan trainen. Dan gebeuren dit soort dingen schijnbaar.
nee joh mooi op de keukenvloer laten zittenquote:Op maandag 17 november 2025 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een muffin gehad?
Maar je mag best een keertje sporten overslaan. Avondje op de bank is ook prima.
Die arme muffin lag al helemaal klaar. Inmiddels genuttigd.quote:Op maandag 17 november 2025 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een muffin gehad?
Maar je mag best een keertje sporten overslaan. Avondje op de bank is ook prima.
Als de muffin tegen je begint te praten moet je het ook even melden.quote:Op maandag 17 november 2025 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die arme muffin lag al helemaal klaar. Inmiddels genuttigd.
Als ie kon praten, kan ie dat inmiddels niet meer.quote:Op maandag 17 november 2025 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de muffin tegen je begint te praten moet je het ook even melden.
of gewoon geen meubelsquote:Op maandag 17 november 2025 21:16 schreef kwiwi het volgende:
Een man is hier veroordeeld voor het beschadigen van allerlei meubels in een airbnb met een "niet nader te noemen vloeistof"![]()
@:bitterbal misschien maar alles van cheap ass plastic kopen in je verhuur appartementen
Ik werd om 0500 al wakker met het idee dat de wekker bijna ging. Dat was een leugen. En dan lig je een uur niet echt meer te slapenquote:
Dan heb je wel een wilde nacht gehadquote:Op dinsdag 18 november 2025 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik lag helemaal verstrengeld in m'n dekenskon amper loskomen en het voelde alsof m'n arm niet meer aan m'n schouder zat. Verder alles goed.
Die gekke caafs ook.quote:Op dinsdag 18 november 2025 07:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb je wel een wilde nacht gehad
quote:Uit vertrouwelijke stukken, in handen van deze site, blijkt dat het bedrijfsleven consumenten al vanaf 1 januari meer financiële prikkels moet geven om hun flesjes in te leveren.
Verpact, dat de inzameling namens het bedrijfsleven uitvoert, mag van de ILT kiezen. Of 15 cent extra statiegeld per flesje - 30 in plaats van 15 cent dus - of een retourbonus van 15 cent. Mensen betalen dan nog steeds 15 cent statiegeld, maar krijgen bij inlevering 30 cent terug.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-megaboete~a3ab110c/
Dan ga ik ieder weekend in Belgie water inkopen in van die kleine flesjes in dan in Nederland inleverenquote:
Statiegeldmagnaatquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik ieder weekend in Belgie water inkopen in van die kleine flesjes in dan in Nederland inleveren
Kun je ook gelijk goedkoop tankenquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik ieder weekend in Belgie water inkopen in van die kleine flesjes in dan in Nederland inleveren
Ik werd ruw gewekt door de wekker.quote:Op dinsdag 18 november 2025 06:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik werd om 0500 al wakker met het idee dat de wekker bijna ging. Dat was een leugen. En dan lig je een uur niet echt meer te slapen
Maar ja nu in de sportschool, even uurtje knallen en dan richting de klant
Ik heb een hele lieve wekker. Fluitende vogeltjes die langzaam steeds luider wordenquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd ruw gewekt door de wekker.
Doet lilak dat iedere morgen?quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve wekker. Fluitende vogeltjes die langzaam steeds luider worden
quote:Britse Royal Mint brengt speciale munt uit ter ere van Freddie Mercury (1946-1991)
Precies veertig jaar nadat Freddie Mercury zijn legendarische optreden gaf tijdens Live Aid in 1985, brengt de Britse Royal Mint een bijzondere herdenkingsmunt uit ter ere van de Queen-frontman.
https://www.ad.nl/show/br(...)1946-1991~a16c28185/
Nee. Die is meestal na mij pas wakkerquote:Op dinsdag 18 november 2025 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet lilak dat iedere morgen?
Goed zo, dan hoef ik niet.quote:Op dinsdag 18 november 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben geweestwel in de zeikregen maar ben geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |