Al jarenquote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
Van Velde heeft de zaken best redelijk op orde
Wat nog steeds een aanfluiting is.quote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand Jenning vertellen dat ie op de Spelen maar 1 kans heeft???
Uiteraard. Maar dan is 34.2 nog steeds te langzaam ben ik bangquote:
Lag er toch ook wel? 5 kilometer was ook indrukwekkend. Eerste 500 meter is meestal wat minder bij zulk snel ijs.quote:
Dat welquote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan is 34.2 nog steeds te langzaam ben ik bang
Ik heb alle vertrouwen in Jenning en co. Ik vind het heel bemoedigend dat NL hier best prima voor de dag komt. Normaal is het begin van het seizoen altijd niet zo scherp en zeker in Salt Lake en Calgary zijn die N-Amerikanen altijd in het voordeelquote:Op zondag 16 november 2025 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand Jenning vertellen dat ie op de Spelen maar 1 kans heeft???
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lag er toch ook wel? 5 kilometer was ook indrukwekkend. Eerste 500 meter is meestal wat minder bij zulk snel ijs.
Ja het gaat helemaal niet slecht, behalve de heren lange afstand dan, daar hebben we wel een probleempje. Maar dat was al even bekend.quote:Op zondag 16 november 2025 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Jenning en co. Ik vind het heel bemoedigend dat NL hier best prima voor de dag komt. Normaal is het begin van het seizoen altijd niet zo scherp en zeker in Salt Lake en Calgary zijn die N-Amerikanen altijd in het voordeel
Onverbiddelijke WR's op de mass start zodadelijk!quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.
Weet nog wel dat na Sochi 2014 iedereen riep dat het schaatsen dood was. De NL mannen waren sinds de jaren 90 al heer en meester op de lange afstanden en toen wonnen ze ook opeens de sprint afstanden. NL lag jaren voor met materiaal en trainingsmethode. Geen enkel land zou ooit meer in de buurt komen. En moet je nu kijken wat ervan over is.quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja het gaat helemaal niet slecht, behalve de heren lange afstand dan, daar hebben we wel een probleempje. Maar dat was al even bekend.
Het kan wel zijn dat ze er meer lange-afstanden ijs hebben neergelegd, maar je rijdt niet zomaar 6'00 op de 5km.quote:Op zondag 16 november 2025 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het lijkt vandaag toch echt wel wat beter dan vrijdag en zaterdag.
Wereldrecord ingesloten raken door Albertus Hoolwerf.quote:Op zondag 16 november 2025 22:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Onverbiddelijke WR's op de mass start zodadelijk!
Na de mass start wordt dat danquote:Op zondag 16 november 2025 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hm zou je nog een keer 500 meter zo vlug erna willend doen?
Was niet snel.quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden ze de eerste rit nog laten zien?
Natuurlijk niet, niet belangrijk.quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden ze de eerste rit nog laten zien?
Femke is In de ban van de ring?quote:Op zondag 16 november 2025 22:57 schreef Pino112 het volgende:
'Toen het stadion nog in de ban stond van Femke Kok'
Je bedoelt alleen de NOS Erik?
We kunnen naar bed!quote:
Dat geldt ook voor de 1000m en 1500m, dan duurt alles twee keer zo lang.quote:Op zondag 16 november 2025 22:59 schreef wimderon het volgende:
Ik ben er nog altijd voor om op de 500 meter iedereen alleen te laten rijden. Valse starts, kruisingen, binnen/buitenbocht en valpartijen hebben zó veel invloed en het valt allemaal buiten de invloed van een schaatser.
SPOILER: 2nd 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2nd 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Klopt. Top3 B-Groep promoveert.quote:
quote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: 2nd 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WRTRPB JA! bekt toch minder lekker.SPOILER: 2nd 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Op de OS is dat wel mogelijk, dan heb je meer tijd.quote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de 1000m en 1500m, dan duurt alles twee keer zo lang.
Da's wel prettig, want hij staat kantjeboord top 21quote:
Daar speelt vooral het hebben van een tegenstander die met je mee gaat een rol ja. Maar daar zijn je kansen niet meteen verkeken als je die niet hebt, of na een valse start of val van je tegenstander ofzo.quote:Op zondag 16 november 2025 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de 1000m en 1500m, dan duurt alles twee keer zo lang.
Zou je dan rijders zelf laten kiezen voor binnen of buiten of toch twee keer rijden?quote:Op zondag 16 november 2025 22:59 schreef wimderon het volgende:
Ik ben er nog altijd voor om op de 500 meter iedereen alleen te laten rijden. Valse starts, kruisingen, binnen/buitenbocht en valpartijen hebben zó veel invloed en het valt allemaal buiten de invloed van een schaatser.
Twee keer valt veel voor te zeggen, maar één keer moeten leveren heeft ook wel wat. Dat zou me dan minder uitmaken.quote:Op zondag 16 november 2025 23:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou je dan rijders zelf laten kiezen voor binnen of buiten of toch twee keer rijden?
Dan kun je ook een baan ertussen in maken. Gaat het meteen nog harder waarschijnlijk omdat je geen echte binnenbocht meer hebt.quote:Op zondag 16 november 2025 23:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou je dan rijders zelf laten kiezen voor binnen of buiten of toch twee keer rijden?
quote:Op zondag 16 november 2025 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
Die 25,90 is het snelste rondje van een vrouwelijke schaatser ooit.
Stond op 25,93 van Zhang Hong
Bij de mannen ja, bij de vrouwen niet.quote:Op zondag 16 november 2025 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel knap, doorgaans wordt het snelste rondje op de 1000 meter gereden.
Interview met Kok kan ik ergens nog begrijpen maar ditquote:Op zondag 16 november 2025 23:21 schreef Meridiaan het volgende:
Belachelijkste is ook dat de NOS het zichzelf rechtvaardigt en tig excuses maakt stukken wedstrijden te missen, zonder consequenties
Had ze toch gelijk om niet mee te rijden!quote:
Ik vrees dat ze nog steeds viesslecht isquote:Op zondag 16 november 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
Groenewoud doet totaal geen moeite om te sprinten.
Ik weet nooit zo goed wat ik van Groenewoud moet vinden, heeft toch wat onsympathieks aan haar kont hangen als het allemaal niet looptquote:Op zondag 16 november 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
Mocht niet van Anemaquote:Op zondag 16 november 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2025 22:28 schreef Pino112 het volgende:
De NOS WR-hypetrain gaat zo het ravijn in
Handen van het stuur, levensgevaarlijk. Meteen diskwalificeren die duwersquote:
Zij waren de kinst sportieve inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die Amerikaanse kan net zo goed gediskwalificeerd worden, want dat hele duwen slaat toch nergens op. Ik vind dat zoiets best bestraft mag worden. Die Canadese deed dat ook trouwens.
Dit staat er nu.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die Amerikaanse kan net zo goed gediskwalificeerd worden, want dat hele duwen slaat toch nergens op. Ik vind dat zoiets best bestraft mag worden. Die Canadese deed dat ook trouwens.
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Manganello 21equote:Op zondag 16 november 2025 23:33 schreef Remco het volgende:
Op de isu uitslagen site zijn ze alle 4 uit de uitslag gehaald.
Volgens Kerkhof welquote:Op zondag 16 november 2025 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die kopgroep een ronde te weinig gereden bij de dames?
Bente nog 6e en Maltais 8e.quote:
Door de tussensprints, die liet Manganello allemaal lopen.quote:
Klopt leek mij ook al meer dan driekwart ronde tussen te zitten.quote:Op zondag 16 november 2025 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Door de tussensprints, die liet Manganello allemaal lopen.
Ik vond ook al dat het lang duurde voordat de pelotonsprint in beeld kwam.
Eerst punten en dan tijd.quote:Op zondag 16 november 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe kan die Amerikaanse dan niet boven Kerkhof staan?
Minder punten in de tussensprintsquote:Op zondag 16 november 2025 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe kan die Amerikaanse dan niet boven Kerkhof staan?
Ja, heerlijk.quote:Op zondag 16 november 2025 23:37 schreef Felagund het volgende:
Die reactie van Erben is wel gif-waardig.
Vliegdekschepen al op weg naar Zwitserland.quote:Op zondag 16 november 2025 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
Trump sleept iedereen voor het gerecht.
Lorena Wiebes vindt dit een slecht adviesquote:Op zondag 16 november 2025 23:38 schreef wimderon het volgende:
Stolz zijnde zou ik de rest niet op vijf lengtes sprinten, ook al zou hij het kunnen. Gewoon naar een mooie ereplaats en plaatsing rijden en op de OS in de zetel naar een sprint gebracht worden.
Ik snap er echt helemaal geen rit vanquote:Op zondag 16 november 2025 23:41 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat hele puntensysteem is eigenlijk ook wel flauwekul
En terecht.quote:
Hij had het niet naar zijn zin bij de massastartquote:Op zondag 16 november 2025 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Stolz gaat zich gewoon helemaal over de kook rijden dit seizoen
De bel klonk, dan moet je daar op af gaanquote:Op zondag 16 november 2025 23:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En terecht.
Volgens de beelden was het gewoon de laatste ronde.
Ook dat!quote:Op zondag 16 november 2025 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bel klonk, dan moet je daar op af gaan
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Idd derde. Ze krijgt nu de medaille.quote:Op maandag 17 november 2025 00:00 schreef Remco het volgende:
Manganello inmiddels terug gezet op 1. Kerkhoff nog niet maar dat zal nog wel gebeuren.
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Erben ookquote:Op maandag 17 november 2025 00:10 schreef Meridiaan het volgende:
De dames hebben wel alle emoooosies gezien zo in het laatste uur
quote:Op maandag 17 november 2025 00:06 schreef hole1988 het volgende:
Definitief Resultaat.SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus Park had ook niet de sprint van het peleton gewonnen, gezien de eindtijden.SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ze hebben de tijden van een ronde terug genomen.quote:Op maandag 17 november 2025 00:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus Park had ook niet de sprint van het peleton gewonnen, gezien de eindtijden.
De ronde die het peleton niet gesprint heeft?quote:Op maandag 17 november 2025 00:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze hebben de tijden van een ronde terug genomen.
Klopt.quote:Op maandag 17 november 2025 00:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De ronde die het peleton niet gesprint heeft?
Oei.quote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Aguero het volgende:
Het gaat zo idioot hard vandaag.
Als we niet nog een wereldrecord krijgen gaat de laptop het raam uit
Maar F1 is geen sport.quote:Op maandag 17 november 2025 09:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Calgary begint voor ons zaterdag om 01:00, tegen de tijd dat dat klaar is kunnen we meteen door naar de F1 kwalificatie
Tsja, de bordenmevrouw/meneer moet in slaap zijn gevallen. Het is geen puntenkoers of madison in die zin nee...quote:Op maandag 17 november 2025 09:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar waarom is het zo moeilijk om die rondjes goed te tellen in het mass start, het is echt idioot hoe vaak dat misgaat..
Dat was weer eens de NOS te voeten uit....quote:Op maandag 17 november 2025 06:12 schreef heywoodu het volgende:
Lekker bij het ontbijt genieten van WR Kok, megatijd De Boo en die epische race tussen Koshkin en Kim
Oh wacht, dat laatste dan weer niet.
Schaatsen is ook vooral een geinige hobby, maar dat gaan we ook gewoon kijken.quote:
Als ze zich niet plaatsen hebben ze er naar mijn idee ook niets te zoeken.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de mannen TP. De kans op enorme verbetering is niet zo groot en ze reden de 7e tijd (inclusief B groep) afgelopen zondag. Daarnaast zijn Italië én Canada (in de B groep) gevallen onderweg naar een betere tijd.
Aardige kans dat Nederland na Calgary buiten de top 6 staat in het klassement én niet 1 van de 2 beste tijden heeft. Italië heeft ook nog gunstigere voorwaarden om te kwalificeren, die hoeven alleen maar bij de 4 beste reserves te staan.
Dat lijkt me duidelijk. Als ze zich wel plaatsen is de kans op een medaille waarschijnlijk alsnog nihil.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Als ze zich niet plaatsen hebben ze er naar mijn idee ook niets te zoeken.
De vrouwen gaan zich natuurlijk wel zonder problemen plaatsenquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Als ze zich wel plaatsen is de kans op een medaille waarschijnlijk alsnog nihil.
Komend weekend schuiven Bosker en Groenewoud wel in, dus dan zijn de teams in ieder geval op volle sterkte. Al is hun vorm wel even afwachten natuurlijk.
Ja daar zou echt iets geks moeten gebeuren willen ze zich niet plaatsen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:29 schreef franklop het volgende:
[..]
De vrouwen gaan zich natuurlijk wel zonder problemen plaatsen
Nederland is sinds die periode rond 2006 niet zo matig geweest voor mijn gevoel. De mannen eigenlijk nog slechter, toen deed Verheijen/De Jong het vaak nog wel oke (en Wennemars op de middenafstanden) en hadden we Kramer die er hard aan kwam.quote:Op maandag 17 november 2025 20:35 schreef hhh38 het volgende:
Inmiddels alles teruggekeken. Wat een heerlijk weekend
Mooi om het niveau collectief zo hoog te zien. Buiten De Boo waren de Nederlandse mannen niet best. Beune en Kok waren wel echt top
Nadeel is wel dat je maar max 7 man naar de spelen mag sturen als je je niet kwalificeert voor de achtervolging.quote:Op dinsdag 18 november 2025 12:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Als ze zich niet plaatsen hebben ze er naar mijn idee ook niets te zoeken.
Blessure scheenbeen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Bosker eigenlijk iets van een verklaring voor zijn matige optreden van afgelopen weekend, want dat was wel totaal in contrast met het NK Afstanden
Daar kan je ook Wennemars/Prins op laten starten. Alleen Jenning heeft echt goede medaillekansen, anderen moeten echt een uitschieter maken (incl. Diniz of Westerbroek of Scheperkamp).quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Snellink vaak net zo onsympathiek. Dan heb ik nog liever Bosker.
We mogen overigens waarschijnlijk gewoon 3 mannen sturen op de 500m. Maar plek 2 en 3 zullen niet hoog op de matrix staan.
En toch won Beau Snellink in maart van dit jaar WK-zilver op de 5.000 meter. Dus zou het nog wel kunnen, hoewel de concurrentie op die afstand in de tussentijd wel is geëxplodeerd.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar kan je ook Wennemars/Prins op laten starten. Alleen Jenning heeft echt goede medaillekansen, anderen moeten echt een uitschieter maken (incl. Diniz of Westerbroek of Scheperkamp).
Maar goed, eender wie je ook stuurt op 5/10K die zijn kansloos voor een medaille in principe. Dan kan je maar beter wat plek inruimen voor massastart.
Snellink heeft ook de potentie. Hij lijkt alleen niet echt geïnteresseerd in andere wedstrijden dan het WK en de OS.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:27 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
En toch won Beau Snellink in maart van dit jaar WK-zilver op de 5.000 meter. Dus zou het nog wel kunnen, hoewel de concurrentie op die afstand in de tussentijd wel is geëxplodeerd.
Toch denk ik dat die hoger staan de plekken 2 en 3 op de 5000. Als Deniz of Westenbroek een keer goed opstaan is de kans groter dat ze een medaille winnen dan Chris Huizinga op de 5.quote:Op dinsdag 18 november 2025 17:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind Snellink vaak net zo onsympathiek. Dan heb ik nog liever Bosker.
We mogen overigens waarschijnlijk gewoon 3 mannen sturen op de 500m. Maar plek 2 en 3 zullen niet hoog op de matrix staan.
De kans dat er een onverwachte schaatser een medaille pakt op de 500m is een stuk groter, dus in die zin kan ik je volgen.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Toch denk ik dat die hoger staan de plekken 2 en 3 op de 5000. Als Deniz of Westenbroek een keer goed opstaan is de kans groter dat ze een medaille winnen dan Chris Huizinga op de 5.
quote:Friday, 21. November 2025
18:30 1000m Women Division B
19:22 1000m Men Division B
20:24 3000m Women Division B
21:20 5000m Men Division B
1:00 1000m Women
1:33 1000m Men
2:16 3000m Women
3:12 5000m Men
Saturday, 22. November 2025
18:05 1st 500m Women Division B
18:49 1st 500m Men Division B
20:30 1st 500m Women
20:58 1st 500m Men
21:37 1500m Women
22:17 1500m Men
0:00 1500m Women Division B
1:05 1500m Men Division B
Sunday, 23. November 2025
17:00 Team Pursuit Women Division B
17:23 Team Pursuit Men Division B
17:51 2nd 500m Women Division B
18:28 2nd 500m Men Division B
19:28 Mass Start Women Division B
19:49 Mass Start Men Division B
21:00 Team Pursuit Women
21:28 Team Pursuit Men
22:06 2nd 500m Women
22:34 2nd 500m Men
23:17 Mass Start Women
23:38 Mass Start Men
0:06 Relay Mixed
Denk je? Ja, als je het aan het huidige niveau van Huizinga/Snellink/Roest/Bergsma relateert.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat er een onverwachte schaatser een medaille pakt op de 500m is een stuk groter, dus in die zin kan ik je volgen.
Maar het is beiden onwaarschijnlijk.
Dawson en Jilek hebben een flinke stap gezet ondertussen. Betwijfel of Snellink/Huizinga dat gaan doen (ten opzichte van vorig jaar).quote:Op woensdag 19 november 2025 19:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Denk je? Ja, als je het aan het huidige niveau van Huizinga/Snellink/Roest/Bergsma relateert.
Vorig jaar haalde Nederland nog 5 podiumplekken in 6 World Cups op de lange afstanden en een medaille op het WK afstanden, op de 500 was dat er (buiten De Boo) één in 11 World Cups. Natuurlijk is het weer een nieuw seizoen, maar het seizoen is ook nog lang.
Gewoon morgenochtend integraal op tv terugkijken is ook prima toch? Dat doe ik, zonder te uitslagen te weten.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:33 schreef Remco het volgende:
Zaanlander troep, laat aankomen kun je 1 week als excuus gebruiken daarna niet meer.
Wat een tijden verder, kwartetstart genot. Nu ook de 5000 meter met beste namen. Jammer dat het vannacht zo laat is.
Is Dul ziek of zo. Jemig wat een troep.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:30 schreef hhh38 het volgende:
1000B mannen
1. Nuis 1:07.13
2. Michalski 1:07.67
3. K. Yamada 1:07.76
16. Verbij 1:08.49
PR score: 6
3000B vrouwen
1. Hofmann 3:57.71 PR
2. In 't Hof 3:57.78 PR
3. Rosner 3:58.42 WRJ NR
4. McGregor 3:59.26 NR
5. V. Braun 3:59.79 NR
23.(ach) Dul 4:06.36
Takagi lag op 2600m nog 1e maar eindigt met een rondje 36.0 en wordt 9e. Hofmann promoveert als enige, omdat volgende keer de 5km wordt gereden, met slechts 12 in de A groep. Dit moet echt een absolute topshow zijn geweest, als we het hadden kunnen zien
PR score: 20
Kan nog wel mee bij Jutta als trainingspartner .. dat zal wel zijn rol worden als hij niet verbetert voor het OTKquote:Op vrijdag 21 november 2025 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verbij is ook wel echt klaar.
SPOILER: 1000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Beau Snellink wint de 5000m in 6:06.99Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Snellink wint 'm met een prima PR.quote:Op vrijdag 21 november 2025 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Kars Jansman vooralsnog de snelste in de B-Groep op de 5km met een PB van 6.08.15
5000B mannen
1. Snellink 6:06.99 PR
2. Lorello 6:07.86 PR
3. Jansman 6:08.15 PR
4. Hanbin Liu 6:08.36 WRJ
5. Semirunni 6:09.18 PR![]()
Je hebt gewoon een Chinees in de B groep die nu al 2x een heel knap WR junioren rijdt en niemand heeft het erover omdat het niveau zo hoog is in de breedte.![]()
Da's wel hoopvol voor de ploegenachtervolging, al loopt Bosker nog steeds niet lekker qua niveauquote:Op vrijdag 21 november 2025 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Snellink wint 'm met een prima PR.
5000B mannen
1. Snellink 6:06.99 PR
2. Lorello 6:07.86 PR
3. Jansman 6:08.15 PR
4. Hanbin Liu 6:08.36 WRJ
5. Semirunni 6:09.18 PROp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik kijk morgenvroeg.quote:
Have fun allemaal.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2025 23:19 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: 1000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3000m Women Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met deze tijden in B-groepen, lijkt er een prima ijsvloertje te liggen. Ben benieuwd.SPOILER: 5000m Men Division BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Valt me behoorlijk mee gezien de problemen aldaar.quote:Op zaterdag 22 november 2025 00:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met deze tijden in B-groepen, lijkt er een prima ijsvloertje te liggen. Ben benieuwd.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Baggertijd Leerdam.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
NOS-Ziekte heerst nog steeds.![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
In het kader van de bezuinigingen bij de NOS zijn Stompje en Wennemars naar huis en Schut en Tuitert ingevlogen![]()
![]()
Dit valt dan toch een tikje tegen voor zowel Stolz als De Boo, zeker De Boo had een ideale laatste kruising.![]()
10 jaar geleden won Gerben Jorritsma uit Diever de 1000m in Calgary, voor o.a. Kulizhnikov, Nuis, Mantia en Groothuis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: