SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
vegan bloedzuigers.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou een bloedzuiger ook nog vlees eten? Doen ze dat niet al een beetje? Kunnen ze wel eten?
Ja, ik bedacht het me net pas.quote:
Slecht begin van de dag voor Ama.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik bedacht het me net pas.
Met zo'n supermanlogo en een cape.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag een beeld hiervan in mijn beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:46 schreef rival het volgende:
Mensen die hun hand ophoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Hadden hier net ineens weer een stortbui.quote:Op dinsdag 18 november 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weertje vandaag eigenlijk.
ja als die regen weg zou blijven zou ik lekker buiten zittenquote:Op dinsdag 18 november 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Best prima weertje vandaag eigenlijk.
Er is nooit genoeg plek voor snacks.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Zo de vriezer is opgeruimd en nu heb ik weer genoeg plek voor snacks.
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 november 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die regen weg zou blijven zou ik lekker buiten zitten
ja, ik weet dat jij er niet gaat zitten want naaktslakken buiten enzo.... maar ik vind het wel mooi met de vogeltjes die snacken bij de buren en dan op de schutting komen zitten om hun snaveltjes schoon te maken...quote:
Die hoorde ik vanmorgen toen ik net wakker werd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als die regen weg zou blijven zou ik lekker buiten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |