Fakkels en hooivorken, fakkels en hooivorken.quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik ga morgen maar eens een klachtenmailtje naar de NOS sturen. Echt te debiel voor woorden dit
Als we het hebben over kostenbesparingen dan zijn dat wel dingen die je kunt doen ja. Er hoeven helemaal geen analisten en presentatoren daar te staan. Stuur gewoon een verslaggever en commentatorquote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef Waterbed het volgende:
20 man personeel op onze kosten daar,kkr nos
Bij een 33er kan dat makkelijk inderdaad. Een 34er zou wel te lang duren.quote:Op zondag 16 november 2025 22:40 schreef Meridiaan het volgende:
Nou prima tijd om dat rondje te herhalen, NOS
Zelfs de commentatoren kunnen prima vanuit Hilversum.quote:Op zondag 16 november 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we het hebben over kostenbesparingen dan zijn dat wel dingen die je kunt doen ja. Er hoeven helemaal geen analisten en presentatoren daar te staan. Stuur gewoon een verslaggever en commentator
Commentaar kan vanuit Nederland, verslaggever kan ook gewoon een Amerikaan zijn (mits bekend met Nederlandse schaats(t)ers).quote:Op zondag 16 november 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we het hebben over kostenbesparingen dan zijn dat wel dingen die je kunt doen ja. Er hoeven helemaal geen analisten en presentatoren daar te staan. Stuur gewoon een verslaggever en commentator
Ik dacht dat we niet meer op buitenbanen schaatsten?quote:Op zondag 16 november 2025 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer dat De Boo weer buiten start
Zeker, en die 36.09 kan ook 12 jaar staan. Of Kok moet het zelf verbreken.quote:
Kun je nagaan hoe hard hij rijdt als hij wel binnen mag startenquote:Op zondag 16 november 2025 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat we niet meer op buitenbanen schaatsten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |