Had ze toch gelijk om niet mee te rijden!quote:
Ik vrees dat ze nog steeds viesslecht isquote:Op zondag 16 november 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
Groenewoud doet totaal geen moeite om te sprinten.
Ik weet nooit zo goed wat ik van Groenewoud moet vinden, heeft toch wat onsympathieks aan haar kont hangen als het allemaal niet looptquote:Op zondag 16 november 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
Mocht niet van Anemaquote:Op zondag 16 november 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zondag 16 november 2025 22:28 schreef Pino112 het volgende:
De NOS WR-hypetrain gaat zo het ravijn in
Handen van het stuur, levensgevaarlijk. Meteen diskwalificeren die duwersquote:
Zij waren de kinst sportieve inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die Amerikaanse kan net zo goed gediskwalificeerd worden, want dat hele duwen slaat toch nergens op. Ik vind dat zoiets best bestraft mag worden. Die Canadese deed dat ook trouwens.
Dit staat er nu.quote:Op zondag 16 november 2025 23:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Die Amerikaanse kan net zo goed gediskwalificeerd worden, want dat hele duwen slaat toch nergens op. Ik vind dat zoiets best bestraft mag worden. Die Canadese deed dat ook trouwens.
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Manganello 21equote:Op zondag 16 november 2025 23:33 schreef Remco het volgende:
Op de isu uitslagen site zijn ze alle 4 uit de uitslag gehaald.
Volgens Kerkhof welquote:Op zondag 16 november 2025 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die kopgroep een ronde te weinig gereden bij de dames?
Bente nog 6e en Maltais 8e.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |